Hindo Rol

vincer

Registered User
Is het nou echt zo dat de hindo rollen(3000) nu bij alpeco met kvk zijn?? Kan iemand dit bevestigen,of veel liever ontkennen??
Dit zou echt balen zijn want ik was van plan om een kartonnetje te gaan kopen.

BMW-freaky

Registered User
vincer zei:
Is het nou echt zo dat de hindo rollen(3000) nu bij alpeco met kvk zijn?? Kan iemand dit bevestigen,of veel liever ontkennen??
Dit zou echt balen zijn want ik was van plan om een kartonnetje te gaan kopen.
Ja de Hindoerollen zijn tegenwoordig met Kvk.

Bij Zena wordt de Hindoe 3000 nog wel zonder Kvk verkocht, dus daar kun je wel terecht.

vincer

Registered User
Ja maar hier zit nog al een groot prijsverschil tussen!!!
IK geloof dat je voor een karton bij zena 95 betaal en bij alpeco rond de 70,vind dit nogal een groot verschil!!!!!

RBA

Registered User
Bij alpeco zitten er in een karton "maar" 2 stuks..
Ik dacht altijd dat die dan 45€ kosten .. is die prijs dan serieus verandert?
:w

Laatst bewerkt door een moderator:

venex

Registered User
Bij zena kost een hindoerol 3000 € 29.-
En daar zitten er 4 in een karton..
4x €29.- = €116.- en meestal krijg je rond de 20% korting...is dus € 92,80
Dus een karton kost ongeveer € 95.-

Laatst bewerkt door een moderator:

vincer

Registered User
Weet iemand misschien wat de reden is waarom de hindo 3000 nu met kvk is??
Is dit voor een keuring,dus tijdelijk, of voor altijd?
En waarom mag zena dan wel verkopen zonder kvk?
Ik snap het niet meer hoor!

Schuim

Moderator
Medewerker
Ja dat noemt men (helaas) keuringen... |:(

De reden waarom Zena wel en bijv. Alpeco niet is omdat die bij Alpeco bijv. nog gekeurt moet worden of er toevallig eentje tussen zat die te hard ging, of weet ik veel wat voor achterlijke reden ze hebben bij de keuringsdienst.

Het is een beetje moeilijk uitleggen hoe dat zit elke keer daaro.
Maar dit soort voorbeelden hebben we al eerder gehad bij de kleinere rollen en nitraten.

Greedings,
Schuim :w

vincer

Registered User
Als ze dus in de keuring zijn dat betekent dus dat ze misschien over een maand gekeurt zijn en dan weer zonder kvk te koop zijn.
Hoe lang duurt zo een keuring eigenlijk want dan wacht ik ffies!

Schuim

Moderator
Medewerker
Niet gezegt dat ze dr in zijn toch??
want dit kan ik niet bevestigen..
de dingen die ik opschreef zijn mogelijkheden,

Weetje wat jij moet doen.
Even Apleco bellen of mailen,
Scheeld een hoop gedoe

greedings,
schuim

BMW-freaky

Registered User
Voor zover ik het begrepen heb zijn de Hindoerollen van Alpeco al gekeurd, en afgekeurd.. Vandaar dat ze nu met KVK zijn. En dan blijven ze dus met KVK, tenzij Alpeco hem gaat aanpassen zodat hij zachter gaat en dan opnieuw laat keuren. Maar het is de vraag of ze dat gaan doen.

En RBA zegt dat je voor een karton Hindoerollen 3000 bij Alpeco 45 Euro betaalt. Dat is dan toch precies hetzelfde als bij Zena waar je 90 Euro voor 4 rollen betaald |:(

Laatst bewerkt:

vincer

Registered User
Als die info klopt van 45 voor twee dan is het idd |:( ,maar die info had ik dus niet!! Volgens mij waren het er twee voor 36,50 bij alpeco en 1 voor 30 bij zena.
In kartonprijzen scheelt dat 20 pleuro van elkaar dus wat is nou "|:( ".
Mag jij mij dan vertellen bmw freaky.

Anthony_bomb.

Registered User
De hindoerollen zijn afgekeurd voor particulieren vanwege de eindknallen(eindbommen) Deze hadden teveel Decibels
De mat zelf is in princiepe dus wel goed gekeurd om onder de catagorie feestvuurwerk te mogen worden verkocht.

Patrick

Registered User
De hindoerollen zijn afgekeurd voor particulieren vanwege de eindknallen(eindbommen) Deze hadden teveel Decibels
De mat zelf is in princiepe dus wel goed gekeurd om onder de catagorie feestvuurwerk te mogen worden verkocht.

Hmm dan maar liever zonder eindbom of desnoods aangepast versie, want het is echt zonde dat je ze als particulier niet meer kunt kopen. Die Hindoerollen van bonbridge zijn echt supergoed.

Anthony_bomb.

Registered User
Ze zijn overal nog te verkrijgen hoor.
Ertbrand in Kapelle krijgt dit jaar ook een 3.000 Hindoerol
Zena heeft ook nog de 3.000 in het assortiment, en heeft dit jaar zelfs de 4.000 schots erbij. En bij Salon Roger in Maaseik zijn ze ook nog verkrijgbaar maar heten ze 'thousand cracker'.

Harry Loots (baarle hertog) verkoopt ze niet meer omdat hij hindo rollen van Bonbridge verkocht (en Bonbrige hindo rollen mogen dus alleen met kvk verkocht worden)

3307

Registered User
Die van Salon Roger ben ik erg over te spreken. Ook vrij goedkoop.
8,- euro voor een hindo 1000. Wanneer je er 4 koopt, betaal je er maar 3. Dat is dus maar 24,- euro, voor 4 rollen.

Ik denk er overigens over na om dit jaar 3 x 4 rollen te gaan kopen voor die 73 euro, inplaats van een 100k rol. Meer plezier voor hetzelfde geld.

Bovenaan