Hindo Rol

Anthony_bomb.

Registered User
Ik heb afgelopen jaar ook een hindoerol gehad.
Deze knalden zeer zeker lekker. Hij duurde denk ik iets langer als een halve minuut. De eindbom was ook goed te doen !
De hindoe's die ze bij alpeco verkopen zijn goed. Tegenwoordig zijn alle hindoe's goed ( althans , die ik tot nu toe gehad heb )

greetz
Anthony bomb

gantpoplin

Registered User
De eindbom bij een hindo heb ik vorig jaar stukje losgetrokken en wat blijkt...i.v.t. de chinese rol zitten er nog dikkere klappers in....

boem_tim_boem

Registered User
Mattenfreak zei:
Prijzen onder voorbehoud van Alpeco:

Hindoerol 1.000:

per stuk €12,50
per 3 stuks voor €28,50

Hindoerol 3.000:

per stuk €31,50
per 2 stuks voor €44,-

De Hindoerol 4.000 staat hier boven. ;)

zijn deze prijzen nogsteeds hetzelfde bij alpeco.
wat anders ga k ff 2 hindo rollen 3000 halen.
flinke korting.
kan je nie voor sukkelen he :w

PeterVuurwerk

Registered User
nee klopt niet helemaal meer. Goed voorbeeld waarom Alpeco geen prijslijsten vrijgeeft. de prijs van de hindoe 3000 is nu (recente info):

hindo(e)rol 3000: artnr. 1306 €25 per stuk
bij 3 of meer €22.50 per stuk

Laatst bewerkt:

kruitsnuiver

Registered User
`jah dat klopt...zoals petervuurwerk zei per stuk 25 euro en pas als je er 3 of meer afneemt worden ze goedkoper ( 22.50 )

adios kruitsnuiver

Nitraatje

Registered User
Heeft iemand toevallig een foto van de Hindoe 3000 die ZENA verkoopt? En welke kan ik beter kopen, de Hindoe 3000 van Bonbridge, of die van Zena? Iemand toevallig ervaring met die van ZENA?

Hier een mini foto;

foto13%20Z15.jpg

MichelAngelo

Registered User
Aanvullend op nitraatje....

Salon Roger zal toch ook wel hindoe 3000 verkopen? Of niet? Zo ja, weet iemand wat de prijs hiervan is en of die momenteel vooradig zijn?

Alvast bedankt.

MichelAngelo

Registered User
Een aanvullend op mijn vorige vraag....
Hoe staat het met de (goed)keuring van de hindoe 3000 bij Alpeco?
Weet iemand daar al iets van?

MichelAngelo

Registered User
poziloc zei:
dit wordt in meerdere threads al behandeld...dus zoek maar
Bedankt.
Het gaat hier toch over hindoe rollen en dit lijkt me vrij normale actuele vraag....
Zal best zijn dat er nog ergens anders over gesproken wordt maar wellicht is er iemand dit weekend geweest. We kunnen het hier moeilijk alleen over de kleur van een rol hebben.

Laatst bewerkt:

micheel

Registered User
MichelAngelo zei:
Aanvullend op nitraatje....

Salon Roger zal toch ook wel hindoe 3000 verkopen? Of niet? Zo ja, weet iemand wat de prijs hiervan is en of die momenteel vooradig zijn?

Alvast bedankt.
he daar salon roger verkoopt alleen de 1000 shots versie met of zonder hart(eindbom) ik meen dat die met hart 8 euro kost

micheel

Registered User
he daar even een vraag voor de meer ervarenen onder ons ik heb bij alpeco een hindo 3000 en en 4000 gekocht nu zie ik tot mijn verbazing op het etikey staan dat de 4000 maar 5gram meer kruidinhoud heeft dan de 3000 is iemand hiermee bekend en heeft dit gevolgen voor de uitwerking alvast bedankt

Mattenfreak

Registered User
micheel zei:
he daar even een vraag voor de meer ervarenen onder ons ik heb bij alpeco een hindo 3000 en en 4000 gekocht nu zie ik tot mijn verbazing op het etikey staan dat de 4000 maar 5gram meer kruidinhoud heeft dan de 3000 is iemand hiermee bekend en heeft dit gevolgen voor de uitwerking alvast bedankt

De Hindoe 3.000 was ook zonder KVK, maar bevatte méér dan 250 gram. 345.6 gram om precies te zijn. Dit is ook niet echt de bedoeling zonder KVK naar mijn weten. ;)

Freaksfireworks

Registered User
Vorig jaar had ik een hino(e) 1000 van Bonbridge (Alpeco).
Dit jaar heb ik bij Zena een 3000s gekocht, de knallers hebben geen rode kleur maar sterretjespapier ( als een chainthunder) weet iemand het verschil tussen de rollen ?
Het merk is trouwens Horsbrand

en hoelang is de rol van Zena even lang als die van Alpeco ( 9meter?)

Bovenaan