Hindo Rol

Ok heb via een bron 2 HQ pics kunnen regelen, die verder anoniem wenst te blijven.. Om maar even te onderstrepen dat ze dus zeker bestaan :idea: Ik vind ze er erg goed uit zien moet ik zeggen :cool:

Heey thanx.

Wist helemaal niet dat deze bestonden. Ik dacht dat de grootste 4000 was.
Maar een foto is altijd het duidelijkste bewijs. En is deze ook gewoon in de winkel te halen, zoja waarzo en wat is de prijs ervan.

Groetjes

P

poziloc

Guest
Die grote versies waren een tijd geleden al op de markt, dan heb ik het over de jaren 90.
Deze waren o.a. te krijgen bij Bex en Alpeco
Hier een foto van de oude Bex folder die ik even geleend heb van het vuurwerkmuseum

1993-bex-1.jpg

3307

Registered User
Weet iemand of de 100k Hindo van Bex van het merk Luiyang meen ik, enkel of dubbel gelaagd was? Zelfde informatie zou ik ook graag willen hebben van alle andere formaten hindo rollen.

Ik weet in iedergeval dat de 1000shots enkel gelaagd is van dit merk, want deze is nog te verkrijgen bij SalonRoger.

Tevens vroeg ik mij af of er ook grote formaten hindo rollen te verkrijgen waren van Horse Brand of White Horse, en welke formaten hiervan eventueel dubbel gelaagd waren.

Stikkel

Registered User
Op de eerste pagina staat dat de prijs van 1 hido 3000 31,50 is en voor 2 44,00 , kan iemand mij vertellen of die prijzen nog steed hetzelfde zijn, dit aangezien de post al vrij oud is.

Son-T

Registered User
Je praat over April 2005 .:blink1:
Ik denk bijna wel zeker dat de prijzen anders zijn .
De prijzen die gegeven waren zijn afkomstig van Alpeco.
Stuur ze een mailtje of belt ze even en dan weet je precies wat ze nu kosten
En of de aktie per 2 nog loopt.
Succes

Bovenaan