Hindo Rol

bonzo25

Registered User
Beste Freaks,

Een tijdje terug kwam ik hindo rollen tegen, de 1000 shots versie. Ze zitten per 4 in een doos, waarop de tekst "Liu Yang Crackers" staat. De rollen zelf zitten in rood folie verpakt en er zit geel papier omheen aan de zijkanten met uitsluitend chinese tekst. Is er iemand die een idee heeft om wat voor rollen het hier gaat? alvast thnx

remio

Registered User
diezelfde verpakking heb ik om de 3000 sh van alpeco gezien, dus zal daar wel vandaan komen.

gegroet remio

whistle

Registered User
Om even terug te komen op de kruit inhoud.

Er wordt behoorlijk wat gesjoemeld met de daadwerkelijke hoeveelheid PTS.
Het word met de hand gemaakt. (Zoals een bakker na zijn honderdste brood ook zijn meel niet meer afweegt.)

Op een rol van een paar meter zit er al gauw wat meer poeder in.

Dit los van het feit dat het ook vaak de bedoeling is dat er wat meer poeder in zit.

Wat er op het stickertje voor de Europese markt staat klopt dus negen van de tien keer niet.
Wees blij mede-freaks. ]:)

Het gevaar met de steeds strenger wordende wetgeving is dat er meer controle op komt en er gecompenseerd moet worden met als gevolg dat het produkt kwaliteit verliest of dat het onder evenementen vuurwerk moet gaan vallen.
Persoonlijk heb ik liever het laatste aangezien de hindoerollen ( van Alpeco )
momenteel een zeer goede kwaliteit hebben in tegenstelling tot zijn grotere broertje.

groet

Dream-Real

Registered User
Ik heb via mijn handelaar ook een Hindo 3000 weten te kopen,
voor 20 euro. Is dit dan goedkoop??
Hopelijk past hij voor mijn 100.000....wel leuke overloop lijkt me dat.:*

Lenny.nl

Registered User
In december (nu dus) heeft alpeco een aanbieding wat betreft de hindoe 3000: 2 voor de prijs van 1. Dus je betaald 20 euro voor 2 hindoe 3000 rollen! Das niet duur toch...;)

Dcrack

Registered User
Klpt idd, we hadden er meteen 4 gehaald:D

Ik vraag me alleen af of de kruitinhoud wel klopt op het etiket staat 345,xx gram kruit. Aangezien vroeger de rollen zonder KVK te koop waren betwijfel ik of dit wel klopt, of dat ze ze nu gewoon onder kvk laten vallen met meer kruit erin ofzo.

super-vlinder

Registered User
Dcrack zei:

Ik vraag me alleen af of de kruitinhoud wel klopt op het etiket staat 345,xx gram kruit. Aangezien vroeger de rollen zonder KVK te koop waren betwijfel ik of dit wel klopt, of dat ze ze nu gewoon onder kvk laten vallen met meer kruit erin ofzo.

volgens mij zijn die nog niet door de keuring heen..

Kobajo

FPM Filmer
Dcrack zei:

Dat is naar mijn weten de totale inhoud kruit voor 2 rollen.

Tony

Administrator
Medewerker
looneytunie zei:
hoe krijg ik kvk om z'n rol te kopen |:(

Bij de snoepjes winkel om de hoek.
Vraag naar Krengen Van Knallers ( KVK ) Papieren en als het goed is betaal je €14,95

Anthony_bomb.

Registered User
Hindoerollen zijn afgekeurd i.v.m het te hoge decibel. Men meet het 'piek' van de rol, en deze kwam over het max heen. Vandaar dat ze nu onder spektakel vuurwerk vallen.

Chinese rollen zijn overigens wel te koop als feestvuurwerk.

Dcrack

Registered User
Kobajo zei:
Dat is naar mijn weten de totale inhoud kruit voor 2 rollen.
Lijkt me niet aangezien het apart op de rol staat en niet op de doos.
Dus op beide rollen staat 345 gram kan nooit betekene dat dat dan voor beide rollen samen is.
Nog iemand info hierover.

looneytunie

Registered User
de hindo rollen zijn ***ver***** nog niet door de keuring heen :'(
nu heb ik geen hindo's
maar het gekke is dat de chaintunders van 500sh wel te koop waren (1 gekocht:p )
en voor de nieuwshgierige de chainthunders 60 shots heeft alpeco niet meer 100 ook niet en 240 ook niet dus wil je chainthunders niet naar alpeco :p

P

poziloc

Guest
als je een beetje had gelezen, had je ook de reden allemaal geweten|:(
keuringen....60 schots die al meer dan een jaar niet meer verkrijgbaar is
240 schots die daar nog nooit verkocht is geweest

looneytunie

Registered User
weet ik maar ik kwam daar aan en ze hadden er alleen de 500 ;) maar ook geen 240 :p en ik had ergensgehoord de de 60s deze week gekeurd waren geweest ofzo ;)

redpsycho

Registered User
Afcajax zei:
Had vorig jaar een 1000 hindoerol en het viel me idd ook op dat er een lekker constant tempo inzit. Veel beter dan de meeste Chinese rollen (al vond ik de 10.000 schots van Alpeco vorig jaar ook niet verkeerd).

De hindoe 1000 schots:
hindoe1000.jpg

En de hindoe 3000 schots:
hindoe3000.jpg

hoeveel meter is eigelijk de hindoe 1000 ?

hc-freak

Registered User
Vind Hindoerollen erg goed,heb liever een hindoerol 3000 dan een 30000 chinse rol,al vind ik de chainthunders nog het best alleen duren ze zo kort.

Bovenaan