Beste vuurwerkliefhebbers.
Zoals ik al aan gaf in mijn eerdere post, ik heb mezelf 2 jaar groen en geel staan ergeren.
Laat de show nou met groen beginnen, haha.
Wat een aanfluiting dit.
Ik ben blij dat ik niet geweest ben.
En als we straks weer ergens lezen dat Marijn/Bombers er toch weer mee gaat stoppen dan weten we nu waardoor dat komt.
Voor de kenners onder ons, die schreven dat ze 2 jaar geleden er al beter aan hadden gedaan om te stoppen.
Dus... als we het nu lezen zal dat wel te maken hebben dat de bunker met consumentenvuurwerk op is.:tounge:
Dan mijn inhoudelijke gedeelte: Ik ga hier niet op in zoals vorig jaar want ik kreeg onterecht de wind van voren.
Zoek het zelf maar op bij Lapersveld 2012 en het begint bij bericht 49. (
LINK)
Voor nu kan ik alleen maar zeggen dat ik ZO BLIJ BEN DAT IK NIET GEWEEST BEN!
Zoals ik hiervoor heb kunnen lezen zou het contract een duur hebben van drie jaar.
Het lijkt mij toch, na alle kritiek van afgelopen 2 jaar, dat je nu eens wat leuks had neer gezet.
Maar nee (dat was te verwachten) verstand op 0 en rammen maar.
Ondoordacht een zooitje vuurwerk weg stampen in een paar minuten.
Ik kan ook alleen maar hopen dat de opdrachtgever na het lezen van alle reacties eens achter zijn oren gaat krabben en tot inkeer gaat komen.
Ik ben een trouwe fan van het vuurwerk op het Lapersveld.
En ik ben ook een groot liefhebber van Marijn consumentenvuurwerk.
Maar voor het eerst in 14 jaar ben ik niet gegaan.
En daar ben ik blij om!
De aanvulling lazer en licht is voor mij dan ook niets meer dan een zoet, sappig suikerlaagje om het geheel heen om de het gebrek aan creativiteit te verdoezelen.
En nu mar wachten op betere tijden.
Want volgens een aantal mensen komt dit door de crises.
Raar dat er op andere locaties wel creatief met de inhoud word omgegaan terwijl het daar ook crises is.
Groetjes Stef.
(alias Giron, anders krijg ik weer een zin naar mijn hoofd dat er van die mensen zijn die onder een nicnamepje de beste stuurlui aan wal willen zijn)