Hilversum

PyroPlop32

Registered User
wat een chaotisch rommeltje.......gaat echt nergens over :crying:

zonde van zo'n mooie locatie, laat azuma hier maar weer schieten want dat was echt wel een stukkie beter alhoewel ik die shows ook flink afkraakte :hehe!:

p.s Cigaar: ik denk dat vele freaks met oud en nieuw een leuker showtje neerzetten zelfs met een stuk knetterlint !!!

Laatst bewerkt:

stef

Member
Beste vuurwerkliefhebbers.

Zoals ik al aan gaf in mijn eerdere post, ik heb mezelf 2 jaar groen en geel staan ergeren.
Laat de show nou met groen beginnen, haha.
Wat een aanfluiting dit.
Ik ben blij dat ik niet geweest ben.
En als we straks weer ergens lezen dat Marijn/Bombers er toch weer mee gaat stoppen dan weten we nu waardoor dat komt.
Voor de kenners onder ons, die schreven dat ze 2 jaar geleden er al beter aan hadden gedaan om te stoppen.
Dus... als we het nu lezen zal dat wel te maken hebben dat de bunker met consumentenvuurwerk op is.:tounge:

Dan mijn inhoudelijke gedeelte: Ik ga hier niet op in zoals vorig jaar want ik kreeg onterecht de wind van voren.
Zoek het zelf maar op bij Lapersveld 2012 en het begint bij bericht 49. (LINK)
Voor nu kan ik alleen maar zeggen dat ik ZO BLIJ BEN DAT IK NIET GEWEEST BEN!

Zoals ik hiervoor heb kunnen lezen zou het contract een duur hebben van drie jaar.
Het lijkt mij toch, na alle kritiek van afgelopen 2 jaar, dat je nu eens wat leuks had neer gezet.
Maar nee (dat was te verwachten) verstand op 0 en rammen maar.
Ondoordacht een zooitje vuurwerk weg stampen in een paar minuten.

Ik kan ook alleen maar hopen dat de opdrachtgever na het lezen van alle reacties eens achter zijn oren gaat krabben en tot inkeer gaat komen.
Ik ben een trouwe fan van het vuurwerk op het Lapersveld.
En ik ben ook een groot liefhebber van Marijn consumentenvuurwerk.
Maar voor het eerst in 14 jaar ben ik niet gegaan.
En daar ben ik blij om!

De aanvulling lazer en licht is voor mij dan ook niets meer dan een zoet, sappig suikerlaagje om het geheel heen om de het gebrek aan creativiteit te verdoezelen.

En nu mar wachten op betere tijden.
Want volgens een aantal mensen komt dit door de crises.
Raar dat er op andere locaties wel creatief met de inhoud word omgegaan terwijl het daar ook crises is.

Groetjes Stef.
(alias Giron, anders krijg ik weer een zin naar mijn hoofd dat er van die mensen zijn die onder een nicnamepje de beste stuurlui aan wal willen zijn)

Laatst bewerkt:

stef

Member
wat een chaotisch rommeltje.......gaat echt nergens over :crying:

zonde van zo'n mooie locatie, laat azuma hier maar weer schieten want dat was echt wel een stukkie beter alhoewel ik die shows ook flink afkraakte :hehe!:

p.s Cigaar: ik denk dat vele freaks met oud en nieuw een leuker showtje neerzetten zelfs met een stuk knetterlint !!!

Dat klopt ja. En ook hier zie je consumentenvuurwerk op muziek, en het meeste is nog vuurwerk van Marijn ook nog!!!

Laatst bewerkt:

stef

Member
Hier nog de speech voorafgaand aan het vuurwerk voor de gene die interesse hebben.

Die intresse heb ik niet.
Maar ik luister om te horen wat er gezecht is en ben na 30 seconden afgehaakt.
Alsof wij mensen niet weten wat er gebuurd is in 40, 45! (en ruim daarvoor in de 1e wereld oorlog)
Als je dat nog met een introstem duidelijk moet gaan maken vraag ik mijzelf af wat de insteek hiervan is.
Is dit om de show kracht bij te gaan zetten?
Alsof wij niet weten dat er 60 miljoen joden zijn vergast!
Blijkbaar gebruiken men dit om de ergenis van toen kracht bij te zetten.
I.P.V. dat men dit dan ook ECHT kracht bij zet met de nadruk om al deze mensen te herdenken, storten zij zich volledig op het weg pompen van een vlinke hoeveelheid vuurwerk.

Wel raar dat de tekst mij bij mijn strot pakt, maar de show een orgasme van iritatie op doet roepen.
Zoals ik al eerder heb geschreven, een goeie show maak en bouw je met een passie voor omgeving, geschiedenis, liefde en gevoel.
En dat is niet wat wij nu gezien hebben.

Stef

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Hier nog de speech voorafgaand aan het vuurwerk voor de gene die interesse hebben.

Tja wat moet ik hiervan zeggen.
Apart stukje hoor, maar totaal niet gepast om 5 mei, denk ik.
Even apart gehouden, dat we tijdens 04-05 en 05-05 alle mensen herdenken die door oorlogsgeweld om het leven zijn gekomen.
En dat is niet alleen de Tweede Wereld oorlog.

Op 4 mei is het misschien gepaster, maar ik denk het ook niet.
Aangezien men na een herdenking op de Dam, Waalsdorpervlakte, Grebbeberg, enz, enz niet zit te wachten op een preek.
De mensen die tijdens de doden herdenking 2 minuten stilte houden, weten best wel wat in het stukje tekst gezegd wordt...
Dus dat hoeft ze ook niet uitgelegd te worden en ze zitten er ook niet op te wachten.....

@Smilli bedankt voor het uploaden.

elgielo

Registered User
Ik had het volgende nummertje meer gepaste muziek gevonden tijdens bombers hun vuurwerk i.p.v. dat rare gedoe voor en na de show.

:tounge:

Blijkbaar hebben ze niets geleerd van de kritiek uit het verleden en gaan ze gewoon lekker eigenwijs hun eigen gang.

ben benieuwd of er weer een brief komt van een oma, opa, moeder of ander familielid die niet tegen commentaar kan en niet bereid is hier lering uit te trekken.

Laatst bewerkt:

shinji

Moderator
Medewerker
Sjow, na het lezen van tig opvallend kritische reacties, vraag ik me af waar dat negatieve gedoe op gebaseerd is. Als het enkel over de speech en de lullige lampjes zou gaan kan ik me dat nog wel voorstellen. Het gaat echter veelal over het vuurwerk en dan vraag ik me af, waarom?
Enkele stellingen hier geplaatst: De show mist creativiteit. Als er in Nederland 5 shows per jaar geschoten worden waar enige creativiteit in te vinden is houdt het toch echt op.
De show is een chaos. Dat vind ik wel meevallen. Tuurlijk, er worden van 3 posten een zooi cons. blokjes naar boven geragt, maar wat is daar mis mee? Ik zie talloze shows waarin dat gebeurd en dan wordt er gezegd dat het lekker spectaculair was.
Shells alleen in salvo's: Ik ben het er mee eens dat dit wel erg makkelijk schieten is, aan de andere kant vind ik hier wel passen. Het deed mij af en toe zelfs glimlachen tijdens het zien van de film.
Single shots in het begin slaan nergens op: Ach, ik erger me altijd dood aan die flauwe fontijntjes of flashldingetjes waar andere bedrijven een minuut van de stooktijd mee verpesten. Op deze manier heb je de aandacht direct te pakken.

Natuurlijk is dit geen hoogstaande show, er zitten een paar heel amateuristische pauzes in en het is wel makkelijk schieten zo. Maar om dit nu helemaal tot aan de grond toe af te kraken vind ik nergens op slaan.

bridge

Bronzen Member
Die intresse heb ik niet.
Maar ik luister om te horen wat er gezecht is en ben na 30 seconden afgehaakt.
Alsof wij mensen niet weten wat er gebuurd is in 40, 45! (en ruim daarvoor in de 1e wereld oorlog)
Als je dat nog met een introstem duidelijk moet gaan maken vraag ik mijzelf af wat de insteek hiervan is.
Is dit om de show kracht bij te gaan zetten?
Alsof wij niet weten dat er 60 miljoen joden zijn vergast!
Blijkbaar gebruiken men dit om de ergenis van toen kracht bij te zetten.
I.P.V. dat men dit dan ook ECHT kracht bij zet met de nadruk om al deze mensen te herdenken, storten zij zich volledig op het weg pompen van een vlinke hoeveelheid vuurwerk.

Wel raar dat de tekst mij bij mijn strot pakt, maar de show een orgasme van iritatie op doet roepen.
Zoals ik al eerder heb geschreven, een goeie show maak en bouw je met een passie voor omgeving, geschiedenis, liefde en gevoel.
En dat is niet wat wij nu gezien hebben.

Stef

60 Miljoen?

Jie

Registered User
Sjow, na het lezen van tig opvallend kritische reacties, vraag ik me af waar dat negatieve gedoe op gebaseerd is.

Waarschijnlijk omdat mensen nog steeds zitten te wachten op het mooiste vuurwerk van Nederland, zoals gezegd is.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Zo'n slechte show was dit natuurlijk ook alweer niet (afgezien van het gelul vooraf en het lasertoetje)
Ik vond het een stuk beter te pruimen dan b.v. in Pijn in de kakkert ook al is dat een bommenshow.

Persoonlijk zie ik toch liever een goede consumentenshow, dan een bommenshow in Nl, omdat je met consuvuurwerk meer kunt overdonderen. Met bommen is dat in NL door de afstanden m.i. nauwelijks meer mogelijk.

Voor Hilversum is het probleem vooral dat door voorgangers en locatie mensen weten wat er mogelijk is, en dat komt gewoon niet uit de verf nu.
Mensen gaan daarom (plek en voorgangers) met te hoge verwachtingen en hoop heen.
Ook word er niet genoeg moeite gedaan voor deze show, en dat is jammer om te zien. Kwaliteit van producten was gewoon goed.

Er zijn zeker een paar bedrijven (Hayo, Xena, Pyromax, Dream, DFP, ... b.v.) in NL die hier meer tijd en moeite in willen stoppen, en er een mooiere show van kunnen maken. Dat is zeker.

Tijger

Registered User

Scheelt maar 54 miljoen, toch?
Blijkbaar wist jij ook niet dat het er 6 miljoen waren, lees je voorgaande post maar..."alsof wij niet weten dat er 60 miljoen Joden zijn vergast!"
En dan een grapje maken.....nulletje teveel!?Schaam je.......

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Les is more? Ik vind persoonlijk geen goede show. Het lijkt wel een grote mixed pot te zijn. Geen duidelijk einde aan de finale.

Er zullen er zijn die dit leuk vinden maar ik mis hier echt het een en ander aan.

Bovenaan