Het weer voor 31 december

Z@P

Registered User
Hier ook regen, en ook nog eens licht mistig. Niet normaal heoveel rook je krijgt nu als je wat afsteekt. Hopen dat het nog verbeterd straks.

myrmidon

Registered User
hier af en toe een buitje.. stelt niet veel voor....
heerlijk 16u lang kruid snuiven... en behoud je ledematen, dus steek verantwoord af :)

Laatst bewerkt:

zuen

Registered User
Hier in voorhout heeft het anderhalf uur geregend, we zaten precies in een buiensliert want 2km verderop was het droog:mad:. Maarja, toen klaarde het op en heb ik mijn trueno rockets en de traca opgestookt:eek:h:

Mitch

Registered User
Je ziet hier geen 4 meter meer voor je. echt balen gaat van mij dus geen vuurwerk meer zo de lucht in. echt kloten!!!!!

SPSK

Registered User
Je ziet hier geen 4 meter meer voor je. echt balen gaat van mij dus geen vuurwerk meer zo de lucht in. echt kloten!!!!!

hier hetzelfde verhaal, A1 tussen hengelo en borne afgesloten door een kettingbotsing. mist is zo verschrikkelijk dik, heb nog nooit zoiets meegemaakt, kan vanuit mn huis de straat nog niet zien, hoor overal siervuuwerk afgaan maar zie niks. baal er wel van, denk dat ik mn potten maar laat staan en steek het morgen avond af. zo zie ik er niks van.. helaas, gelukkig voor de rest wel een pracht dag gehad, heerlijk weer :)

jopyro

Registered User
Hier aan de Zeeuwse kust is het de hele dag droog weer geweest met klein beetje wind. Rook blijft maar een klein beetje hangen, ideaal vuurwerkweer. M'n pijlen gingen recht omhoog en fonteinen hadden nergens last van.

fireworks12

Registered User
hier in naaldwijk ook nog best te doen is iets meer wind gekomen maar weinig wind maar net genoeg dat de rook een beetje word weggeblazen, ver super hier totnogtoe, hoop echt dat het zo blijft.

d3vy

Registered User
Hier in Hengelo Overijssel is het afgelopen met de pret. Sinds 2 a 3 uurtjes gigantische mist. Je ziet gewoon niets meer. Vuurwerk zie je helaas ook maar amper. Geen idee wat ik nu met het vuurwerk moet doen.

KoenL

Registered User
Het is hier 100% meegevallen. Rook bleef lang hangen, maar de effecten bleef je goed zien. Nu net de laatste 2 pijlen de lucht in geschoten, die waren helaas wel slecht te zien. Maar al met al, we (ik) hebben geboft met het weer! Het was een geweldige avond!

Nu weer aftellen; nog 364 dagen! Haha,

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Gigabyte

Registered User
Hier ook mistig, maar voor het merendeel was het vuurwerk goed te zien.
Had alleen met m'n pijlenpakket wat hinder.
De 45 grams bolpijlen gingen niet zo hoog en die waren prima te zien.
Alleen de 75 grams bolpijlen, leken onderweg naar Mars te gaan (bleven maar stijgen, leek geen eind aan te komen) en twee heb ik hierdoor nauwelijks kunnen zien.
Van deze kant iedereen het allerbeste toegewenst voor 2008.

grt Frans

appiehappie

Registered User
Hier was het rond 22.00 al niet meer te doen, laat staan rond 00.00uur.
Ik heb een aantal stukken in de mist weggeschoten maar ben halverwege ermee opgehouden, want er viel niets meer te zien.
Het zicht hier in Arnhem is minder dan 4 meter (en dat al sinds 00.15uur), afsteken heeft totaal geen zin, de grote sierblokken zullen over 364 dagen pas weer in actie komen.
Helaas, maar het is niet anders.

Het bezoek blijft overnachten, want autorijden is onmogelijk. Er moest uit het raam gehangen worden om te zien of er iets niet geraakt werd....

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
goed weer gehad in de regio rijnmond.:smile:

begint nu pas een beetje mistig te worden.
maar ik hoor nu toch niks meer aan vuurwerk.

echt klote voor jullie zeg:sad2: kun je nog al dat mooie spul niet bekijken,
moet je het weer hele jaar op gaan slaan enzo.:wacko::sad2:

nou ik zou zelf op 1 januari s,avonds nog wat afsteken hoor, om toch nog maar eff wat te genieten.:amuse:

Markie

Registered User
nou ik zou zelf op 1 januari s,avonds nog wat afsteken hoor, om toch nog maar eff wat te genieten.:amuse:

Zo is dat, als je hele buurt toch zo vuurwerkleip is zullen ze dat vast zelf ook doen, of hebben hun dan wel alles opgestookt?

Hier hadden wij echt prima weer! De mist deed wel al wat vroeg zijn intrede : rond een uur of 11 vuurde ik voor de (**)-tigste keer een shock af, en die zag ik toen wazige effecten geven wat op mist duide. Rond 12 uur was die mist niet veel erger geworden, maar de effecten waren hooguit wat wazigjes. Is in ieder geval zo dat 200/300 meter verderop in een andere wijk er naar schatting 800 euro de lucht in ging (aantal potten lopen tellen en gemiddelde prijsschatting door mij..) die ik allemaal prima kon volgen, zij het dat door het ontbreken van de scherpte het toch wat minder mooi is.

Enfin, echt rot voor de mensen die geen steek voor ogen zagen door die mistbanken. Voor mij was het hoe dan ook een TOPNACHT! :bigsmile::bigsmile:

Laatst bewerkt:

horsebrand

Registered User
Zo'n dichte mist heb ik nog nooit meegemaakt, heb het stoken uiteindelijk moeten staken. Van pijlen hoorde je alleen de burst, van het effect zag je zelfs geen gloed. Hier liepen mensen met zaklantaarns door de straat, auto's reden stapvoets. Bij sommige auto's liep er een persoon voorop om de weg te wijzen, omdat je nog geen vijf meter ver kon kijken.

:mad:

NLsandman

Registered User
Hier was het rond 22.00 al niet meer te doen, laat staan rond 00.00uur.
Ik heb een aantal stukken in de mist weggeschoten maar ben halverwege ermee opgehouden, want er viel niets meer te zien.
Het zicht hier in Arnhem is minder dan 4 meter (en dat al sinds 00.15uur), afsteken heeft totaal geen zin, de grote sierblokken zullen over 364 dagen pas weer in actie komen.
Helaas, maar het is niet anders.

Het bezoek blijft overnachten, want autorijden is onmogelijk. Er moest uit het raam gehangen worden om te zien of er iets niet geraakt werd....

Ik ben er ook maar mee gestopt, prof blokken gaan morgen avond de lucht in(geen ruimte om dit een jaar op te slaan), resterende nederlands vuurwerk heb ik net weg geschoten en ik ben niet de enigste.
Gaat nu helemaal los, denk dat meerderen hun spul nu weg schieten:noworry:

Dit is de eerste keer in mijn vuurwerk leven dat ik het afschieten gestaakt hebt.

fireworks12

Registered User
hier zie ik de mist nu pas sterk opkomen, maar er bleef wel veel rook hangen en het was licht mistig. maar wel allesn normaal kunnen afsteken en daarna alles de fik in met de buurman same. en een straat verderop ook nog 2 aardig grote fikken. maar vind het erg jammer voor degene die het niet hebben kunnen afsteken want morgen is het toch net wat minder leuk als met de jaarwisseling.

Bovenaan