Het Weer 31-12-2013

pyro_t

Registered User
Het is bij ons in landgraaf tot 23.50 uur droog geweest, helaas kwam voor mij de regen 30 min te vroeg.

Gelukkig is het meeste volgens plan afgegaan, alleen de finale met een 4x silver salute en 2x delicious thunder finale ging mis doordat de lonten nat waren geworden, helaas maar heb wel alles aangekregen.
Alleen met pauzes er tussen.
het regende toch harder als ik had gedacht want ik had een groot zeil klaarliggen om over de pallets heen te leggen waar ik nog niet aansteken was.

Volgend jaar beter.

chromeeh

Registered User
Zo... In Almelo was het prima... heb alles droog kunnen schieten :happy::surprised:
Helaas zag het er voor een groot deel van het land er wat minder uit :huh:
(Desalniettemin hoop ik dat iedereen een top dag gehad heeft :happy:

joszie

Zilveren Member
Omgeving Groningen hele dag zon gehad. Tegen de avond bewolkt maar droog. Alles heerlijk kunnen stoken tot 1.45. Net nadat we klaar waren begon de regen. Beste jaarwisseling sinds jaren !! Helder, droog en beetje wind!

densta

Registered User
Prima dag kwa weer. De avond mooi helder en 00:00 regen. Nou ja t was niet storend. Stukken beter dan vorig jaar.

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Omgeving Barendrecht had tussen 21:00 en 23:50 wat regen. Vlak voor 00:00 begon het op te klaren en daarna ook geen regen meer gehad.

We hebben erg veel geluk gehad met het weer!

Freddy

Registered User
Hier in Delft was het vochtig door matige neerslag t/m 0.00 uur. Eenmaal buiten gekomen was het heerlijk droog, weinig wind , perfect weer dus voor het schieten!,

petertje23

Registered User
Hier op Texel regen vanaf 10 uur savonds. Overdag heerlijk weer om te stoken.
Om een uur of 10 redelijke regen, met de jaarwisseling motregen.
De motregen was wel net hard genoeg om het aansteken van sommige cakes toch lastiger te maken :huh:
Wel stukken beter dan vorig jaar!

britain

Registered User
Tja, ik heb hier zitten zeuren over het weer. Maar ik mag niet klagen!! Ik heb geweldig weer gehad. Niet koud, beetje wind, ff wat regen...maar dat was zo weer voorbij!

ifeelfine

Registered User
tot 22.00 was het droog daarna te veel wind voor pijlen, die waren gelukkig allemaal al op. Om 0.00 uur werd het weer droog om vervolgens om 0.15 weer te gaan regenen (en geen miezer zoals voorspeld maar behoorlijk doorregenen) vuurwerk werd er echter niet minder om hoe bedoel je interesse in vuurwerk neemt af media, in jaren niet zo veel vuurwerk af zien gaan tijdens een jaarwisseling.

Al met al niks te klagen en volop genoten van al mijn vuurwerk.

Robin84

Registered User
Hier in Gouda was het overdag echt prima weer met af en toe zelfs een zon. Erg lekker!

's Avonds rond een uurtje of 8 begon het licht te regenen. Af en toe werd het wat droger, dan weer iets meer nattigheid.
Om 00.00 uur regende het licht, maar gelukkig geen sterke wind. Voor de regen konden we schuilen onder een carport.

Al met al, het was niet perfect, maar echt vervelend was het nou ook weer niet. We hebben een prima feestje kunnen bouwen!

Groetjes,

Robin

boozebelly

Registered User
Hier in Emmen niks te klagen gehad. De hele dag droog en weinig wind. Tegen 22:00 begon het licht te druppelen maar dat stelde ook geen drol voor. Er stond zelfs zo weinig wind dat de vuurpijlen kaarsrecht de lucht ingingen en ik heb ook geen last gehad van verwaaide boeketten. Rond 00:45 begon het pas wat harder te (mot)regenen maar toen was ik toch al zo goed als klaar met stoken.

Bovenaan