HET WEER 31-12-2012

white thunder

Registered User
Beste mensen,jullie kunnen jezelf wel een hartverzakking stressen,of door de zenuwen jezelf een maagzweer piekeren over het weer.Maar daar trekt het weer zich niks vanaan,en doet toch wattie wilt,en daarbij maandag weten we met zekerheid:hehe!:,wat voor weer het is:tounge:

Bomber68

Registered User
Er komt een koufront aan en dat neemt volgens mij veel buien met zich mee. Toch? Dus nat en droog zullen zich dan afwisselen. En wind komt altijd voor de bui. Dus de boel beetje tactisch (na de bui) afsteken dan moet het wel goed komen.

siebren

Registered User
vandaag veel wind. en heb net een paar pijlen afgeschoten. en dat was tog redelijk gevaarlijk bo zo een felle wind. en he bveel pijlen liggen. hopelijk komt het goed

davidH

Registered User
Er komt een koufront aan en dat neemt volgens mij veel buien met zich mee. Toch? Dus nat en droog zullen zich dan afwisselen. En wind komt altijd voor de bui. Dus de boel beetje tactisch (na de bui) afsteken dan moet het wel goed komen.

Helaas, dit is een slepend koufront met urenlang regen, wel neemt vlak voor het front de wind af en tijdens de winddraaing op het front zelf neemt de wind nog wat verder af.

siebren

Registered User
We zullen het maandag weten,ik heb dr ook wel wat van liggen:hehe!:,stuk of 300 :happy:

hopelijk is de wind maandag niet feller als vandaag. want het is gewoon bijna onmogelijk om pijlen afteschieten. toe nik daarstraks 1 afschoot. was er zo een felle wind dat de stokken ervan meters ver vlogen op de huizen. Gevaarlijk dus. en heb bovendien schrik om klachten te krijgen als di stokken overal in ander mans tuinen vliegen. heb normaal altijd heel veel zin in oud en nieuw, voor het vuurwerk. maar nu: is die goesting al over met zo een weer. heb nog veel klein vuurwer kvoor 31 december maarja. is niet te doen met dat weer. jammer

trimbaard

Registered User
Hier in het oosten van het land wel wind,maar niet zo erg dat je geen vuurpijlen kunt afschieten. Ik heb er een zak doorheen gejast en gingen allemaal netjes recht de lucht in.

Galaxis

Registered User
ik woon hier aan de kust , de wind is hier erg sterk op het moment. De rolluiken klapperen zelfs.

Mijn goesting voor maandag is echt helemaal verdwenen met het weer wat op komst is.

Richardus

Registered User
Helaas, dit is een slepend koufront met urenlang regen, wel neemt vlak voor het front de wind af en tijdens de winddraaing op het front zelf neemt de wind nog wat verder af.
hoeveel tijd kunnen we hebben tussen afnemen wind en beginnen van de regen? Daar maar de hoop op vestigen :huh:

blackpowder

Registered User
Het lijkt er op dat rond een uur of 23.00 uur er vanuit het westen een afname plaats vind van de wind.
Deze zal zich vlot over het land verplaatsen en rond een uur of 01.00 zal de wind in heel het land wat minder zijn.
Voor de oosterlijke gebieden valt het wel mee maar de kustregios hebben gewoon vanaf de middag tot in de avond last van de stevige wind.
Ook zal het regengebied vanaf een uur of 18.00 uur binnenschuiven en langzaam over het land trekken.
Waarschijnlijk wordt het pas na middernacht vanuit het westen uit droger.

Mvg blackpowder

Laatst bewerkt:
Bovenaan