Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het lijkt er vooralsnog op dat zuid-limburg redelijk gespaard wordt door de regenHappy me
Het begint zich nu goed af te tekenen hoor.
Weer:
Overdag droog met soms wat licht gespetter. Dit weerbeeld dus heel de dag.
Vanaf een uur of 17.00-18.00 bereikt een actievere regenstoring het Westen van het land.
Later in de avond zal deze over heel Nederland liggen. De meeste regen zal voor het Noordwesten zijn. De minste voor het Zuidoosten. Toch nemen de totale hoeveelheden wat af. Was het eerst nog 20-25mm inmiddels is dit 5-10 mm.
Wind:
Het zal aardig windrijk zijn de 31ste. Wel aardige verschillen. Het noordwesten zal verreweg de meeste wind hebben. Daar aan de kust een volle windkracht 8. Het Zuidoosten blijft 'steken' op windkracht 5. Een lichtpuntje is wel dat de wind in de loop van de avond wat afneemt. Rond 0.00 nog een kracht 6 in het Noordwesten, tot 3-4 in het Zuidoosten. De rest van Nederland 4-5.
Temperatuur:
Deze zal door heel het land rond de 9 a 10 graden liggen.
De regen valt wel mee voor mij hier in het Oosten, maar 1-2 mm, dat is niet veel. Ik maak me meer zorgen over de wind, dat is zonde van de sierpotten de effecten komen niet goed tot zijn recht en het is nog gevaarlijk ook, hopelijk wordt het ietsje beter![]()