HET WEER 31-12-2012

Z@P

Registered User
Ik zou de 30ste pas op het weerbericht kijken want het kan nog alle kanten op en dat blijkt elk jaar weer. Heeft nu echt geen zin om je nu al druk te maken.

Girandola

Registered User
Ik sluit mij aan bij Z@p, al jarenlang worden wij net na de kerst geterroriseerd met slechte weersvoorspellingen, in de praktijk valt het bij mee meestal erg mee.

TheBrut3

Registered User
Gewoon om 11 uur savonds op buienradar spieken of er buien komen, wanneer en hoelaat. En daarop aanpassen, desnoods om 4 uur knallen haha.

siebren

Registered User
weet nog vorig jaar dat ik gans de avond in de regen zat en het wonder bij wonder 10 minute voor 12 uur snachts stopte! was eventjes raar zo ineens 10 minute voor het vuurwerk afgaat stopte het :)

Fireworks_rene

Registered User
Oudjaarsdag is het onstuimig, maar overdag wel meest droog. De temperatuur ligt ’s middags op een graad of 8. In de loop van de avond nadert vanuit het westen een regengebied, dat rond middernacht in vrijwel het hele land een druilerige jaarwisseling veroorzaakt. ’s Nachts blijft het regenachtig, maar neemt de wind wel merkbaar af.

danny21

Registered User

siebren

Registered User
zag het daarjuist ook dat de regen pas laat middernacht binnekomt. maar hou je daar nog niet veel te veel aan vast morgen kan die weer om 21uur binnentrekken. hoop natuurlijk dat het zo blijft. maar veel site's zeggen dat het savonds harder gaat regenen ? terwijl de neerslag pas na middenracht binnekomt. bn niet zeker of dat wel zo zal zijn

Weerstation

Registered User
Bij de collega's op het vuurwerkforum had ik er al iets over geschreven.

Als weeramateur heb ik een artikel geschreven over de weersituatie tussen 31 december en 2 januari 2013. Misschien wel handig om even door te nemen als vuurwerkliefhebber. Tips of vragen zijn altijd welkom!

Weerbericht oudejaarsavond

Laatst bewerkt:

schuttersput

Registered User
Vaag is het vandaag ook windkracht 5 zegt de buienradar maar kan rondjes blazen met rook zo windstil is het.:smiling:.
En de neerslag is flink gedaald voor maandag dus heb er weer vertrouwen in.

siebren

Registered User
de neerslag is inderdaad minder. oke overdag hier en daar een bui. maarja helemaal droog is te veel gevraagd denk ik :) dus die regen kan mij niks schelen, alleen die wind he. weet niet goed of ik mijn pijlen nog kan afschieten, misschien dat dat te gevaarlijk is? hoe zit het trouwens met die neerslag komt die nog steeds pas na middernacht binnen ?

danny21

Registered User
Er is geen touw aan vast te knopen. Laatste run is de regen met oud en nieuw middernacht al ver het land op. Zal nog vaak wisselen van beeld, zeker weten doen we het pas op 30 december savonds.

Bovenaan