HET WEER 31-12-2012

fireworks2dead

Registered User
Als ik er 1 niet meer serieus neemt is het buienradar. Die gasten zitten er echt altijd naast.

Gewoon nog even rustig blijven mannen, pas een dag of 2-3 van tevoren kan er een behoorlijke schatting gemaakt worden. Je kan nu wel je nagels kapot bijten of je vrouw lastig vallen maar er valt nog niks over te zeggen.

Ik heb anders nooit echt problemen met buienradar, ze zitten best goed met hun voorspellingen. Maarja ik kom uit het oosten van het land en jij uit het westen dus daar zal het hem in zitten :p Maar idd 2 weken van te voren voorspellen is altijd moeilijk, je kan pas na kerst een beetje gaan kijken wat het wordt.

siebren

Registered User
ik denk tog dat we dees jaar ook regen zullen hebben. en als het helemaal wil tege zitten veel wind. laat ons hopen dat het droog blijft, maar ik twijfel er over.

Steve88

Registered User
Zoals het er nu uitziet is het mooi *** maarja ze zitten er wel erg vaak naast zelfs 5 dagen voorspellen is al moeilijk tegenwoordig dus ik raak nog niet in paniek.

Bomber68

Registered User
Gisteren werd bij MeteoConsult aangegeven dat het prima weer moest zijn. Beetje wind, geen regen. Nu staat er flink wat gespetter op het programma. Morgen? Waarschijnlijk weer heel wat anders. Kan me nog herinneren dat de weersverwachting er vorige jaarwisseling zelfs de dag van tevoren helemaal naast zat. Wacht het wel af. En ach, vuurwerk doet het ook wel met regen en wind... Lekker weer is natuurlijk wel mooi meegenomen :hehe!:

mickeyzegtboem

Registered User
Ach, beter dat ze de kruitstress in dit topic afreageren als op straat :hehe!:

We laten hem lekker open, er moet ook een plekje zijn voor loos gemiep over het weer hahaha

siebren

Registered User
het is echt nog onduidelijk. zeker de laatste tijd is het weer met moeite 2 dagen vooruit te voorspellen. vandaag ziet het er al iets beter uit voor mijn omgeving, maar morgen kan dat weer slecht zijn, dus het blijft nog afwachten. tog heb ik een voorgevoel dat het niet goed zal zijn.

olaf81

Registered User
Bah wat een kl*te weer zeg..en dat al de hele maand.De vooruitzichten zien er ook bedroevend uit.
Ik verwacht een dikke plens regen met de jaarwisseling(om over de wind nog maar te zwijgen).

Ik heb nog nooit regen gehad met O&N maar eens is een eerste keer,dus dat zal dan dit jaar worden.

Sorry dat ik zo negatief ben maar ik heb gewoon een raar gevoel.

Laatst bewerkt:

WhiteFang

Registered User
Bah wat een kl*te weer zeg..en dat al de hele maand.De vooruitzichten zien er ook bedroevend uit.
Ik verwacht een dikke plens regen met de jaarwisseling(om over de wind nog maar te zwijgen).

Ik heb nog nooit regen gehad met O&N maar eens is een eerste keer,dus dat zal dan dit jaar worden.

Sorry dat ik zo negatief ben maar ik heb gewoon een raar gevoel.

So be it

siebren

Registered User
hier was het vorig jaar ook al de hele dag en avond regen. dus dees jaar wordt waarschijnlijk 2013 weer met regen gevierd. tog hoe de weerkaarten eruitzien. voorlopig gewoon regen. hoop dat alles nog verandert maar ben daar niet zo zeker van

Bovenaan