HET WEER 31-12-2012

bjorn2202

Registered User
voor limburg (landgraaf) ziet het er op elker weer site wel redelijk uit het meeste aantal mm is tot nu toe
3 mm voor de hele dag ben eens benieuwd dit jaar wat het word

Tony

Administrator
Medewerker
De meesten kijken bij de websites die over Nederland spreken.
Het gaat dan om gemiddelden. Vaak scheelt het heel veel per plaats. Dus zoek echt op woonplaats als je wilt weten hoe of wat.

Bomber68

Registered User
Vergelijk al een paar dagen weersverwachtingen. Alles is anders. Wetter.com (wat een betrouwbare is naar mij mening) geeft voor de 31ste prima weer op. Weeronline een beetje gespetter, MeteoConsult (app WeatherPro) kletsnatte avond. Buienradar bewolkt. Dus alles is anders. Moeten het toch maar afwachten...

siebren

Registered User
afwachten inderdaad kaarten laten weer regen zien overdag en om middernacht zowel voor nederland als belgie. daartrax nog droog nu weer regen. en ook windkracht 4 tot 5

Boogieman

Registered User
Oef... Nu staat er regen en veel wind op de kaart... Windstoten 70km/u voor binnenland
2960e58e5300aa900467affdc8208705.jpg

white thunder

Registered User
Niets is zo veranderlijk als het weer :hehe!:,ik heb wel is op 1dag echt alles meegemaakt,sochtends vroor het en sneeuwde het,en door de steeds hardere wind die kwam opzetten,werd het smiddags zonnig en boven 0,en tegen de avond hagel en regen,en dat het na 00.00 mistiger werd.En daarbij ik heb echt al 40 jaar nog geen oud en nieuw hoeven over te slaan wegens het weer,heb tot nu toe elk jaar gewoon me vuurwerk kennen afsteken :lub:

Laatst bewerkt:

siebren

Registered User
kaarten laten het terug drooger verlopen. overdag hier een daar wat regen niet al te veel en dan middernacht droog. nu, morgen kan er weer regen op staan. het veranderd alle dagen. 1 ding is zeker, de felle wind zal van de partij zijn .dan heb ik liever wat lichte regen dan die felle wind

Koetje

Registered User
Kan mij 1 oud en nieuw herinneren waar het regende om 12 uur precies 06-07. 00.10 alsnog weer droog en gewoon kunnen stoken. Kortom, ik maak me niet zo druk. En je hebt er toch geen invloed op verder.

siebren

Registered User
vandaag laten de kaarten gewoon weer een regen achtige dag zien met ook droge perioden! dus hier en daar buien. ook middernacht. de wind die blijft wel aan de fele kant. dat er een krachtige wind zal staan daar mogen we denk ik wel zeker van zijn ;) Qua neerslag valt er nog niks over te zeggen. het verandert alle dagen. alleen de wind blijft, heb liever wat regen dan die wind

Freddy

Registered User
Waarom zou je gek laten maken door nu al te gaan kijken naar de weersvooruitzichten voor over 6!! dagen??? Het weer is tegenwoordig per dag verschillend en wisselt enorm. 30 december ga ik pas mijn conclusies trekken.
Nu nog lekker relaxen en kerst vieren

siebren

Registered User
wat regen of niet mij best. maar die dag staat er een krachtige wind. dat is veel erger dan dan beetje regen. dat is een grotere spelbreker dan regen ;)

myrmidon

Registered User
in Siberie is het nu -60, dat is, net als de weersvooruitzichten, informatie waar we niets aan hebben :) 30 december is het (msschein) betrouwbaar!

Bovenaan