Het Irritante-Buren Topic

J0uk3

Registered User
Voorgaande jaren had ik geen last van vervelende buren,
Maar, dit jaar is er een nieuw stel komen wonen in de buurt.

En raad eens?
Die man is agent :(
toen ik alvast 1 nitraat afstak zei hij dat als hij het weer zou zien mij op de bon zou slingeren.

Nou dat word heerlijk nieuwjaar met mijn (illegale) potten.

Laatst bewerkt door een moderator:

marlboro20

Registered User

En raad eens?
toen ik alvast 1 nitraat afstak zei hij dat als hij het weer zou zien mij op de bon zou slingeren.

Hahahaha, Bofkont!!!!! Erg zeikerig dat hij zijn functie zakelijk en prive door elkaar heen gebruikt! Niet professioneel! Waarschijnlijk zo'n onzekere persoon die zijn status moet ontlenen aan z'n blauwe pet en niet aan zijn persoonlijkheid! Hij mag je waarschuwen voor de gevaren maar dreigen met een bon???? Ik zou hem als hij dát doet de rest van het jaar met barbeque's en vuurkorven uitroken!!!!!

Heb je al gevraagd of hij met O&N dienst heeft????:rolleyes:

Vorig jaar hadden we zo'n vuur midden op straat door bij elkaar geveegde chinese rollen (een stuk of 5) dat er geen verkeer op de doorgaande (ontsluitings) weg meer mogelijk was. Dus mooesten de auto's over de parkeerplaats van het autobedrijf waar we stonden te stoken. Geen probleem. En toen we aan de begische potten begonnen met een gemiddeld gewicht van 25 Kg+ kwam natuurlijk de politie en die stoppen....

" Heren, gelukkig nieuwjaar, netjes dat jullie het verkeer omleiden, en dat zijn mooie potten, mogen we even blijven kijken?" En ik:"eeehhhh, Ja de beste wensen, kijk lekker. Willen jullie een glaasje Champagne???" Dat hoefde danweer niet.........

thijsjuhh

Registered User

En raad eens?

wat is je probleem? koop gewoon legale potten ;)

gbrinks

Registered User
hier knallen de jongeren van 7 tot 14 jaar
ook alwel met rotjes enzo vanaf dinsdag helemaal wel :laugh:

toen ik noig thuis woonde had niemand in de buurt er problemen mee
1 vrouw wel die had een hond die er super bang voor was. gaan we met zn allen
gewoon plein verder op staan.
overdag steek ik tog weinig af tot niks.

grtzzzz

deadone14

Registered User
hier knallen de jongeren van 7 tot 14 jaar
ook alwel met rotjes enzo vanaf dinsdag helemaal wel :laugh:

toen ik noig thuis woonde had niemand in de buurt er problemen mee
1 vrouw wel die had een hond die er super bang voor was. gaan we met zn allen
gewoon plein verder op staan.
:love: Goed bezig! Mag ook wel ooit gezegd worden.

Vuurwerk is leuk, totdat het echt overlast voor mensen en dieren bezorgt.

romaster

Registered User
in de buurt waar ik woon zitten veel gezinnen met kinderen, dus in de vooravond wat stoken zit er niet in. :sad2:
Wat klein spul probeer ik om die uren heen af te steken want het is tenslotte maar 1 dag mogelijk.
Zodra ik iets afsteek ziet de hele buurt je meteen als "de jongen die de hele tijd herrie maakt" terwijl het de rest van de jongeren verderop zijn die de hele tijd knallen :push:

Gelukkig trek ik het me niet aan wat mensen van mij denken, als ik voor mezelf maar in de gaten houd ofdat ik kinderen/dieren wakker maak of niet vind ik alles best.

Zodra 00:00 aanbreekt is het meestal rustig in de straat en heb ik de afgelopen 2 jaar nergens problemen gehad.

Laatst bewerkt:

xray

Registered User
Hier geen last van de buren zelf. Meer van de buurtjongeren.
Stelletje achterlijke Marokkanen en nep Marokkanen die lopen te schelden, gooien met flesjes, gooien met vuurwerk, schieten met kaarsen, richten met vuurpijlen en ruzie zoeken.

Daar heb ik een hekel aan. Vaak jaagt dat k*T gedoe ook mensen naar binnen. En als ze dan weg gaan gaat het feest pas weer door, achterlijk toch? En de politie kan er niks aan doen omdat het "al zo druk is".

En vorig jaar toen mijn zusje door een pijl geraakt werd zijn we er met wat buren heen gegaan waarop gewoon met flessen werd gegooid. Dat is toch achterlijk? K*t volk.

kruiskamp zeker hahahah of liendert is maar 1 oplossing voor maar die laat ik maar in het midden :laugh:

edje30

Registered User
Ik heb in de buurt meer (last) van anderen dan dat ik veroorzaak.
De buurtjongeren hebben meestal illegele knallers en daar heb ik het niet zo op, ik ben door een nitraat een keer bijna mijn vinger kwijt geraakt dan ga je wel nadenken.
Hier in de buurt vinden ze het geweldig dat ik vuurwerk afsteek ze zeggen altijd "zo jij heb wel veel buurman",waarop mijn reactie is dat valt wel mee hoor.....
Ik geef 1 goede tip ga gewoon ergens anders staan of stop even en ga later weer verder :)

PyroFreakk_

Registered User
Stelletje achterlijke Marokkanen en nep Marokkanen die lopen te schelden, gooien met flesjes, gooien met vuurwerk, schieten met kaarsen, richten met vuurpijlen en ruzie zoeken.

Daar heb ik een hekel aan. Vaak jaagt dat k*T gedoe ook mensen naar binnen. En als ze dan weg gaan gaat het feest pas weer door, achterlijk toch? En de politie kan er niks aan doen omdat het "al zo druk is".

En vorig jaar toen mijn zusje door een pijl geraakt werd zijn we er met wat buren heen gegaan waarop gewoon met flessen werd gegooid. Dat is toch achterlijk? K*t volk.

Hier kan ik je alleen maar gelijk in gevn ;D
wij wouden vorig jaar naar het markplein gegaan maar anderen hebben dat afgeraden om dat daar ook wat van dat k*tvolk rondhing.. enja ik heb alleen maar belgisch vuurwerk, en mss pakken hun dat af ofso omdat ze zien dat wij jonger zijn!? ik vermeid die problemen liever, want als O/N verpest wordt, dan is heel mijn jaar verne*kt, :D

groetjes

PyroFreakk_

Registered User
valt mee, wij gaan meestal overdag de wijk uit, maar toen ik bij wat vrienden in de wijk een chinathunder 500 om 10.00 uur afstak kregen we commentaar dat we moesten oprotten, enja overdag wel wat mensen die zitten te zeiken van die harde knallen enzo, dat heb je altijd wel..
en savonds deden we bij ons in de wijk, maar geen problemen gehad, behalve 2 gasten die een halve bak bier uithadden, die waren gelukkig zo weg.. al bij al niet veel last van ;D

kjeld

Registered User
Ik geloof eigenlijk dat dit deze discussie een beetje off-topic is gegaan omdat het gaat over irritante buren.
Nog steeds vind ik het heel fijn om te zien dat mensen de vuurwerk ''pijl'' ing HOOG willen houden :smiling:
Maar het gaat dus om de irritante buren.

michel0911

Registered User

Wat denk je van op een onbewaakt ogenblik de ouders van dat tuig aanspreken ?!
Meestal helpt dat wel, of in deze tijd misschien een filmpje maken van hun k*t gedrag en dat aan de ouders laten zien..
Helpt dat nog niet, dan maar met de harde hand laten voelen zou ik zeggen.

p.s. hoe is het afgelopen oud en nieuw gegaan ?

Physer

Registered User
Hier niet echt last van de buren. 1x heeft mijn buurman er wat van gezegd dat we een paar rotjes afstaken op 29/30 Dec. Hij is namelijk werkzaam bij de politie. Maar goed, voor de rest tijdens oudjaarsdag altijd heel gezellig, niemand klaagt en iedereen geniet ervan :)

smilli

FPM Filmer
meestal rond 12 uur toch altijd wat complimenten van de buren dat ik zoveel moois afstak. Verder op in de straat wel gezeik gehad, of ik rustig aan wilde doen want er was een kinderfeestje. Als dit mij op een vriendelijk manier werd verzocht ok, maar als deze beste dame naar buiten komt en tegen mij begint te schreeuwen dat ik op moet rotten tjah.. maar even een hele flink heksenkring in de straat gebouwd en daarna rustig verplaatst

KruitFreak

Registered User
Ik heb te maken met schijnheilige buren!
Als je op straat staat te stoken zeggen ze leuk hoor maar achter je rug in de buurtsuper staan ze zich hevig op te winden en klagen steen en been over dat het niet normaal is dat ik zoveel vuurwerk afsteek. Voor de gemiddelde mens wellicht niet maar voor mij wel en die ene dag in het jaar wil ik optimaal genieten.

Heb ook vaak meegemaakt dat ze zich zo ergeren dat ze de politie bellen omdat ze de tv nauwelijks kunnnen verstaan en zich afvragen wanneer mijn voorraad op is. Meestal doet de politie dan een rondje om de buren enigzins gerust te stellen en moet ik weer lachen als ze voorbij rijden. Ze kunnen me toch niks maken!

De dag daarna ruim ik alles altijd netjes op en dan komen ze soms naar buiten om te vertellen dat ze blij zijn dat het weer voorbij is. Als je niet van vuurwerk houdt kan ik me dat enigzins voorstellen maar ik heb een hekel aan het schijnheilige geroddel buiten mij om! Het zal wel met de leeftijd van die oudjes te maken hebben. Allemaal 50+ en achter de geraniums.

Dit jaar hebben ze mazzel want ga ik naar familie toe en ergens anders mijn kruit verschieten..

Physer

Registered User
Ik heb te maken met schijnheilige buren!
Als je op straat staat te stoken zeggen ze leuk hoor maar achter je rug in de buurtsuper staan ze zich hevig op te winden en klagen steen en been over dat het niet normaal is dat ik zoveel vuurwerk afsteek. Voor de gemiddelde mens wellicht niet maar voor mij wel en die ene dag in het jaar wil ik optimaal genieten.

Heb ook vaak meegemaakt dat ze zich zo ergeren dat ze de politie bellen omdat ze de tv nauwelijks kunnnen verstaan en zich afvragen wanneer mijn voorraad op is. Meestal doet de politie dan een rondje om de buren enigzins gerust te stellen en moet ik weer lachen als ze voorbij rijden. Ze kunnen me toch niks maken!

De dag daarna ruim ik alles altijd netjes op en dan komen ze soms naar buiten om te vertellen dat ze blij zijn dat het weer voorbij is. Als je niet van vuurwerk houdt kan ik me dat enigzins voorstellen maar ik heb een hekel aan het schijnheilige geroddel buiten mij om! Het zal wel met de leeftijd van die oudjes te maken hebben. Allemaal 50+ en achter de geraniums.

Dit jaar hebben ze mazzel want ga ik naar familie toe en ergens anders mijn kruit verschieten..

Als je stookt voor 31 Dec. of OP 31 Dec.? Als het er voor is mag het officieel niet en is dr wel wat begrip voor op te brengen right? :p Besides that, vind ik gewoon dat ze niet moeten zeiken en vuurwerk moeten respecteren.. En freaks. En freaks met vuurwerk XD

Bovenaan