Het Irritante-Buren Topic

Steve88

Registered User
IK heb nog nooit echt problemen gehad, echter ben ik dit jaar verhuisd dus het is nog even afwachten hoe de buren nu gaan reageren maar ik ga ervan uit dat het wel goed zal komen.

maartenvincent

Registered User
Ook hier in ons nieuwe huis vorig jaar geen problemen gehad, ik woon dan ook in een straat met 5 huizen. Vorig jaar hadden we hier ook nog vet last van de killerfog, dus iedereen zat binnen (of ze waren niet thuis, dat weet ik niet eens). Ik heb maar 1 van de buren gezien en die liep na ons allen gelukkig nieuwjaar gewenst te hebben naar het café om te feesten. Dus ik heb er geen last van gehad, maar kijken hoe het dit jaar loopt nu ik nog meer vw heb ;)

ritchy

Registered User
utt gaat wel met de buren maar de over buren niet , want die vrouw zit in een zo´n scootmobiel gaat ze altijd de man erbij halen maar die man is ook vuurwerk geak lecht hij daar nog effe een 100 duizend neer tot ze nietmeer weg komt met de´r scootmobiel wiegaat er nou op oudjaars dag met scootmobiel rijden gestoord bn je dan toch en een tip voor jullie met mensen die de auto niet willen weg zetten : leg je 100 duizend neer en goooi je zoveel mogelijk witte meel over heen (opdemat) hebben ze witte auto kiezen of delen witte auto of schoonen auto :D

i.l.i

Registered User
nooit problemen mee gehad. Ieder jaar roept mn ene buurman, zozo, Dat is veel, Als dat maar niet allemaal ontploft he! :p Maaruh, met zoveel vuurwerk kunnen wij om 00:00 weer ervan genieten hoor, lol, zelf koopt hij niks.

Wij stoken als enige in de straat veel. Buren aan de andere kant een klein beetje, fonteinen etc. Vorge jaar kreeg ik 2 slofffen van ze aangeboden. Nee, prima hierzo hoor. Geen problemen mee. Vrolijke sfeer, en de hele straat kijkt naar ons :D

Waar ik een hekel aan heb ik mensen die vrolijk met hun auto rond gaan rijden rond 00:00 uur. om alles te bekijken zeer *** en iritant.

Laatst bewerkt:

looneytunie

Registered User
utt gaat wel met de buren maar de over buren niet , want die vrouw zit in een zo´n scootmobiel gaat ze altijd de man erbij halen maar die man is ook vuurwerk geak lecht hij daar nog effe een 100 duizend neer tot ze nietmeer weg komt met de´r scootmobiel wiegaat er nou op oudjaars dag met scootmobiel rijden gestoord bn je dan toch en een tip voor jullie met mensen die de auto niet willen weg zetten : leg je 100 duizend neer en goooi je zoveel mogelijk witte meel over heen (opdemat) hebben ze witte auto kiezen of delen witte auto of schoonen auto :D

aaah isch hellemmal goed jeunguhh maar misgien tog mar watte grametika?

looneytunie

Registered User
nooit problemen mee gehad. Ieder jaar roept mn ene buurman, zozo, Dat is veel, Als dat maar niet allemaal ontploft he! :p Maaruh, met zoveel vuurwerk kunnen wij om 00:00 weer ervan genieten hoor, lol, zelf koopt hij niks.

Wij stoken als enige in de straat veel. Buren aan de andere kant een klein beetje, fonteinen etc. Vorge jaar kreeg ik 2 slofffen van ze aangeboden. Nee, prima hierzo hoor. Geen problemen mee. Vrolijke sfeer, en de hele straat kijkt naar ons :D

Dat heb ik ook vaak, sta ik te knallen met mijn pa en de halve buurt staat bij ons te kijken :bigsmile:

duke

Registered User
2 jaar geleden had ik een pijlenstandaard gemaakt van een parasolhouder (met een betonblok als voet)
om 0.15 kwam er een groepje jeugd in een auto door de straat gescheurd (zeker 50 km per uur waar max 30 is toegestaan) en je voelt m al aankomen...

Bammm vol gas tegen die standaard aan die midden op straat stond. die gasten boos en meteen ruzie zoeken. Wij zouden hun schade moeten vergoeden ed. (zat een mooie deuk in en het betonblok zat vast onder de auto :p

na veel gezeik (tot bijna vechten aan toe) zijn ze met betonblok enal weggereden. Ze waren nl nogal bezopen (ook de bestuurder) dus het woord politie viel niet in de smaak;
whahahah

victor

Registered User
Ookal woon ik niet meer thuis, mijn (seniele) buurman eist nog steeds dat ik mijn excuses aanbied nadat ik hem bewust heb "geterroriseerd" door een "vuurwerkbom" onder de schutting tot ontploffing te brengen. Dit houdt in: een nitraatje afsteken, ver in de achtertuin, ruim van de erfgrens af. Tevens is hij een aantal keer naar mijn ouders gegaan nadat hij mij had "betrapt" op het afsteken van vuurwerk, met daarbij de mededeling dat de volgende keer de politie zéker zou worden gebeld.
Gelukkig ben ik met de jaarwisseling bijna nooit thuis...

Laatst bewerkt:

sebastiaantje

Registered User
Hiero bij mijn ook zo'n stelletje zeikerds die bij het minste of geringste al met de hoorn in de hand staan en direct die blauwtjes willen bellen. Bah, echt triest. Meestal ben ik alleen overdag thuis en s'avonds de hele avond lekker oud en nieuw vieren bij mijn fammilie. Als ik terug kom dan knal ik lekker door tot een uur of drie.:bigsmile: Ik heb echt een hekel aan die mensen die , die ene dag zelfs nog willen verpesten. Stelletje ***********!!!!!:evil:

Greetz

Z@P

Registered User
Ik heb hier helemaal geen last van zeikerds althans nog niet gemerkt, maar waar ik me vreselijk aan stoorde is dat mijn buurman asian thunderkings aanstak en ze zo opstraat gooide, paar keer bijna raak tegen 1 van onze visite. Toen ik hem netjes ging vragen wil je dat normaal afsteken snapt hij het gewoon niet en ging vrolijk door, gevolg de laatst schoot op ons af toen ik bij hem aan deur stond en ik dus bij hem binnen moest schuilen. MAFKETEL.

remio

Registered User
Hier geen last van de buren zelf. Meer van de buurtjongeren.
Stelletje achterlijke Marokkanen en nep Marokkanen die lopen te schelden, gooien met flesjes, gooien met vuurwerk, schieten met kaarsen, richten met vuurpijlen en ruzie zoeken.

Daar heb ik een hekel aan. Vaak jaagt dat k*T gedoe ook mensen naar binnen. En als ze dan weg gaan gaat het feest pas weer door, achterlijk toch? En de politie kan er niks aan doen omdat het "al zo druk is".

En vorig jaar toen mijn zusje door een pijl geraakt werd zijn we er met wat buren heen gegaan waarop gewoon met flessen werd gegooid. Dat is toch achterlijk? K*t volk.

mooi stadje, he amersfoort haha.jaren kruiskamp gewoond, altijd gezellig:nuts:

hier zijn de buren ook niet moeilijk, kijken naar t vuurwerk en vinden t hoe meer hoe beter als er maar goed mee omgegaan word

looneytunie

Registered User
En dan woon ik nog niet eens in de binnenstad maar Amersfoort Noord helemaal... Maar de sfeer is goed, helaas heb je van dat tuig dat altijd de boel verziekt.

AWG

Registered User
bij ons in de straat is het meestal wel leuk.
ik heb het meeste vuurwerk in de straat en nadat mensen hun eigen spullen hebben afgestoken dan kom ik met mijn spullen ze blijven of buiten staan of ze kijken binnen achter het glas..:smile:

en mensen vinden het mooi, applaus en complimenten enzo.
heb ook altijd alleen maar siervuurwerk en dat spreekt 95% van de mensen wel aan.

zeikerds heb je altijd er overal. mafketels ook. paar jaar terug ook een debiele buurman(aangetrouwde zwager van hun) , potjes flikkerden steeds om flesjes met pijlen die omvielen schoten in het rond, ik werd pislink heb toen binnen een flink potje gescholden om die achterlijke wezenloze garnaal.
kan hem ook op straat verrot schelden en dan heb je ruzie.
laat ik mijn woede dan maar binnen afreageren.
daarna ben ik alsnog naar buiten gegaan toen hij bijna klaar was, hij had nog wat vuurpijlen waarbij hij ongevraagd mijn vuurpijl buizen (in een emmer zand) gebruikte.
maar dat had ik dan liever dan dat hij weer zo stom ging doen, dus ik ben er niet op ingegaan en heb hem zijn laatste shit af laten steken.
toen was de straat voor mij.

als de alcohol is in de man is de wijsheid in de kan.

magnolia

Registered User
Dat heb ik ook vaak, sta ik te knallen met mijn pa en de halve buurt staat bij ons te kijken :bigsmile:

ja dat had ik vorig jaar ook om 12 uur was ik lekker op stoom ik keek ff op en zag zeker 50 man binnen als buiten naar mijn vuurwerk kijken .
en eigelijk doe je het daar ook wel voor hoor . dan heb je echt het gevoel dat mensen met je mee genieten en zelf die buurvruow die constant lang kwam krossen keek mee .
voor dit jaar heb ik daar echt rekening mee gehouden dus dat gaat hellemaal goed komen . :bigsmile:

looneytunie

Registered User
Ja zelfde hier, veel siervuurwerk en lont om zo constant een beetje bezig te blijven. Paar projectjes en geen supervlinders of ander knalspul dit jaar. Jaag je de kleine buurjongetjes alleen maar mee weg. En het mooiste is als jij 1 of 2 dikke cakes afsteeks en je weet heel even je blik af te wenden van de lucht dat je meer dan een 50tal ogen omhoog ziet kijken naar JOU showtje..

:love:

mikieman

Registered User
nou ik heb het redelijk goed voor elkaar
een van men buurmannen is zelf ook vuurwerk fan
als ik dan wat knallen laat horen lacht die zich kapot:p
voor de rest als iemand zeurt loop ik iets verder de straat in

Roob

Registered User
Ik laat het aan me voorbij gaan en wens ze een gelukkig nieuwjaar. En gek genoeg draaien de meeste dan bij (op 1 na, maar dat heeft een aantal andere reden. Leef een beetje op voet van oorlog met deze "beste"buur)

Roob

Registered User
En dan woon ik nog niet eens in de binnenstad maar Amersfoort Noord helemaal... Maar de sfeer is goed, helaas heb je van dat tuig dat altijd de boel verziekt.

Jammer dat al die gasten door ons stadje zitten. Gelukkig zitten bij mij de meeste aan de andere kant van de spoorlijn (Station Schothorst) en mochten ze toch weer eens wat willen proberen aan de andere kant komen ze van een koude kermis thuis. En ik hoef er zelf niks voor te doen. Dat is nog het mooie ervan.

michel0911

Registered User
Als ik commentaar krijg, wat trouwens gelijk om 10:00 komt...dan zeg ik altijd, tja, het mag he om 10:00, hier heb ik hele jaar naartoe geleefd dus ik leef me lekker uit, punt.

Als ze dan nog door gaan zeiken, trek ik me daar niks van aan, ik ga er niet eens op in joh...heeft toch geen zin, ik ga gewoon lekker door, ik doe immers niks raars, ik ga ze zeker niet uitdagen door met vw voor hun deur te gooien, daar lok je het alleen maar mee uit vind ik...nee, ik blijf lekker normaal doen maar laat m'n dag niet verzieken door zeikende mensen, daar heb ik dus letterlijk schijt aan :)

Moet wel zeggen dat er bij mij achter wel een buurmannetje woont die afgelopen jaar erg vervelend gedrag vertoonde dus wellicht dat ik hem wel ff uit zijn bed knal met een nitraat matje, denk nou niet gelijk dat ik hem aan zijn deur ga hangen...ik zal netjes hem netjes in de straat leggen aan de achterkant. En trouwens ik heb meer last van al die smerige katten met hun geschijt en dat ze krassen op m'n auto maken het hele jaar door dan hun 1 dag in het jaar van ons geknal :)

kleinevwkfreak

Registered User
Heb dit jaar chinese buren, dus dat word hopen dat ze wat hebben, en als ze wat hebben is het goed, vaak:D

Weet niet hoe ze erop reageren, heb nog nooit last van buren gehad...

Bovenaan