Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, 10 uur zal ik niet redden aangezien ik altijd te laat ben op de plaats van bestemming. haha. Maar als ik er ben zal dat hoogstwaarschijnlijk een leuk knalblokje worden. Welke precies weet ik nog niet dat zien we dan wel.
Neeeee, dat meen je toch niet ? JIJ te LAAT ?
Gnegne, dit topic gaat over 10 uur 's ochtends. Niet over 22 uur 's avonds:embarrased:
Ik begin de dag zelf rustig met een zelfgemaakt Picolo/strijker/Rotjes matje, en daarna een Silver Cracker, Mini Toffee, en een Lady cracker.:wink:
Op aanrade van mede forum deelnemers begin ik met een silver salute en een matje. En daarna begin ik met rondlopen door de buurt etc. In december is er bij mij in de buurt een show van wolff daar ga ik dwnk ik wel wat bestellen, licht er natuurlijk aan of ik het het waard vind. Als het lukt kom ik ook nog in milheeze wie weet wat ik daar nog koop. Dus dit jaar zit nog genoeg verrassing (als het goed is). Dit is overigens het eerste jaar dat ik zo erg bezig ben met wat ik koop etc.
Klassiek geval van het "virus" hebben.
Goedemorgen...
Dan word het koffie drinken want ik moet dan werken
Als ik thuis kom gaat er eerst een chain 500 aan en een binkie project!