Het grote 10.00 uur topic.

Sweet Laker

Registered User
Je spreekt jezelf een klein beetje tegen.... En 14 jaar die met salutes wil werken...:surprised: Kijk in godsnaam uit voor jezelf en je omgeving.
Als je het dan toch wil doen, zorg dan dat je de goede spullen hebt, en je zeer goed hebt verdiept in het hoe en wat over shells schieten !!
Dit is geen speelgoed!!!!

Ach ja, als hij een salute weet te bemachtigen blijft het, gezien zijn reactie, inderdaad bij één keer iets zwaars afsteken,..

Tijn96

Registered User
Ach ja, als hij een salute weet te bemachtigen blijft het, gezien zijn reactie, inderdaad bij één keer iets zwaars afsteken,..

zoals ik hierboven zei: ik riep zomaar iets, maar als ik er zo naar kijk gaat dat een beetje heel erg boven mijn pet.
als ik wat zwaarder vuurwerk wil koop ik wel giga vlinders ofzo dat is nog te overzien

sourcy

Registered User
Om 10.00 begin ik met uitpakken van de volgende lading die we binnen krijgen in onze winkel..
en uitaard als dat klaar is een 500gram voor de deur knallen haha

Tijn96

Registered User
Dan gewone vlinders :p of een "trucje" een knock out ( kleine singleshot) op z'n kop, gaat ook best hard. En voor daarna heb ik een rolletje klaarliggen (20.000) dan zullen veel mensen wel wakker zijn denk ik.

Tony

Administrator
Medewerker
Dan gewone vlinders :p of een "trucje" een knock out ( kleine singleshot) op z'n kop, gaat ook best hard. En voor daarna heb ik een rolletje klaarliggen (20.000) dan zullen veel mensen wel wakker zijn denk ik.

Wij staan voor goed en veilig gebruik van vuurwerk. Daar hoort het op zijn kop zetten van vuurwerk niet bij!

Sweet Laker

Registered User
Als ik jou was, Tijn, zou ik gewoon een Silver Salute halen, kost je 22 euro, klapt lekker en gooi daarna die 20k erachteraan. Gaat denk ik meer herrie maken als een Knock Out. Waarvan je overigens niet hoeft uit te leggen dat dit een single shot is.

En lees het forum eens door, dan leer je wat meer over de geschiedenis van het vuurwerk en producten van weleer. (voordat je op zoek gaat naar de Xtreme Blitzknall Rakete bijvoorbeeld of een doos JCWT!)

Tony

Administrator
Medewerker
Zo is het een stuk duidelijker, ik wist niet dat het zo erg was dat ik dit poste

We willen gewoon dat het vuurwerk goed gebruikt word. Daarom staan we geen posts toe zoals die van jou.
Met vuurwerk moet je niet kloten maar gebruiken zoals het bedoelt is. Dan is de kans op ongelukken veel kleiner.

Tijn96

Registered User
Als ik jou was, Tijn, zou ik gewoon een Silver Salute halen, kost je 22 euro, klapt lekker en gooi daarna die 20k erachteraan. Gaat denk ik meer herrie maken als een Knock Out. Waarvan je overigens niet hoeft uit te leggen dat dit een single shot is.

En lees het forum eens door, dan leer je wat meer over de geschiedenis van het vuurwerk en producten van weleer. (voordat je op zoek gaat naar de Xtreme Blitzknall Rakete bijvoorbeeld of een doos JCWT!)
. Ik zat idd al naar die silver salute te kijken. En ik ben ook druk bezig met het lezen van andere topics alleen is veel info en echt ht hele gekke dingen ga ik de komende jaren toch niet doen

We willen gewoon dat het vuurwerk goed gebruikt word. Daarom staan we geen posts toe zoals die van jou.
Met vuurwerk moet je niet kloten maar gebruiken zoals het bedoelt is. Dan is de kans op ongelukken veel kleiner.

Ik zal erop letten, en dat is overigens ook het enige stuk vuurwerk waarbij ik af en toe iets anders mee doe als waar het voor bedoelt is. Maar nogmaals ik zal erop letten met wat ik zeg.

Laatst bewerkt door een moderator:

Sweet Laker

Registered User
Prima toch, vooral veel lezen en vooral ook vragen als je wat wil weten. Alleen gelden er bepaalde regels op dit forum en het kan zijn dat je in je enthousiasme vergeet dat die er zijn. Als je daarop aangesproken wordt is dit puur opbouwend bedoeld.

Enthousiaste freaks zien we graag komen, maar dan wel nette, enthousiaste freaks. Zoals een wijs vuurwerkliefhebbend man (of vrouw) als gezegde de vuurwerkwereld in heeft gebracht: "Stook verstandig, slopen is niet stoer!" En dat geld ook voor het verkeerd gebruiken van vuurwerk. En dáárom wordt dit niet op dit forum op prijs gesteld als hierover gepraat wordt ;)

painkiller

Registered User
Meestal worden om 10 uur bij mij de duitse potten en cakes <15,= geschoten. Paar knallers erbij en dan naar binnen de klok vooruit kijken!

Bovenaan