Ik denk dat het bij mij eerst een silver salute word, en daarna een binkie project doorgelond (ca 100 binkies).
en uiteraard een handvol cruisrockets.
Je spreekt jezelf een klein beetje tegen.... En 14 jaar die met salutes wil werken...:surprised: Kijk in godsnaam uit voor jezelf en je omgeving.
Als je het dan toch wil doen, zorg dan dat je de goede spullen hebt, en je zeer goed hebt verdiept in het hoe en wat over shells schieten !!
Dit is geen speelgoed!!!!
Ach ja, als hij een salute weet te bemachtigen blijft het, gezien zijn reactie, inderdaad bij één keer iets zwaars afsteken,..
De CLOUDS OF THUNDER van broekhoff.
Oeeefff die gaat iedereen wakker maken. DESPERTA!!
Giga vlinders?????? knappe vent als je die tegenkomt.
hoezo? hier in nederland of zoiezo?
Dan gewone vlindersof een "trucje" een knock out ( kleine singleshot) op z'n kop, gaat ook best hard. En voor daarna heb ik een rolletje klaarliggen (20.000) dan zullen veel mensen wel wakker zijn denk ik.
Wij staan voor goed en veilig gebruik van vuurwerk. Daar hoort het op zijn kop zetten van vuurwerk niet bij!
Ja dat weet ik, maar dat maakt het niet minder leuk
Wat het minder leuk maakt is dat wij daar niets over willen lezen op dit forum.
Misschien is het zo iets duidelijker voor je.
Zo is het een stuk duidelijker, ik wist niet dat het zo erg was dat ik dit poste
. Ik zat idd al naar die silver salute te kijken. En ik ben ook druk bezig met het lezen van andere topics alleen is veel info en echt ht hele gekke dingen ga ik de komende jaren toch niet doenAls ik jou was, Tijn, zou ik gewoon een Silver Salute halen, kost je 22 euro, klapt lekker en gooi daarna die 20k erachteraan. Gaat denk ik meer herrie maken als een Knock Out. Waarvan je overigens niet hoeft uit te leggen dat dit een single shot is.
En lees het forum eens door, dan leer je wat meer over de geschiedenis van het vuurwerk en producten van weleer. (voordat je op zoek gaat naar de Xtreme Blitzknall Rakete bijvoorbeeld of een doos JCWT!)
We willen gewoon dat het vuurwerk goed gebruikt word. Daarom staan we geen posts toe zoals die van jou.
Met vuurwerk moet je niet kloten maar gebruiken zoals het bedoelt is. Dan is de kans op ongelukken veel kleiner.
Meestal worden om 10 uur bij mij de duitse potten en cakes <15,= geschoten. Paar knallers erbij en dan naar binnen de klok vooruit kijken!