[Herlat] Patriot Launcher 2

Tony

Administrator
Medewerker
De nieuwe versie van de Patriot Launcher is ook binnen. Zoals bekend knalden de oude modellen weleens uit elkaar maar omdat het een gewild product is hebben ze hem opnieuw laten maken zodat je er veilig van kan genieten. De Patriot Launcher kost €10,-

patriot_launcher_2b.jpg

patriot_launcher_2.jpg

KruitFreak

Registered User
Re: Patriot Launcher 2

Ik heb hem zelf nog nooit gehad maar heb al een paar keer gehoord dat dit de beste knalpot is, beter dan de Thunderking Heaven??
Vond wel een filmpje op YouTube van de "oude versie" en de knallen vond ik zeer goed.
Gelukkig hebben wij in NL ook geen klagen meer met de Thunderking van Herlat.

sarlo

Registered User

Deze is sinds de veranderin vele malen slechter dan de thundering heaven helaas! Ik heb het er gister met Toon overgehad van original maar hij wist nog niet wat ze met dit "probleem" gaan doen.

blackpowder

Registered User

Ja ben ik het mee eens ben afgelopen jaar naar belgie geweest naar original en het enge waar ik spijt van heb is dat ik 2 van die patriot launchers heb gehaald.

hengelovuurwerk

Registered User

Waarom dan, wat was er niet goed aan?

Ik had ook 1 Patriot Launcher, maar de knallen waren echt ronduit slecht!

TI boeketje erbij was daar in tegen wel leuk, maar zo'n pot koop ik toch echt voor de knallen. En die waren echt waardeloos. Een gewone sierpot heeft betere knallen vind ik.

Laatst bewerkt:

pyrojohnnie

Registered User

Waarom dan, wat was er niet goed aan?

De Patriot Launcher WAS voor mij de beste knalcake uit, laten we zeggen, de categorie feestvuurwerk.
Keiharde knallen, stabiel tempo, niet te snel, niet te langzaam, en een finale van vier schoten tegelijk. Voor een prijs van tien euro kon daar echt geen andere knalpot aan tippen. Thundering Heaven niet, Lucifer niet, Thunder King niet, Stormin Normans niet, Thunder Boy niet, noem maar op.

Toen kwam de batch met de produktiefout erin. Dezelfde knallen, maar dan horizontaal afgevuurd; levensgevaarlijk. Zo gevaarlijk dat de Patriot Launcher uit de handel werd genomen, gelukkig!

Ik was werkelijk enorm blij dat de gereviseerde en nu veilige versie van de Patriot Launcher medio 2007 terug op de markt verscheen. Ik heb er twee kartons van aangeschaft. Groot was de teleurstelling toen ik de eerste nieuwe Patriot Launcher eindelijk kon aanschouwen, want de eerst zo spectaculaire knallen waren verdwenen. Ik kon het bijna niet geloven; dacht eerst dat ik met een andere cake te doen had, maar verder is de uitwerking hetzelfde gebleven, dus er was geen twijfel mogelijk.
De conclusie is dat deze cake doet nu qua knallen beslist onderdoet voor al de genoemde alternatieven.
Zelfs met alle elf de andere Patriot Launchers uit dat ene karton doorverbonden, wat ik uit pure frustratie heb gedaan, viel het effect nog tegen.

Voor mij de grootste tegenvaller van 2007.

Naar ik heb begrepen is het probleem inmiddels bij Original/Zena heel duidelijk geworden door alle klachten die men heeft gehad. Ik hoop dat dit mag leiden tot een revival van de "echte" Patriot Launcher. Maar ergens geloof ik daar niet meer in....

Laatst bewerkt door een moderator:

thunderboy

Registered User

Even offtopic hoor.....die revival is er al, probeer de Nitrate cake eens zou ik zeggen.

Wat betreft de nieuwe Patriot Launcher, deze is inderdaad een heel stuk minder dan de oude. Er mag nog best wat aan de kwaliteit geschroefd worden.

ZOmoet een Patriot Launcher knallen:bigsmile:

CGS2K

Registered User
deze pot vergeet ik never nooit meer.. Pff dat was gevaarlijk :p..
Dat ding knalde gewoon uit het niets uit elkaar en de knallen vlogen over de grond haha.. Maarja was idd. een hele goede pot op het defect na.

Tony

Administrator
Medewerker
Nieuwe film aan de beginpost toegevoegd. Deze is gemaakt tijdens de Original Fireworks demonstratie in December 2009.

Bovenaan