Hendrik Ido Ambacht 29-April-2006

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Hendrik Ido Ambacht
21:45 - 22:00 GROOTS
hoek Tjerk Ydenweg/Antoniuslaan/Tjerk Hiddesingel, ter hoogte van de Vlasakkers (toekomstig recreatiegebied Sandelingen, in de bocht richting de verkeerslichten en snelweg A16)

Link op onze kalender : klik hier

Pontintoo^Z^P

Registered User
Re: Hendrik Ido Ambacht 28-April-2006

Naar deze show ben ik van plan te gaan, als ik een videocamera kan lenen van iemand zal ik de show filmen en hier online zetten:)
Mvg, CoakCraw

Tony

Administrator
Medewerker
IK ga er nog niet heen als ik er geld voor krijg. Wat een klote show was dat zeg,.
Bommetje voor bommetje de lucht in en dat was het...:'(

freakyyy

Registered User
Vorig jaar ook geweest, idd erg saai. Maar misschien is het dit jaar beter, wie weet, ik ga in ieder geval wel.

Edit: Net een paar fototjes gemaakt van de opbouw, ze waren nog bezig dus er is maar een klein gedeelte te zien. Ik heb nog even met de mensen gepraat, maar omdat er "inspecteurs" van de provincie stonden mocht ik niet dichterbij komen. Het kaliber vanavond is max. 5 inch. Eerst zou het 6 inch worden maar dat is helaas niet goedgekeurd.

Vuurwerk-Opbouw007.jpg

Vuurwerk-Opbouw001.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

Pontintoo^Z^P

Registered User
Ik ben net terug van "show", vorig jaar heb ik de show niet gezien maar alleen gelezen en gehoord dat het bommetje na bommetje was, nou dit jaar dus weer:'(
Rond kwart voor tien begon het en het eindigde rond vijf over tien. De finale had ik bijna gemist omdat er een vrij lange pauze tussen zat en ik dus al bijna was weggereden:p
Ik weet nu dat ik volgend jaar niet meer ga,
Peace, CC

freakyyy

Registered User
Idd, weer een uber slechte show|:( Ze lieten het bord "tot ziens" al zien en 2 minuten daarna kwam de finale ofzo:D Gelukkig ben ik meteen doorgereden naar het 3 - rivierenpunt, waar wel een hele goede en mooie show was:w

condor27

Registered User
ik zal ff een paar dingetjes proberen uit te leggen van wat ik er van weet.

je moet van de organisatie minimaal 15 minuten vuurwerk hebben
dat is 900 seconden, daarvan moesten het grootste gedeelte bommen zijn ""het grootste wat mogelijk was " dus 6 inch.
er waren 3 flowerbedjes van elk +- 30 sec en 3 series candles a 30 sec
dus dan houdt je 720 seconden over als je dan +- 200 bommen in die tijd moet wegschieten is dat gemiddeld elke 3 tot 4 seconden 1 bom

natuurlijk kan je alles snel wegschieten en de lucht mooi vol houden met mooie w shape's etc. alleen ben je dan al binnen 5 minuten klaar en krijgen ze daar weer gezeik over.

en het verhaal over dat de finale pas veel later kwam had te maken me de enorme afstand die je moest overbruggen tekst op 40 meter bommen op ruim 250meter en aangezien je dus heen en weer moet rennen over oneffen terein (klei bulten en greppels) duurt dat idd langer en kan ik me voorstellen dat het vreemd lijkt.
van zoiets wordt je niet echt vrolijk natuurlijk maargoed daar doe je niks aan.

ik vind het te makkelijk om gewoon te zeggen dat het een slechte show was en wil alleen maar ff aantonen dat er ook oorzaken kunnen zijn waardoor iets gaat zoals het gaat.

ik dacht ik wil toch ff het een en ander uitleggen want vindt dat er altijd makkelijk gepraat wordt over goed of slecht er spelen gewoon veel factoren mee .

Groeten Condor27:w

Son-T

Registered User
Word het dan niet eens tijd om over te stappen naar elektronisch schieten??
AL is het alleen maar voor het letterbord.:w

Sont.

henk39

Registered User
condor27 zei:
ik zal ff een paar dingetjes proberen uit te leggen van wat ik er van weet.

ik vind het te makkelijk om gewoon te zeggen dat het een slechte show was en wil alleen maar ff aantonen dat er ook oorzaken kunnen zijn waardoor iets gaat zoals het gaat.

ik dacht ik wil toch ff het een en ander uitleggen want vindt dat er altijd makkelijk gepraat wordt over goed of slecht er spelen gewoon veel factoren mee .

Groeten Condor27:w

Ik reargeer niet op de show zelf, want ik heb hem niet gezien, daar kan ik dus niet over oordelen of hij goed of slecht was.

Maar ik reargeer ff op de uitspraken van condor27 Ik had dit misschien beter via een PM kunnen doen, maar plaats het toch ff hier.

Als ik zo deze thread na lees, was het vorig jaar al niet veel beter.
Schijnbaar willen ze, en kunnen ze niet beter mijns inziens.

Condor27 leuk dat je de verdediging opzoekt voor de schutters het is je aardig gelukt.
Maar zo is er altijd wel wat te vinden, om een show te verdedigen,als hij wordt afgekraakt, of niet goed wordt bevonden. Jammer dat het nooit eens een keer aan de schutters zelf kan liggen. En er altijd excuses worden gezocht, om het goed te praten.

Ben eigenlijk al wel benieuwd wat er wordt gepost als ze een goede show neer zetten, dus de ideale omstandigheden, dat wordt dan een show om je vingers bij af te likken toch??? Houd mij maar op de hoogte wil er graag bij zijn dan, wil het niet missen.

tot zover eerst maar weer.

Groeten henk39 :w

Tony

Administrator
Medewerker
je moet van de organisatie minimaal 15 minuten vuurwerk hebben
dat is 900 seconden, daarvan moesten het grootste gedeelte bommen zijn ""het grootste wat mogelijk was " dus 6 inch.
er waren 3 flowerbedjes van elk +- 30 sec en 3 series candles a 30 sec
dus dan houdt je 720 seconden over als je dan +- 200 bommen in die tijd moet wegschieten is dat gemiddeld elke 3 tot 4 seconden 1 bom

natuurlijk kan je alles snel wegschieten en de lucht mooi vol houden met mooie w shape's etc. alleen ben je dan al binnen 5 minuten klaar en krijgen ze daar weer gezeik over.

Maar ik neem dat je als bedrijf toch iets goed wilt neerzetten en de opdracht gever ervan op de hoogte stelt dat het met dat budget en de tijds norm de show niet veel voorstelt. Je kan dan toch ook voorstellen om de show 10 minuten te maken met de tip dat de show dan veel mooier uitpakt en de mensen hem niet snel zullen vergeten ???

Een bedrijf hoort achter zijn produkt te staan. Ik vraag me dan ook af of de heren van de directie weten hoe zo een show als hier geschoten eruit ziet ?
Want het lijkt mijn geen goede reklame.

Laatst bewerkt door een moderator:

rocketeer

Registered User
en dan even over het elektrisch afsteken van het letter bord, 1 ontsteker en een 9 volt batterij kost ook nou niet de kop op een komplete show lijkt mij.

Bovenaan