condor27 zei:
ik zal ff een paar dingetjes proberen uit te leggen van wat ik er van weet.
ik vind het te makkelijk om gewoon te zeggen dat het een slechte show was en wil alleen maar ff aantonen dat er ook oorzaken kunnen zijn waardoor iets gaat zoals het gaat.
ik dacht ik wil toch ff het een en ander uitleggen want vindt dat er altijd makkelijk gepraat wordt over goed of slecht er spelen gewoon veel factoren mee .
Groeten Condor27:w
Ik reargeer niet op de show zelf, want ik heb hem niet gezien, daar kan ik dus niet over oordelen of hij goed of slecht was.
Maar ik reargeer ff op de uitspraken van
condor27 Ik had dit misschien beter via een PM kunnen doen, maar plaats het toch ff hier.
Als ik zo deze thread na lees, was het vorig jaar al niet veel beter.
Schijnbaar willen ze, en kunnen ze niet beter mijns inziens.
Condor27 leuk dat je de verdediging opzoekt voor de schutters het is je aardig gelukt.
Maar zo is er altijd wel wat te vinden, om een show te verdedigen,als hij wordt afgekraakt, of niet goed wordt bevonden. Jammer dat het nooit eens een keer aan de schutters zelf kan liggen. En er altijd excuses worden gezocht, om het goed te praten.
Ben eigenlijk al wel benieuwd wat er wordt gepost als ze een goede show neer zetten, dus de ideale omstandigheden, dat wordt dan een show om je vingers bij af te likken toch??? Houd mij maar op de hoogte wil er graag bij zijn dan, wil het niet missen.
tot zover eerst maar weer.
Groeten henk39 :w