De stembussen kunnen de kast weer in mannen !!! :nuts:
Wat was het toch een vreemde week eigenlijk met het stemmen erbij op ons dochtertje, ben eerlijk gezegt de gehele afgelopen week bezig geweest met het werven van stemmen via msn, e-mail, hyves en uiteraard via het medium Freakpyromaniacs...
Eigenlijk hadden we in het begin (dinsdagochtend) een moeizame start met het stemmen, de punten liepen wel binnen maar kon eigenlijk niet echt inlopen op de nummer 1 van de week (Samantha :blink1

..die er trouwens al sinds maandagochtend op stond en een lekkere voorsprong dus had..
Had in mijn achterhoofd om dit op Freakpyromaniacs te plaatsen, maar heb dit niet gedaan omdat het simpelweg niet vuurwerkgerelateerd is..en mede omdat de regels van deze site hier héél erg duidelijk in zijn !.
Tóch werd het mij door de crew mogenlijk gemaakt om hiervoor een topic te openen en om de hulp te vragen van dé freaks, en had me geen betere hulp kunnen wensen !..:smile1:
Al snel vlogen de punten richting Dr.Oetker en we liepen snel in op onze voorganger, maar....de nacht kwam er aan en iedereen (wij ook dus) gingen uiteraad weer lekker slapen...maar niet wetende dat de mensen achter Samantha vrolijk doorgingen met het stemmen..

En ja hoor...de afstand werd na een nachtrust weer groter en groter.
Steeds meer mensen werden fanatieker met het stemmen en ook steeds meer gingen daadwerkelijk regelmatiger stemmen..toen ging het hard, héél erg hard met de punten..:bigsmile:
Eigenlijk is het de gehele week gelijk op gegaan, maar toen kwam het weekeinde..de punten vlogen je om de oren en uiteindelijk zijn we op de zondag ver genoeg uitgelopen en werd het alleen nog maar moeilijker dat Samantha ons zou inhalen...zondagnacht nog even tot 02:00uur zitten stemmen en was het verschil +3500 punten !!!..:bigsmile:
Toen kon het eigenlijk niet meer mis gaan, en zou Noa de weekprinses gaan worden...en dat is ze !!! :nuts:
Via deze weg willen wij iedereen bedanken voor de vele uurtjes achter de pc voor het stemmen op onze kleine meid, die ook vaak nog eens tot in de late uurtjes doorgingen. (sorrie marlies :blink1
Ook de mannen achter Freakpyromaniacs.com wil ik erg bedanken voor de mogenlijkheid van het openen van deze thread, hij is erg goed bekeken (4.347 views) en ruim 388 reply's !! en dat voor iets wat niet vuurwerk gerelateerd is..:nuts:
Mannen en vrouwen bedankt !!
Den, Do & Noa