Help ons stemmen op onze dochter Noa de kleine freak !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel_G

Zilveren Member
Ach joh, dan gooien we toch nog een keer de beuk erin, we hebben nu alvast een beetje kunnen oefenen en bij de finale gaan we gewoon voor de 50000 punten.:bigsmile:

Niet nodig!

De eindwinnaar wordt door dr. Oetker bepaald/getrokken. Hoeft dus niet meer gestemt te worden.

Leon2008

Registered User
En Denendo maar zeggen dat we niet zo hard gingen en dat van de vorige series sommige wel op 17000 waren geeindigd :smile1:!!

Daar zijn we dus dubbel en dwars overheen gegaan!

Top gasten

KoenL

Registered User
Gefeliciteerd Noa en Denendo!! Als ze Noa niet laten winnen winnen sturen we de duivels (engrealat:p) er wel even op af, wees gewaarschuwd! Haha,

Koen

engrealat

Registered User
Gefeliciteerd Noa en Denendo!! Als ze Noa niet laten winnen winnen sturen we de duivels (engrealat:p) er wel even op af, wees gewaarschuwd! Haha,

Koen

Who me ?

Zie het al voor me.....

DING DONG !!! Goh de bel....:weird:wie zou dat zijn ?

En dan staat er dit voor je deur.......

025.jpg

Dus Oetker is gewaarschuwd bij deze....:cheesy::cheesy:

De eerste prijs gaat gewoon naar Noa !

Laatst bewerkt:

engrealat

Registered User
Noa is uiteraard nr. 1 van deze week, daar hebben wij freaks al voor zorg gedragen.

Zal ik ze toch maar even sturen, dit ivm met de hoofdprijs, die ons uiteraard gewoon toebehoord na deze stemmings periode.

Nu alleen nog even de eindprijs in de wacht slepen, en dan een datum prikken voor het pannenkoekenfeest van Denedo en Noa.

Wat we gaan doen blijft nog een verrassing maar neem voor de zekerheid je zwemspulletjes en je vuurwerk mee ...

Groeten,

Jeroen.

Laatst bewerkt:

Denendo

Registered User
De stembussen kunnen de kast weer in mannen !!! :nuts:

Wat was het toch een vreemde week eigenlijk met het stemmen erbij op ons dochtertje, ben eerlijk gezegt de gehele afgelopen week bezig geweest met het werven van stemmen via msn, e-mail, hyves en uiteraard via het medium Freakpyromaniacs...

Eigenlijk hadden we in het begin (dinsdagochtend) een moeizame start met het stemmen, de punten liepen wel binnen maar kon eigenlijk niet echt inlopen op de nummer 1 van de week (Samantha :blink1:)..die er trouwens al sinds maandagochtend op stond en een lekkere voorsprong dus had..

Had in mijn achterhoofd om dit op Freakpyromaniacs te plaatsen, maar heb dit niet gedaan omdat het simpelweg niet vuurwerkgerelateerd is..en mede omdat de regels van deze site hier héél erg duidelijk in zijn !.
Tóch werd het mij door de crew mogenlijk gemaakt om hiervoor een topic te openen en om de hulp te vragen van dé freaks, en had me geen betere hulp kunnen wensen !..:smile1:

Al snel vlogen de punten richting Dr.Oetker en we liepen snel in op onze voorganger, maar....de nacht kwam er aan en iedereen (wij ook dus) gingen uiteraad weer lekker slapen...maar niet wetende dat de mensen achter Samantha vrolijk doorgingen met het stemmen..:mad:
En ja hoor...de afstand werd na een nachtrust weer groter en groter.

Steeds meer mensen werden fanatieker met het stemmen en ook steeds meer gingen daadwerkelijk regelmatiger stemmen..toen ging het hard, héél erg hard met de punten..:bigsmile:
Eigenlijk is het de gehele week gelijk op gegaan, maar toen kwam het weekeinde..de punten vlogen je om de oren en uiteindelijk zijn we op de zondag ver genoeg uitgelopen en werd het alleen nog maar moeilijker dat Samantha ons zou inhalen...zondagnacht nog even tot 02:00uur zitten stemmen en was het verschil +3500 punten !!!..:bigsmile:

Toen kon het eigenlijk niet meer mis gaan, en zou Noa de weekprinses gaan worden...en dat is ze !!! :nuts:

Via deze weg willen wij iedereen bedanken voor de vele uurtjes achter de pc voor het stemmen op onze kleine meid, die ook vaak nog eens tot in de late uurtjes doorgingen. (sorrie marlies :blink1:)

Ook de mannen achter Freakpyromaniacs.com wil ik erg bedanken voor de mogenlijkheid van het openen van deze thread, hij is erg goed bekeken (4.347 views) en ruim 388 reply's !! en dat voor iets wat niet vuurwerk gerelateerd is..:nuts:

Mannen en vrouwen bedankt !! :love:

Den, Do & Noa

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
is goed man, we moeten wat voor elkaar overhebben toch?? kleine moeite groot plezier.:amuse:

het zij jullie gegunt:bigsmile:

KruitFreak

Registered User
Dat is toch top! Zo zie je maar dat freaks niet enkel fanatiek zijn met kruid maar ook nog sociaal en behulpzaam kunnen zijn.

KoenL

Registered User
En dan ook nog eens een speciale review. Geweldig, het was toch een hoogte punt van 2007. "Weer eens iets anders", het begon af en toe wel even de chat te lijken, mensen kunnen het dus wel. Kom op; naar die chat mensen.

Het was me een weekje stemmen wel zeg;)

joosti

Registered User
Geen dank hoor we hebben het met plezier gedaan.....zaterdag nacht mede dankzij een paar heerlijke glazen:idea:nog aardig wat punten kunnen geven.

Het ging ineens wel heel hard met de punten :)
groet joosti

Laatst bewerkt:

Klipper

Registered User
Tja...het was een leuke actie tussendoor! Wel blij dat het afgelopen is, want ik werd dat muziekdeuntje goed zat!:sick:

Hopelijk is je dochter er blij mee!

Thomaaa

Registered User
Gefeliciteerd met je dochter!
fijn dat we konden helpen,

ik hoop het voor jullie dat de eerste prijs naar je dochter gaat!

skupje

Registered User
Niks te danken Denendo ik heb het met plezier gedaan en denk vele met mijn.
Ben benieuwd of Noa wordt gekozen uit de week winnaars als overal winnaar.
En ik denk vele met mijn,wij horen graag hoe het afloopt.

Grtz skupje

Arcenist

Registered User
hey dennis
Noa mag maar wat blij zijn om op te groeien met ouders zoals jullie
Het is jullie van harte gegund.

Ps.
ik heb er ook 3 rondrennen en het zijn de mooiste van de wereld en daar heb je alles maar dan ook alles voorover.

groet
henri

engrealat

Registered User
Graag gedaan !!!

Verveel me zelfs nu een beetje zonder dat gestem.....

En nu op naar die hoofdprijs voor Prinses Noa.

Je laat ons ongetwijfeld even weten wanneer de slaapkamer voor haar wordt gebracht....
Ga er gewoon vanuit dat ze wint....ken mei he schele.....

Groeten,

Jeroen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan