Hebben we er een beetje zin in?

smilli

FPM Filmer
Begint nu wel steeds meer te kriebelen nu de herfst zijn intrede doet en de nieuwe producten weer online komen, spannend:happy:

Moontan

Moderator
Medewerker
Ja, het Oud en Nieuw gevoel begint voor mij ook steeds meer te komen.
Komt vooral in de eerste plaats omdat de producten bekend gemaakt worden, sommige webwinkels online zijn gegaan.
Ja en het is september, het is vroeg donker.
Nog maar een week of 14 denk ik?
We gaan het met zijn allen leuk opbouwen jongens.

Zaliotuur

Registered User
Ik zit er met het donkere weer van de laatste dagen al helemaal in. Normaal heb ik zoveel kruitkoorts aan het eind van november als de folders ongeveer komen. Ik ben benieuwd hoe het straks eind november is dan...

Galaxis

Registered User
Ik heb dit jaar meer kruitkoorts dan ooit haha. Het word weer eens tijd voor winkeliersdemo's , Folders , lijstjes maken.

maarja , 31 december , duuuuuuuurrrrt laaaaaaaaaaang.

grunnn

Registered User
zo nog 48 dagen
heb er erg veel zin in
hoop dat het weer een beetje beter is bij ons
in het weekend hoor je hier en daar al wat in de lucht gaan
waar door mijn vingers toch wel gaan jeuken
maar toch nog maar ff paar weekjes wachten

vuurwerkgek2678

Registered User
Deze tijden van het jaar zijn heerlijk, alle voorbereidingen voor oud en nieuw, de klappers die je hoort savonds van mensen die hun dingen uitproberen! Het enige waar ik tegen opzit is het weer dit jaar!

white thunder

Registered User
Jazeker heb ik zin dr in,de Sint weer uit het land en de kerst opkomst,de Demoos gestart:smiling:.de folders liggen weer in de winkels,gisteren richting utrecht volop in een sneeuwbui op de vroege donkere ochtend met kerstmuziek op de radio,wat een heerlijke tijd is het toch weer!

Gelukkig is die gozert uit Spanje alweer opgepleurd.Het word nou weer tijd voor nog een tripje naar Belgie ,en eind december nog even der heimat bezoeken.

ThunderBall

Registered User
Nog precies 3 weken en dan kunnen we eindelijk weer:hehe!:, het heeft dit jaar wel lang geduurd aangezien het afgelopen oud & nieuw hier behoorlijk in het water is gevallen, hopelijk dit jaar beter weer.

Bij mij is het gevoel al echt aanwezig, we hebben al meerdere demo's bezocht en ook deze week staan er weer 3 demo's op het program (do, zat & zo!), verder heb ik al 3 bestellingen bij 2 verschillende winkels gedaan en is een 4e bestelling aanstaande, dus ook dat gaat lekker.

Ook hebben we hier thuis alweer de eerste folder binnen en hoor je zo nu en dan al wat knallen, verder gaan we morgen een kerstboom kopen en als die netjes opgetuigd staat dan is het aftellen echt begonnen.

Bij mij zat de sfeer er al twee maanden geleden in,naar ons eerste tripje Baarle.Maar de echte sfeer krijg ik altijd als we op onze Duitsland trip gaan compleet met braadworst en bier!!Hoop dit jaar op helder weer en een paar graden vorst,ideaal stookweer.

joszie

Zilveren Member
Ik heb afgelopen nacht.niet in slaap kunnen komen omdat ik aan.de jaarwisseling dacht. Dat is al jaren niet gebeurd haha.

Vandaag mijn geplandw showtje uitgeschreven. 10 Minuutjes plezier als het goed gaat

grunnn

Registered User
blij om te horen dat er nog velen met mij zijn die er ook erg veel zin aan hebben
ik heb van de week al een paar meter fisco lont gekocht de normale versie en de snelle
ff klein stukje aan gestoken en wat een lekkere geur whahha
van daag de laatste bestellingen de deur uit gedaan
in middels al een paar 100 euro lichter
de 28 en 30ste nog ff paar kofferbaken vol halen uit dl
leuke trip vind ik dat altijd
ik heb echt heel veel zin in de kerst dagen
en natuurlijk de mooiste dag en nacht van het jaar
OUD EN NIEUW WHAHAHAH

Begin er steeds meer zin in te krijgen.Nog een keer naar Belgie en dan nog naar Duitsland wat ik altijd de meest gezellige trip vind.Feuerwerk,Bratwurst und Bier!!!

Ischa

Registered User
Ik heb er zeker zin in!
Al mn bestellingen de deur uitgedaan en me nu al aan het bedenken wat ik met de verkoop allemaal extra meeneem.
Dit jaar gezellig met de hele familie bij elkaar met oud en nieuw. vrouwtje, ouders collegas noem het maar op.
Is altijd gezellig!
Eerst nog 2 weekjes vol ertegenaan op het werk want dit zijn de tijden die het zwaarst zijn als je in de horeca werkt.
Chefkok van een groot cateringbedrijf kost tijd haha. komende 2 weken geven we bijna 2000 mensen een onvergetelijke avond.
Kerstdiners, bedrijfsfeesten, proeverijen , noem het maar op .
Dus dat is ook wel weer een kick!
Voorlopig heb ik mn rooster op 160 uur staan voor de komende 2 weken maar heb daarna vanaf de 28e vuurwerkvakantie!
Traditiegewijs neem ik lekker een weekje vrij om helemaal in de sferen te komen .
Bestellingen ophalen, uitstallen , projecten maken , gewoon genieten op mijn manier .
Zie mn vrouwtje al binnenlopen als ik aan mn bureau zit met een paar dozen singleshots,tape, en visco :tounge:
Nee heb er heel veel zin in .
Mischien zelfs wel meer dan normaal.
Het blijft een dag waar ik naar toe leef!
Om samen met gelijkgestemden om klokslag 00.00 naar buiten te gaan om ons ding te doen.
Onze hobby , onze passie !

Bovenaan