Hazerswoude Dorp

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
26 augustus 2006 Vuurwerk te Hazerswoude Dorp

tyd : 21.00
waar : Heerenlaan
wie & wat : onbekend

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
<!-- Code generated by Map24.codegenerator --><iframe src="http://www.de.map24.com/source/link2map/v2.0.0/cnt_pick_code.php?linksection=linkfreeroute&lid=d5983f66&ol=nl-nl" width="200" height="275" scrolling="no" frameborder=0></iframe><!-- Code generated by Map24.codegenerator -->

Sweet Laker

Registered User
Is er toevallig al bekend wie er gaat schieten en wat er geschoten gaat worden? Het is namelijk bij mij om de hoek en als het mooi spul is dat geschoten gaat worden, dan gaat ik er misschien even heen.

(alhoewel ik me afvraag of het om 9 uur al voldoende donker wordt, of zou het een mascleta worden :+ )

koen0s

Registered User
Is er toevallig al bekend wie er gaat schieten en wat er geschoten gaat worden? Het is namelijk bij mij om de hoek en als het mooi spul is dat geschoten gaat worden, dan gaat ik er misschien even heen.

(alhoewel ik me afvraag of het om 9 uur al voldoende donker wordt, of zou het een mascleta worden :+ )

Of er nou een groot caliber of niet wordt geschoten zou ik er toch naar toe gaan..en helemaal als het op de hoek is;)

Ik heb mij laten vertellen dat er consumenten vuurwerk geschoten wordt, en dat er in mindere maten shell's geschoten wordt. Maar je weet wat er tegenwoordig met cakes etc. gedaan kan worden;)..

Gr. Koen

Sweet Laker

Registered User
lol, het is een minuut of 20 fietsen en ben pas rond half 9 klaar bij m'n werk. Dus als het echt groot spul wordt, dan had ik ervoor gaan racen om op tijd te komen. Ik zie wel of ik morgen op tijd de zaak uit ben om het vuurwerk te bekijken.

Bedankt voor je reactie iig!

Bovenaan