Handel in illegaal vuurwerk ‘hobby’ met recordomzet

Gerko18

Registered User
Vriendin had een werkstraf hoeveel precies weet ik niet ik dacht 60 uur.
En ze hebben allebei 2 jaar voorwaardelijk dat is tegenwoordig normaal

Gr

hardrockdude

Registered User
ik vind dat hier een beetje erg veel gezeikt word over het feit dat je kinderern van 13 niet zoiets kan toevertrouwen, je moet dan gewoon met de ouders van dat kind overleggen...

Zelf ben ik 14 jaar en op m'n 12de had ik voor het eerst 'illegaal' vuurwerk, mijn ouders vinden het goed maar als ik gepakt wordt is het mijn eigen schuld en moet ik niet bij hun aankomen.

Je bent toch zoiezo niet normaal als je zoveel schuld gaat staan bij iemand|:( , ik neem alleen het vuurwerk aan als ik kan betalen:w

P

poziloc

Guest
ik vind dat hier een beetje erg veel gezeikt word over het feit dat je kinderern van 13 niet zoiets kan toevertrouwen

wel gek dan, dat in deze catogorie de meeste vuurwerk slachtoffers vallen.

dus volgens jou kunnen we de hele boel verkopen aan dit soort ventjes die nog met lego spelen?

beetje vreemde gedachten gang heb je

vincer

Registered User
poziloc zei:
wel gek dan, dat in deze catogorie de meeste vuurwerk slachtoffers vallen.

dus volgens jou kunnen we de hele boel verkopen aan dit soort ventjes die nog met lego spelen?

beetje vreemde gedachten gang heb je

Deze jongen is zelf 14 en wil van al dat mooie vuurwerk natuurlijk niks missen!!
Maar ik ben het helemaal met je eens, dit soort ventjes horen nog niet met het zware spul te spelen!!

zink901

Registered User
Mijn hart slaat al 3 keer over als ik zo'n klein ventje met nitraten zie lopen, laat staan met lawinepijlen, shells en dergelijke.

Bovenaan