wou je daarmee zeggen dat je het nog vaker gaat proberen? Dan lacht justitie zich de volgende keer dood...
Overigens, de redenatie dat je 'strafvermindering' krijgt omdat je het handhavingsdocument uitvoerig hebt gelezen, vind ik wat krom. Dan zou je júist moeten weten dat je strafbaar bezig was? Of zie ik dat verkeerd?
Maar goed, je bent er HEEL erg goed vanaf gekomen...
Naja zoals al vaker gezegd vind ik het maar een raar land, maar die discussie kunnen we wel blijven voeren maar denk niet dat de admins en mods dat zo erg op prijs stellen.
Wat betrefd handhavingsdocument doornemen en dan strafvermindering krijgen vind ik zelf ook een kromme actie, dan hadden ze mij voor hetzelfde geldt ook strafvermindering moeten geven, maarja ik heb effe uitvoerig zitten praten met meneer de politierechter over de ramp van Enschede en die bullshit er rond omheen, maarja dat heeft geen gevolgen gehad wat betrefd de straf die ik gekregen heb.
@Givemepowder.
Nee de celstraf gaat binnenkort in, heb een brief gekregen van de justitie waarin de benodigde info staat over het delict dat ik gepleegd had, rechtzitting heb ik allang achter de rug dat was 27-10-2005 al.
Zo gauw zij de aangetekende brief krijgen (omdat het een rechtsbrief was moest ik ervoor tekenen) zouden ze de arrestatie bevel doorgeven aan de politie maar aangezien het nu al 3 weken geleden is en nog steeds niks gehoord heb ga ik er vanuit dat ze wachten tot er celletje vrij is.
EDIT: sorry heb je post verkeerd gelezen zie ik.
Naja waarom ik er niet mee zit is gewoon omdat ik wist waarmee ik bezig was en wist wat de consequenties waren, dan moet je die maar accepteren, want wat ik niet snap is waarom de meesten zo poepsie zijn voor een celstraf, over die 2 maand ben ik er echt wel weer hoor het is niet zo dat ze me levenslang weg laten rotten.

Kan je wel vertellen waarom ik er niet zo mee zit maar dat boeit niet dacht ik zo...