Volgens mij wordt het tijd, dat het 1 september wordt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
goost zei:ik denk zelf dat ze de doodskop zwaar aanrekenen. daarom zoek ik t.z.t. nog naar de foto van een opengemaakte doodskop om te laten zien dat 90% van het geval uit gips bestaat...
Ik ben vorig jaar net als Goost ook in december gepakt, tijdens een huiszoeking. Ik had voor meer dan €2000,- waarvan ik met ongeveer de helft gepakt ben. Maar ik heb bijna 8 maanden na dato nog steeds niets gehoord. Geen brief helemaal niks. De huiszoeking heeft nog in de krant gestaan en daar hadden ze een lijstje gemaakt van het vuurwerk wat in beslag was genomen waar volgens hun alles op stond. Maar tot mijn verbazin stond er maar een kwart/half van wat er in werkelijkheid in beslag was genomen. Zou het kunnen zijn dat de politie vuurwerk zelf achter heeft gehouden en daardoor de zaak niet voor word gebracht?
M.v.g,
Mree
Dan zou 6 km te hard rijden ook een misdrijf zijn? Het ligt aan de zwaarte van het strafbaar feit of het een overtreding of misdrijf is.
mits ik 2 jaar niet gepakt wordt.
wou je daarmee zeggen dat je het nog vaker gaat proberen? Dan lacht justitie zich de volgende keer dood...
Overigens, de redenatie dat je 'strafvermindering' krijgt omdat je het handhavingsdocument uitvoerig hebt gelezen, vind ik wat krom. Dan zou je júist moeten weten dat je strafbaar bezig was? Of zie ik dat verkeerd?
Maar goed, je bent er HEEL erg goed vanaf gekomen...
hallo allemaal,
ik heb vandaag een brief ontvangen van de officier van justitie en ik mag naar het kantoor van justitie voor een gesprek..Door middel van dit gesprek wordt een passende straf voor mij bepaald...En ik hoef hierdoor ook niet voor de rechter te verschijnen...
ze stellen mij namelijk in de gelegenheid om te voorkomen dat ik terecht moet staan voor de economische politierechter...
Heb ik hiermee geluk?
En wat zal de straf zijn? Mijn delictomschrijving is vuurwerk voorhanden hebben dat niet voldoet aan gestelde eisen; t/m 100 stuks..
vriendelijke groet,
OerKnal..
Ik denk dat 2 maanden zitten voor veel mensen een probleem is die: een baan hebben, een vrouw etc etc. Ik denk dat het niet echt normaal is dat je er niet mee zit. Als je je er mee hebt afgevonden dat het zo is is dat wat anders dan er niet mee zitten.
Als ik goed geinformeerd ben kun je straffen die minder zijn als een half jaar om kunnen zetten naar een werkstraf. Misschien is dat een betere oplossing voor je. Maarja het is maar een tip en weet niet 100 % of het klopt!