Wij hebben er ook zin in en komen zeker kijken!
Sta 200% achter Rob, vorig jaar met hem mogen werken en weet gewoon dat er weer een hele toffe show gaat komen.
Uiteraard ben ik ook erg bedroefd dat het grote spul er niet meer bij is deze editie. Heb altijd met heel veel liefde en plezier genoten van Geel, zowel van de show, de opbouw, en ook al die jaren dat ik ben gaan kamperen daar.
+500 cakes, 9 posten, steppen. Als er zo breed wordt geschoten dan zal het niet meevallen om een leuke film te maken met mn frikandellespul, maar we gaan het zeker proberen en ben superbenieuwd wat we te zien gaan krijgen!! Bij Geel hoort eigenlijk een salutefinale dus hopelijk zien we een keiharde vervanger hiervoor :tounge:
Tot slot wil ik toch nog even zeggen dat ik het heel, heel jammer vindt dat zoveel mensen het ineens laten afweten omdat er voornamelijk consu te zien is. Ik snap dat voor sommige de afstand groot is, en dat de meeste geilen op dikke bommen, maar het is nu even niet anders. Vergeet niet dat er ook nog een Trophy komt !
Lijkt me des te meer uitdaging voor de de schieter en OF om een show neer te zetten waar iedereen steil van achterover slaat, en ja, dat gaat (ook) prima met wat er aangekondigd is. Gewoon lekker vol gas zoals we gewend zijn van Zena!
Tot zaterdag jongens en succes met bouwen :hehe!: