Geel (B, Kanaalfeesten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Van 12 inch vorig jaar naar alleen consumentenvuurwerk dit jaar.:crying: Erg jammer dat het zo moet lopen. Maar met zo`n 550 consumenten cakes fonteinen en traca`s kan je ook gerust een leuk show neerzetten.

Ik ben in ieder geval aanwezig volgende week zaterdag.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Dit was tot vorige week de situatie Tony, helaas is in de laatste bespreking met de plaatselijke overheid er toch weer iets veranderd. In de definitieve vergunning is alleen feestvuurwerk van Zena toegestaan. Het zijn gelukkig wel veel cakes, ongeveer 550 stuks! En er komen nog fonteinen en traca's voorbij.

Alle vertrouwen erin dat jij er nog steeds een geweldig leuke show van kan maken!

Wij hebben er iig veel zin in en zijn er klaar voor!

valerie

Registered User
Zaterdag 6 juli 2013
Geelse kanaalfeesten met Zena Vuurwerk!
kanaalfeesten2.jpg

see you there!

Zie ook:
995046_560161704026683_1536970762_n.jpg

https://www.facebook.com/pages/De-Geelse-Kanaalfeesten/522318594477661

GMP82

Zilveren Member
ok thnx, maakt het nog uit waar je op de kemeldijk staat?
Ik overweeg om te gaan fotograferen...

Dim

Product Beheer
Medewerker

Het is vrij snel zichtbaar waar het vuurwerk staat, denk dat je op basis daarvan een plek moet zoeken. Weet niet precies hoever je moet staan met fotograferen enzo.

thunderboy

Registered User
Wij hebben er ook zin in en komen zeker kijken!
Sta 200% achter Rob, vorig jaar met hem mogen werken en weet gewoon dat er weer een hele toffe show gaat komen.

Uiteraard ben ik ook erg bedroefd dat het grote spul er niet meer bij is deze editie. Heb altijd met heel veel liefde en plezier genoten van Geel, zowel van de show, de opbouw, en ook al die jaren dat ik ben gaan kamperen daar.

+500 cakes, 9 posten, steppen. Als er zo breed wordt geschoten dan zal het niet meevallen om een leuke film te maken met mn frikandellespul, maar we gaan het zeker proberen en ben superbenieuwd wat we te zien gaan krijgen!! Bij Geel hoort eigenlijk een salutefinale dus hopelijk zien we een keiharde vervanger hiervoor :tounge:

Tot slot wil ik toch nog even zeggen dat ik het heel, heel jammer vindt dat zoveel mensen het ineens laten afweten omdat er voornamelijk consu te zien is. Ik snap dat voor sommige de afstand groot is, en dat de meeste geilen op dikke bommen, maar het is nu even niet anders. Vergeet niet dat er ook nog een Trophy komt !

Lijkt me des te meer uitdaging voor de de schieter en OF om een show neer te zetten waar iedereen steil van achterover slaat, en ja, dat gaat (ook) prima met wat er aangekondigd is. Gewoon lekker vol gas zoals we gewend zijn van Zena!

Tot zaterdag jongens en succes met bouwen :hehe!:

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
Ik meld me ook af dit jaar en wacht de show af. Erg Balen als ik iets heel tofs mis maar dan ben ik er volgend jaar weer bij. Consumenten vuurwerk kan je vast een hele toffe show neerzetten daar ben ik van overtuigd maar ik wil gewoon weer eens lekker flinke bommen zien en al zet je er 1000cakes neer die ervaring krijg je dan nog niet.

Veel plezier iedereen die gaat!

Zena

Registered User

Een groot voordeel van de huidige situatie is dat we het vuurwerk nu recht tegenover de "Zena vuurwerk LVC meeting point tent" plaatsen! medeliefhebbers, de bar, een toilet, een zwoele zomeravond en natuurlijk het vuurwerk, alles vlakbij!

wij hebben er zin in!
tot morgen

Lesley

martijn_vuurwerkgek

Registered User
Ik twijfel nog steeds heel erg om te gaan.....
Het is voor mij vanaf provincie utrecht, 2 uur heen en 2 uur terug.
Dit wordt mijn allereerste editie van de geelse kanaalfeesten, dit jaar eindelijk mijn rijbewijs gehaald en ik zou voor het eerst in mijn leven 12'' shells gaan bekijken:happy:
Helaas las ik net als de meeste van jullie dat er dit jaar enkel consucakes geschoten worden zodat ik nog steeds geen profvuurwerk te zien krijg, of worden er toch 3'' shells geschoten?
Aan de andere kant, 500 stuks is toch wel wat anders dan een gemiddeld koninginnedag/kermisshowtje.
Toch vraag ik mij af: gaat dit 4 uur rijden de moeite waard zijn, wat denken jullie?

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Ik twijfel nog steeds heel erg om te gaan.....
Het is voor mij vanaf provincie utrecht, 2 uur heen en 2 uur terug.
Dit wordt mijn allereerste editie van de geelse kanaalfeesten, dit jaar eindelijk mijn rijbewijs gehaald en ik zou voor het eerst in mijn leven 12'' shells gaan bekijken:happy:
Helaas las ik net als de meeste van jullie dat er dit jaar enkel consucakes geschoten worden zodat ik nog steeds geen profvuurwerk te zien krijg, of worden er toch 3'' shells geschoten?
Aan de andere kant, 500 stuks is toch wel wat anders dan een gemiddeld koninginnedag/kermisshowtje.
Toch vraag ik mij af: gaat dit 4 uur rijden de moeite waard zijn, wat denken jullie?

Vergeet niet dat je met consumentenvuurwerk ook een leuke show kan neerzetten. Er worden 550 cakes geschoten verdeeld over 9 posten, er staan dus rond de 61 cakes per post!

Het is voor mij 2, 5 uur rijden heen en terug. En geloof me de shows die Rob Bakker/Zena schieten zijn altijd top! Ik heb er het volste vertrouwen in dat het dit jaar weer een top show wordt ook al worden er geen grote kalibers geschoten.

myrmidon

Registered User
Lang getwijfeld, maar ik ga niet... een consumentenshow on steroids kan me niet bekoren. Wel goed weer voor degene die wel gaan, have fun allen! Ik zie de films wel verschijnen!

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan