FUNKIE X Filmthread oud en nieuw 2012-2013!

Tony

Administrator
Medewerker
tijdje terug geschoten toen mijn broertje geslaagd was:

vond hem erg tegenvallen voor zijn prijs! boeketten waren wel groot maar niet mooi van vorm en de effecten waren ook niet echt speciaal.

Op zich niet verkeerd. De boeketten zijn inderdaad groot, effect moet je van houden.
Thanks voor de films

pyrogrammer

Registered User
Serieus goede top filmpjes :happy:
Ik kan niet wachten tot er meer komt. Het beeld van de camera is top en daarbij de prima keuze van cakes maken deze filmpjes echt oud en nieuw waardig hahaha. Moest effe iets te positief zijn:tounge:

In ieder geval wacht ik lekker af...

funkie x

Registered User
menig freak staat weer te springen sinds vandaag want het vuurwerkseizoen is weer begonnen!

bij deze dan ook een extra lange update! dit filmpje is gemaakt zonder er achteraf in te knippen dus dit is echt ruim 4 minuten achter elkaar flink stoken voor dim zijn huis ! genieten maar !!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Dan doe je toch je koptelefoon op! Dit jaar speciaal voor jou: ik stook alleen maar baby fluitpijlen!

Waar kan ik een miljoenmiljard karton fluitpijlen kopen?!

Hahahahahah! Leuke dingetjes di eagles! Dit
Jaar gaan we voor de stinger bees!

funkie x

Registered User
Dan doe je toch je koptelefoon op! Dit jaar speciaal voor jou: ik stook alleen maar baby fluitpijlen!

Waar kan ik een miljoenmiljard karton fluitpijlen kopen?!

Hahahahahah! Leuke dingetjes di eagles! Dit
Jaar gaan we voor de stinger bees!

zeker weten, en wat dacht van het pijlenrek met 80 super gilpijlen!! word weer een top oud en nieuw hehe

funkie x

Registered User
ja hoor, weer een film!

dit keer een combinatie van de daydream van lesli en de silver salute van wolff. spijtig genoeg vond de filmer de combi zo mooi dat hij vergat goed te filmen haha. afijn, ik vind het een gave combi!

funkie x

Registered User
thanx!!

deze keer twee single shots van de bovenste plank namelijk de Fuego en de big shot!
beter als de big shot heb ik nog niet gezien, wat een knal en boeket kwam daar uit zeg, de fuego blijft ook zeldzaam mooi!

funkie x

Registered User
tijd voor weer een film!

deze keer een buur assortiment cake die een jaartje heeft gedroogd bij mij op de kamer. en dat was te merken ook , wat een knallen zeg!!

Bovenaan