Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bedankt weer voor t posten kerel! Kijk iedere keer met plezier naar je filmpjes , kan je misschien een compilatie maken? Van overdag en avond! Een lekkere gezellige sfeercompilatie! Zou je me een groot plezier mee doen!
thanx, echte toppers die buurt ass. cakes! dit is in zwijndrecht trouwens. gaat goed los daar om 12 uur, ook met flinke shells en blokken. duurt alleen maar een half uurtje en dan is het ook echt weer bijna stil.
Helemaal mee eens dat sfeer van de omgeving de filmpjes veel leuker maakt. Er staan hier al heel veel filmpjes hier met knallende boeketten in de donkere lucht. Ik vind het altijd extra leuk als je ook ziet wáár dingen afgestoken worden en wat er op straat gebeurt. Ik wil dit jaar proberen om iemand speciaal dát te laten filmen: mensen op straat die staan te kijken. Auto's die even niet verder kunnen. Rondrennende mannetjes die alles aansteken. Vuurwerk tegen een achtergrond van huizen, zodat je ziet hoe groot het eigenlijk is. Vuurwerk van anderen uit de straat dat impressive is, zoals hier in het filmpje van Funkie X.
Kortom, meer sfeerimpressies. Zoals in de filmpjes hierboven.
weer een sfeerfim, vanaf nu plaats ik de films wat sneller en rond december zal ik nog een compilatie van een uur plaatsen met de hoogtepunten.
hier de thunderking XXL, mijn laatste exemplaar en wat is het eeuwig zonde dat ze deze bak eruit gehaald hebben zeg. wat een topper was dit! kijk en geniet.
Dit is zeker een topper die Thunderking XXL en mega zonde dat ie er niet meer is. Ik had er 2 jaar geleden nog een paar op de kop kunnen tikken en nu nog 1 over. Dus die gaat dit jaar de lucht in!!!
thanx marco, de kippenvel is echt een leuk ding inderdaad!
hier nog een sfeerfilm van de eerste cakes na 12 uur, de magic moments en de camuro queen.
halverwege de film valt er een pot van de buren om en dat laat zien dat hoe veilig je ook stookt, er kan altijd wat gebeuren wat jezelf niet verwacht. gelukkig had iedereen de bril op!