Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooie auto ;-) haha en een leuke filmpje. Doet idd altijd weer pijn de day after. dan kom je er weer achter dat je weer een jaar moet wachten. heb je de projecten trouwens uit die druiven dozen geschoten??
haha ja hij is helaas niet van mij maar van mijn broer haha.
nee ik heb het ´kleine showtje' vanuit een doos waar vuurwerk in heeft gezeten geschoten en de rest heb ik gewoon tussen cake´s gezet en brander erlangs :happy:
de grote show stond klaar in sinaasappel dozen, alleen had ik, toen ik klaar was met doorlonten, er nogal wat over dus heb ik de leeggeschoten cake's maar daarin gezet.
Top filmpjes:hehe!:, ik ben trouwens ook veel eerder dan normaal hier weer aan het rond dwalen, komt denk ik toch echt door het weinige wat ik heb kunnen afsteken door het slechte weer van afgelopen jaar, alleen het duurt nog zo lang.
Ik ben sinds afgelopen jaar ook veel meer op 't forum aan het browsen dan voorheen - dit jaar eigenlijk continu (fallas helpt daar wel bij moet ik zeggen).