FUNKIE X Filmthread oud en nieuw 2012-2013!

Booomy

Registered User
Mooie auto ;-) haha en een leuke filmpje. Doet idd altijd weer pijn de day after. dan kom je er weer achter dat je weer een jaar moet wachten. heb je de projecten trouwens uit die druiven dozen geschoten??

funkie x

Registered User
haha ja hij is helaas niet van mij maar van mijn broer haha.
nee ik heb het ´kleine showtje' vanuit een doos waar vuurwerk in heeft gezeten geschoten en de rest heb ik gewoon tussen cake´s gezet en brander erlangs :happy:

de grote show stond klaar in sinaasappel dozen, alleen had ik, toen ik klaar was met doorlonten, er nogal wat over dus heb ik de leeggeschoten cake's maar daarin gezet.

Laatst bewerkt:

smeinkie

Registered User
He Funkie x, bedankt voor het delen van je filmpjes. Ben erg benieuwd naar de rest van je beelden. Kan niet wachten tot het oktober is!

funkie x

Registered User
oktober is het nog niet maar ik plaats toch een paar filmpjes, iedereen begint vroeg dit jaar haha ( lesli, cafferata , rubro enz :happy: )

oud stukje vuurwerk, weet iemand toevallig welke?

astro magic whip :

en een waaier van binkie's en asian thunders. stond er helaas te dicht op :

Laatst bewerkt:

funkie x

Registered User
en daar istie dan!

we hadden deze heavy legend rond eind december geschoten op de verjaardag van een vriend.
echt een topper met hele harde salute's!

ThunderBall

Registered User
Top filmpjes:hehe!:, ik ben trouwens ook veel eerder dan normaal hier weer aan het rond dwalen, komt denk ik toch echt door het weinige wat ik heb kunnen afsteken door het slechte weer van afgelopen jaar, alleen het duurt nog zo lang.

funkie x

Registered User
thanx!

ja inderdaad, heb ook alweer een berg besteld en dan duurt het nog langer voordat we weer kunnen knallen hehe!

ach, we zitten zowat alweer op de helft van het jaar dus we komen alweer in de buurt ;-)

paulus01

Registered User
Herkenbaar ;)

Leuke films trouwens, en uiterst prima collectie ;)

Ik ben sinds afgelopen jaar ook veel meer op 't forum aan het browsen dan voorheen - dit jaar eigenlijk continu (fallas helpt daar wel bij moet ik zeggen).

funkie x

Registered User
thanx!
ja fallas helpt daar inderdaad goed bij haha

nog maar een nu we toch bezig zijn :hehe!:
kwaliteit wel even op 720p zetten, kwaliteit is flink achteruit gegaan bij het uploaden!

tears of beauty + de fast silver whistling :

beide cakes zijn top!

Laatst bewerkt:

funkie x

Registered User
tijdje terug geschoten toen mijn broertje geslaagd was:

vond hem erg tegenvallen voor zijn prijs! boeketten waren wel groot maar niet mooi van vorm en de effecten waren ook niet echt speciaal.

densta

Registered User
Dit topic zie ik nu pas. Wat een mooi beeldmateriaal. 1 woord genieten. Tip. Wacht niet tot Oktober. Spam vol dit topic. Haha

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik hoop eigenlijk dat nog veel meer van dit soort topics gemaakt worden! Erg leuk en sfeervol om te bekijken en te
Lezen! Toppie!

Laatst bewerkt:
Bovenaan