Freakpyromaniacs wenst jullie een geweldig uiteinde!

elgielo

Registered User
Heren van het vuurwerk en het mooie leven!

Iedereen een goed, welvarend, gelukkig, gezond maar bovenal goed pyrotechnisch jaar toegewenst :nuts:

Hier in het noorden zijn we ook weer ontwaakt na een behoorlijk heftig nieuwjaarsfeest met teveel vuurwerk :nuts:
Toen ik wakker werd heb ik nog even in mijn arm geknepen of ik het toevallig niet gedroomd had allemaal maar.... auw.... :evil: helaas het is allemaal weer voorbij :cry:

Maar iedereen het beste, en voor de echte die hard's tot in valencia :love:

Adios amigo's

Elgielo

RoYvette

FPM Filmer
Beetje late reactie maar alsnog.
FPM Hartsikke bedankt voor het afgelopen jaar!! Ja Donald het was KEI GAAFF:laugh: We hebben ontzettend genoten van al het moois dat we hebben mogen meemaken.
Dat jullie ook dit jaar weer iedereen (en ook jullie zelf) kunnen laten genieten van alle mooie beelden en informatie en vooral gezelligheid!!

Iedereen de beste wensen en een knallend 2009!!!
Gr. h-s

Laatst bewerkt:

Ron30

Registered User
Ook vanaf deze kant een heel gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen voor de volgende. Heb weer zeer genoten van de hele dag en nacht. Nu gaan we weer aftellen naar Fallas waar ik heen dacht te gaan, maar er is iets bijzonders tussen gekomen. Mijn vrouw en ik zijn in blijde verwachting dus dat wordt sparen voor de kleine in aantocht.
Ik stel Fallas dus nog maar een jaartje uit en volg het hier via de site(waar jullie een fantatisch verslag van doen) Bedankt voor het afgelopen jaar vol info en nieuwe mensen leren kennen het was TOP!!

RNBakker

Registered User
Beetje laat maar zeker niet minder gemeend: allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar. Maak er iets moois van, blijf jong van binnen, maak plezier en hopelijk komt er weinig "gedoe" op jullie pad.

Ik kijk er weer naar uit om jullie te ontmoeten bij de shows in binnen en buitenland.

saljo

Registered User
Iedereen en met name de redactie van FPM (voor jullie inzet in 2008) een mooi (vuurwerk)jaar toegewenst!

Ik heb een van de meest vreemde, vermoeiende jaarwisselingen gehad (ons 2de dochtertje die 29/12 geboren is, lag om kwart voor twaalf nog te drinken hier op de bank naast me haha).

Laat een aantal onwetenden in de politiek en de media het niet verpesten in 2009!

Laatst bewerkt:

Z@P

Registered User
Ook namens mij de beste wensen voor 2009.

Het was voor mij een fantastische jaarwisseling met ontzettend veel mooi vuurwerk. Het eerste jaar met heel veel cakes van de Wolf, wat een ontzettend mooi vuurwerk is dit. Ben zeer blij dat dit eindelijk te krijgen is hier. Ik ben zeer tevreden met het Nederlandse vuurwerk ik hoef niet perse meer naar Belgie toe.

Wat mij opviel is dat er dit jaar bij mij in de wijk heel veel professioneel vuurwerk de lucht in ging, de een na de andere grote fanshape ging de lucht in, en hier en daar ook flinke shells. Ook hoorde je ook dreunen waar je gewoon bang van werd af en toe ben benieuwd of deze trend zich voortzet.

Op naar de volgende jaarwisseling, ik ga binnekort maar alvast weer beginnen met sparen.

Jie

Registered User
De allerbeste wensen allemaal voor 2009. Ben nu weer een beetje op krachten gekomen want de oud en nieuw marathon was zwaar. Ondanks dat het rond de klok van 2200 mistig was, kwam het op het uur van de waarheid toch helemaal goed. De vuurwerkbrillen hebben hun werk goed gedaan, alleen mijn neefje van 14 die dit coole gadget niet opwilde kreeg natuurlijk weer wat kruit in z'n ogen. En na 10 minuten nog een keer, zou dat ding er bijna opspijkeren!!!!!!!!!!!

2008 was al een topjaar voor mij maar ik heb het gevoel dat 2009 nog beter gaat worden.

Zie jullie graag weer.

MrJoinT

Registered User
Ik wil ook nog op de valreep iedereen een top nieuwjaar toewensen. Wat de site betreft kan ik alleen maar zeggen, ga zo door! Ik ben er pas sinds een half jaartje bij, maar heb in die tijd vele uren hier doorgebracht, veel genoten van al het film materiaal en de informatie.

powerkiter1986

Registered User
ik wil ook iedereen het beste wensen voor 2009.
hebben weer veel kunnen leren op dit prachtige forum.
en daardoor de laatste dag van het jaar ook weer knallend mooi en veilig af kunnen sluiten:blink1:
zie al weer uit naar alle filmpjes:cool:

Dreek

Registered User
Aai beetje laat:embarrest:

Maar van mijn kant ook nog voor iedereen de beste wensen voor 2009!

Dat het een knallend jaar mag worden:nuts::love:

xiron

Registered User
Zowwww, nadat ik ben bijgekomen van me afkickverschijnselen wil ik iedereen op FPM een super-, gelukkig- en gezond nieuwjaar(2009) toewensen. Ik hoop dat we dit jaar weer mooie dingen gaan zien met z'n alle.

mayhem

Registered User
Ook de beste wensen van deze kant toegewenst en dat t financieel ook hopelijk mag meevallen dit jaar...............

Grts MAYHEM

GMP82

Zilveren Member
Dan ook met veel vertraging een berichtje van mijn kant. Ik wil ook iedereen een fantastisch jaar wensen!

Een ander Oud en Nieuw dan anders, maar ik heb mij goed vermaakt afgelopen jaarwisseling. Voor het eerst niet in mijn eigen stadje achter de duinen, maar heb er niet minder om genoten. Minder publiek, maar heerlijk rust en ruimte (en veiligheid). Weliswaar geen echte projecten, wat voor mij toch echt wel een gemis is, maar mezelf getroost met een aantal schitterende 500grammers. Dat heeft toch ook wel wat ;-)
Heb de handen evengoed op elkaar gekregen, maar ja, wat wil je met mensen die normaal met sterretjes in de tuin staan... hehe.

Ik hoop dat iedereen zich net zo goed vermaakt heeft. Maak wat van het nieuwe jaar mensen! Je hebt het grotendeels zelf in de hand.

Een goed 2009!

stef

Member
Een beetje laat maar wel de gemeende beste wensen en voorspoedig en knallend 2009 voor de crew van FPM en alle FPM forum gebruikers.

Bij ons is alles perfect verlopen tijdens de jaarwisseling.
Zelf 6 man politie die een oogje in het zeil hielden na het klagen van omstanders dat wij zoveel vuurwerk op straat aan het uitlopen waren.
Ruim 120 cakes stonden er.
Toeschouwers hebben genoten en na afloop een compliment van de mannen in het blauw dat we goed bezig waren, ruime veilgheidsafstand en het gecontroleerd schieten van een consumenten showtje door max twee man, ik en mijn buurman, in een woonwijk waarbij wij de bewoners uit die buurd vriendelijk verzocht hadden allemaal achter de verkeersdrempel plaats te nemen.

Echter was er nog wel net voor aanvang van ons showtje een agente die even de singleshots van marijn onder de loep nam.
Want volgens haar was dat prof vuurwerk, waarbij ik haar mij het plein op nam zodat zij de handleiding kon lezen.
Ok zij ze.
Het is inorde zo.
Zij gaf eerlijk toe dat zij niet wist dat er in de consumenten verkoop singelshot mortiertjes verkocht mochten worden.

Zoals je kunt lezen, zo kan je dus ook oud en nieuw vieren.
Een leuke opmerking van een buurtbewoner luide dan ook ''kunnen jullie volgend jaar niet weer een showtje komen schieten? we hebben namelijk nog nooit zoveel blauw op straat gezien in onze buurt'' :toung:
De film van dit alles volgt later.
Groetjes Stef

Laatst bewerkt:

KruitFreak

Registered User
Iedereen nog de beste wensen voor 2009! Ik hoop dat bij iedereen alles goed is verlopen.
Bij mij in Zeeland in ieder geval wel. Overdag lekker koud met een heerlijk zonnetje en een blauwe hemel. Binnen een bak oliebollen en meerdere bakken vuurwerk en kindjes die stonden te popelen wanneer papa weer eens wat ging afsteken. Dat was voor mij een kleine moeite natuurlijk :toung: Wat wens je nog meer!

Voor het eerst sinds jaren heb ik mijn vuurwerk allemaal kunnen opmaken, het was soms wel doorstoken maar om 02.05 uur was ik klaar en liep ik moe maar voldaan weer mijn woonkamer binnen. Mijn vrouw was blij dat ik nog steeds 10 vingers had.

Ik was ook zeer gelukkig dat ik en een aantal omstanders een vuurwerkbril droeg. De cake Dragsters van Dynasty klapte geheel uit elkaar en ik kreeg daarvan een stuk in mijn gezicht. Flink schrikken ja maar toen ik besefte dat ik waarschijnlijk oogletsel had opgelopen als ik geen bril droeg gaf mij een veilig gevoel. Zelf had ik een aantal brillen van Firegoogs, die zitten prima en zijn lekker stevig.

Op nieuwjaarsdag flink bezig geweest om alle snippers en lege cakes op te ruimen. Helaas hier verder geen gemeente gezien dus heb ik alles maar naar de milieustraat gebracht. De oudere mensen in de straat ook weer blij!

We kunnen er weer tegenaan, ondanks dat ik me nog vrij verrot voel kijk ik toch weer uit naar de jaarwisseling van 2009/2010. En natuurlijk met alle voorpret, show's, demo's etc..

Cameo

Registered User
Uiteraard ook van mij en namens de gehele Vuurwerkmuseum crew de allerbeste wensen aan een ieder hier.

Cameo

kerstkaart_2008_vwm.jpg

Monsterking

Registered User
Dit kaartje was voor een fotowedstrijd met het onderwerp 9, die wedstrijd werd gestart op 1 januari, dus heb ik een kaartje gemaakt met eigen foto's en in 9 talen "Ik wens je een voorspoedig 2009". (Op zijn grootst kijken voor de beste kwaliteit).

5188oo158832370130.jpg

Beste wensen nog allemaal.

Bovenaan