Freakpyromaniacs wenst jullie een geweldig uiteinde!

mitchy112

Registered User
Mooie woorden!
En ik wens jullie allen een voorspeodig en vooral een gelukkig nieuwjaar aan heel FPM en natuurlijk de crew vooral.

boozebelly

Registered User
Iedereen van FPM bedankt voor datgene wat jullie leveren, namelijk een duidelijke, overzichtelijke, informatieve en entertainende website.

Het zal jullie ook de nodige moeite kosten, maar dat jullie "echte" passie hebben voor vuurwerk blijkt wel uit het prima werk dat jullie leveren.

Voor veel mensen zal FPM gewoon weer een website zijn, maar de mensen die eraan werken worden wel eens vergeten.

Dankzij hun uitstekende werk kunnen wij als "gewone" freaks alle informatie inwinnen die we willen, daarvoor hartstikke bedankt FPM crew! :smile:

De beste wensen!

shadow13

Registered User
Ik wil iedereen van de crew van FPM hartelijk danken voor hun inzet het afgelopen jaar. Het is duidelijk dat hier mensen met een passie voor vuurwerk bezig zijn.

Allemaal een geweldig knallende dag toegewenst en een super 2009.
Denk aan jullie handen en andere ledematen,maar eigenlijk is dat voerbodig om te zeggen.Als jullie niet zouden weten hoe met vuurwerk om te gaan,wie dan wel???:blink1:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Crew van FPM bedankt voor dit gave vuurwerkjaar.
Ik heb genoten van de mooie nabeschouwingen van (inter)nationale shows en van de filmpjes van de (inter)nationale shows.

Ook de database van Nederlands vuurwerk is een goede aanwist voor FPM.
Ik heb hier dankbaar gebruik gemaakt..

Verder, ik kan bijna niet typen van de kruitstress, wil ik iedereen een prettig en een kei gaaf tof 2009 toe wensen.

Kijk vanavond uit met vuurwerk, doe geen domme dingen en hou je hoofd koel.
Maar met -zoveel lukt dat wel.

En volgend jaar zullen jullie me wel weer tegen komen, tijdens een show of een demo.
Met een lekkere Hajenius sigaar in me bekkie.

Mazzel De sigarenman/boer.

Bertha

Registered User
Jullie ook allemaal (alvast) de allerbeste wensen!!! Ik ben nog maar een "jong" lid maar 'k voel me al helemaal thuis. Het is nu half 5 en volgens m'n vrouw stink ik een uur in de wind naar het vuurwerk...het begint te schemeren en ik denk dat het tijd begint te worden voor een leuke Brightstar (Bonbridge), wat denken jullie?
Hou allemaal al je vingers en ogen vanavond in de gaten en let goed op je buurman, de meeste ongelukken gebeuren door toedoen van anderen.

Het allerallerallerallerbeste in 2009!

Bertha

FlaminRoCk

Registered User
Beste wensen iedereen voor 2009!! Een jaar met een goed vuurwerk imago hoop ik, leuke NL shows en dat ik flink mag en kan sparen voor Fallas 2010.

Koetje

Registered User
Beste wensen allemaal en ik hoop dat iedereen, net als ik, een topavond/nacht heeft gehad. Ik kan nu al niet meer wachten op 31 december 2009

OnnovdS

Registered User
Hallo,

Ook van mij een goed 2009 toegewenst en natuurlijk ook dat jaar met....... veel en mooi vuurwerk!

Groeten van Onno.

Tony

Administrator
Medewerker
Allemaal de beste wensen en veel geluk en vooral gezondheid toegewenst in 2009!

We hebben een top dag gehad met veel vuurwerk en plezier! Jeroen het was top gezellig dat je er was. Daniel bedankt voor het uitnodigen voor de middag editie en de rest van de mensen die bij ons waren bedankt voor de gezelligheid.

Ik ben nog niet klaar voor December 2009. Ik ben het weer even zat. Eén dag knallen mag je in Nederland dus dat betekend harder werken dan bij je baas. En daardoor ben ik het nu ook even weer zat. We leven maanden naar het moment toe en voor mij is het gevoel altijd rond een uurtje of 1.30 a 2.00uur in de nacht aan het weg vloeien.

Ik zal straks weer super genieten van de beelden die gemaakt zijn door Thomas (Titan) voor die van 00.10 zullen me deugd doen. Toen gingen we naar buiten en hebben we een leuk showtje gemaakt. Afijn jullie zien die wel verschijnen.

Nu is het voor mij een paar dagen relax en dan op naar FALLAS DE VALENCIA 2009!

nitraat4life

Registered User
Iedereen de beste wensen en een goed 2009! Dat we met zijn alle mogen vechten tegen het vuurwerkverbod en nog VELE jaren kunnen stoken en genieten van de heerlijke kruitlucht door heel nederland, ook al is het maar voor even, we kunnen er de rest van het jaar weer op teren!

zone

Registered User
Voor iedereen de beste wensen en een goed en vuurwerkvol 2009.
Voor de crew,bedankt voor de info films enz en dat we in 2009 hier weer van mogen genieten.

Moontan

Moderator
Medewerker
De allerbeste wensen voor jullie allemaal.
Dat het maar weer een mooi vuurwerkjaar gaat worden
Voor de mensen die last hebben van een dip omdat oud en nieuw achter de rug is:
Sterkte: een troost is dat er weer genoeg shows staan aan te komen, met natuurlijk in maart Fallas en dat je op de website,s elke dag opnieuw weer van vuurwerk kunt genieten.

Binkie shocks

Registered User
Van mij ook de allerbeste wensen.
Ik ga dit jaar proberen om de shows wat beter in de gaten te houden en om er heen te gaan. Ik heb nog genoeg vuurwerk over om een paar maandjes door te komen. Het is alleen vervelend dat ik dit jaar geen visco heb kunnen vinden.

KoenL

Registered User
Ook ik wens iedereen een goed en gelukkig 2009. Als ik de verhalen zo hoor is er genoeg vuurwerk de lucht ingegaan en zal het, als het aan de Chinezen ligt, een mooie jaar moeten worden.

31 december de hele dag buiten gestaan en nu heb ik last van een flinke verkoudheid. Maar goed, voor de ene dag hebben we alles over!

De eerste filmbeelden komen online en we kunnen dus weer lekker achterover leunen en gaan nagenieten van deze jaarwisseling. Voor mij was dit de beste tot nu toe.

Bovenaan