Tevens zullen we daar op een leuk scherm met een beamer de nieuwe Fallas 2008 DVD presenteren en de beste beelden laten zien.
Is deze DVD dan ook direct voor ons te kopen?
dan gaat vissen hem niet worden, wou voor de leukigheid er een hengeltje bijgooien maar 48 euri voor de lol gaat mijn iets te ver:laugh:
zou mooi wezen als de dvd meteen daar te krijgen is ja, kan ik een mooie souvenier meenemen:idea:
groetjes
De DVD zal daar inderdaad in de verkoop gaan!
Weten jullie ook al wat deze mag gaan kosten?
Nee, op dit moment weet ik dat nog niet.
We zijn er nog niet eens aan begonnen. Maar zoals het eruit ziet word het weer een 3 DVD editie en misschien wel een 4DVD editie. We hebben zoveel materiaal dat we wel 6 DVDs kan maken maar ik ga ervanuit dat het een 3DVD editie word. Die dan maximaal €30,- zal kosten.
Eerst volgende week trouwen en op vakantie en daarna gaan we eraan beginnen!
Eerst volgende week trouwen en op vakantie en daarna gaan we eraan beginnen!
Wens jullie alvast veel plezier en een rustige BBQ.....(zal wel lukke zonder dat ´gebabbel van mij, gne gne...hbjm !!!
Helaas....Helaas...Helaas.....
Heb een Passe Partout (?) weten bemachtigen voor Julio Iglesias...dus kan helaas niet komen naar de FPM BBQ...........
Eerlijk gebied mij te zeggen dat ik eigenlijk 2 dagen moet gaan knallen in Cadiz....(niet die straat in Valencia....maar in het echte Cadiz....dus ja......
Wens jullie alvast veel plezier en een rustige BBQ.....(zal wel lukke zonder dat ´gebabbel van mij, gne gne...hbjm !!!
Groeten vanuit Bisbal,
Jullie aller,
Jeroen.