Freakpyromaniacs BBQ Juli 2008

Welke plaats krijgt jou voorkeur ?

• Total voters
    53

remio

Registered User
Re: Freakpyromaniacs BBQ Juni 2008

helemaal top, ik neem een hengel mee hoor! hoop wel dat de BBQ groot genoeg is voor mijn vangsten:nuts:

wij hebben dr zin in!!

groetjes

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Voor degene die echt willen gaan vissen, zorg dat je je vergunningen op orde hebt, de boete's daar zijn niet misselijk en ze nemen zonder pardon het hele zooitje in beslag.

skupje

Registered User

Vonk je hebt helemaal gelijkt,zonder papieren worden je spulletjes zonder pardon in beslag genomen.Dus mensen wil je de nacht na de BBQ, vissend doorbrengen aan de waterkant,ga ff langs het postkantoor voor een groot visverlof (€48)te halen.
Grtz skupje

remio

Registered User

dan gaat vissen hem niet worden, wou voor de leukigheid er een hengeltje bijgooien maar 48 euri voor de lol gaat mijn iets te ver:laugh:

zou mooi wezen als de dvd meteen daar te krijgen is ja, kan ik een mooie souvenier meenemen:idea:

groetjes

Tony

Administrator
Medewerker

Is deze DVD dan ook direct voor ons te kopen?

dan gaat vissen hem niet worden, wou voor de leukigheid er een hengeltje bijgooien maar 48 euri voor de lol gaat mijn iets te ver:laugh:

zou mooi wezen als de dvd meteen daar te krijgen is ja, kan ik een mooie souvenier meenemen:idea:

groetjes

De DVD zal daar inderdaad in de verkoop gaan!

Tony

Administrator
Medewerker

Weten jullie ook al wat deze mag gaan kosten?

Nee, op dit moment weet ik dat nog niet.
We zijn er nog niet eens aan begonnen. Maar zoals het eruit ziet word het weer een 3 DVD editie en misschien wel een 4DVD editie. We hebben zoveel materiaal dat we wel 6 DVDs kan maken maar ik ga ervanuit dat het een 3DVD editie word. Die dan maximaal €30,- zal kosten.

Eerst volgende week trouwen en op vakantie en daarna gaan we eraan beginnen!

Jie

Registered User

Nee, op dit moment weet ik dat nog niet.
We zijn er nog niet eens aan begonnen. Maar zoals het eruit ziet word het weer een 3 DVD editie en misschien wel een 4DVD editie. We hebben zoveel materiaal dat we wel 6 DVDs kan maken maar ik ga ervanuit dat het een 3DVD editie word. Die dan maximaal €30,- zal kosten.

Eerst volgende week trouwen en op vakantie en daarna gaan we eraan beginnen!

Trouwen!! Mazzelaar, veel geluk gewenst voor jullie beide.

Ik wil wel alvast 2 van deze DVD's bestellen.

toytoyboy

Registered User

Heb mijn vrouwtje om kunnen praten, ondanks dat we vakantie hebben komen we ook, dus zet me maar op de lijst voor 2 personen, verheug me er al op om alle valencia gangers weer te zien.

Michel_G

Zilveren Member

Jullie hebben wel een prachtdatum getrokken zeg!

Ik heb nu de gelukkige keuze op die zaterdag tussen 2 BBQ's (Die van FPM en een andere waar ik voor uitgenodigd ben) en een verjaardag 's avonds..... En dan ben ik ook nog eens in de gelukkige positie dat ik zaterdag tot 17.00 uur moet werken.....

Denk dat ik toch echt keuzes zal moeten maken, want alle drie zit er niet echt in :toung:

Zal eens kijken wat ik nog kan regelen en waar ik onder uit kan komen....

engrealat

Registered User

Helaas....Helaas...Helaas.....

Heb een Passe Partout (?) weten bemachtigen voor Julio Iglesias...dus kan helaas niet komen naar de FPM BBQ...........

Eerlijk gebied mij te zeggen dat ik eigenlijk 2 dagen moet gaan knallen in Cadiz....(niet die straat in Valencia....maar in het echte Cadiz....dus ja......

Wens jullie alvast veel plezier en een rustige BBQ.....(zal wel lukke zonder dat ´gebabbel van mij, gne gne...hbjm !!!

Groeten vanuit Bisbal,

Jullie aller,

Jeroen.

Laatst bewerkt:

RNBakker

Registered User

Wens jullie alvast veel plezier en een rustige BBQ.....(zal wel lukke zonder dat ´gebabbel van mij, gne gne...hbjm !!!

Rustig??? Niks rustig we gaan er een dolle boel van maken:nuts:

Al wordt nu wel anders zonder onze haagse babbel spanjaard:huh:
Veel plezier met knallen........krijgen we er nog wat beeldmateriaal van te zien?

engrealat

Registered User

Beeldmateriaal..................

Het probleem is dat als we er midden in staan het bijna niet te doen is om zelf foto´s te maken.....we zijn altijd na de shows op zoek naar de plaatselijke bevolking met camera´s die ons dan de foto´s en video´s willen doen toekomen....dan zegge ze ja maar doen nee....je kent het wel......

Maar mocht een van de FPM-ers in de buurt zijn...dan zijn jullie welkom.....

Groeten,

J.

scania

Registered User

Helaas....Helaas...Helaas.....

Heb een Passe Partout (?) weten bemachtigen voor Julio Iglesias...dus kan helaas niet komen naar de FPM BBQ...........

Eerlijk gebied mij te zeggen dat ik eigenlijk 2 dagen moet gaan knallen in Cadiz....(niet die straat in Valencia....maar in het echte Cadiz....dus ja......

Groeten vanuit Bisbal,

Jullie aller,

Jeroen.

Hier zaten een boel mensen op te wachten,op dit bevrijdende bericht!

Er valt nu zeker bij een boel mensen een last van de schouders ....nu gaat het toch nog gezellig worden.

Maak niet uit Jeroen,je weet toch dat we allemaal van je houden:love::love:.......ha,ha,ha:sick:

Gerko18

Registered User

Wanneer krijgen we wat te horen ongeveer over hoe en wat?

Ik dacht dat tony iedereen die zich op heeft gegeven zou pm'en.

Gr Gerko

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker

rustig aan . je heb nog 5 weken tegaan.
Tony vergeet dit echt niet, hij is nog op huwelijksreis en als ie trerug komt neemt ie alle touwtjes weer in handen wat betreft de bbq.

Bovenaan