Freakpyromaniacs Annual BBQ 2009

Tony

Administrator
Medewerker
Beste Kruistsnuivers,

Na het succes van de 2008 FPM BBQ organiseren we ook in 2009 weer een BBQ. Net als afgelopen jaar zullen wij een dag organiseren in Geel (België) waar we een grote kantine aan het water tot onze beschikking hebben. Buiten hebben we ruim terras voor de BBQ en zitplaatsen en binnen hebben we genoeg ruimte voor iedereen waar we ook nog eens op groot scherm Vuurwerk Dvd’s kunnen bekijken.

Als de BBQ plaats vind hebben we alweer wat vuurwerken achter de rug en kunnen we weer genieten van de nieuwste beelden die wij gemaakt hebben.

Net als in 2008 houden we vast aan een minimale leeftijd van 18 jaar zonder begeleiding. Wij willen geen problemen met ouders als hun zoon laveloos van het bier en 3 keer erger verslaafd aan vuurwerk thuis komt.

De prijs van de BBQ is €12,50 exclusief drinken. Het drinken moet aan de bar worden gekocht en om eerlijk te zijn moet dat geen enkel probleem opleveren., Het zijn vereniging prijzen dus meer dan €1,50 voor een pilsje of €1,30 voor een flesje frisdrank zal je niet kwijt zijn.

Er is één zeer belangrijke regel! Er is van alles mogelijk, maar er mag geen vuurwerk worden afgestoken! Dit is echt iets wat we niet willen hebben!

Wij willen deze BBQ op 27 Juni laten plaats vinden. Hopelijk zijn er dan nog niet veel mensen op vakantie en kunnen we er wederom een top gezellig dag van maken!

Wil je deze dag mee doen aan de FPM BBQ?! Laat het ons dan in deze thread weten. Binnenkort (Na Fallas) zal ik de mensen die zich hebben opgegeven een PM sturen met daarin de gegevens wat betreft het betalen van de BBQ en de rest wat je zou moeten weten!

Wij hopen dat er net als vorig jaar veel belangstelling is!

FPM Crew

engrealat

Registered User
27 juni...hmmmm ik ga proberen om er bij te zijn deze keer, dit uiteraard om jullie allen te plezieren met mijn geweldige aanwezigheid.... wie weet........

Laatst bewerkt:

elmo

FPM Moderator
Was zeer gezellig vorig jaar,dus we komen (als we kunnen) zeker weer die kant op.

Een aanrader voor diegene die het vorig jaar gemist hebben!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Jammer moet ik m weer missen dit jaar. :cry:

Wij zitten in die periode in spanje (wat ook niet vervelend is natuurlijk).:nuts:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ook ik ga hem dit jaar missen.
Ik ben dan op vakantie in Canada.

Ik hoopte dit jaar er wel bij te zijn.
Maar helaas, ik baal er wel van.

tukker1978

Registered User
Leuk zeg! ik denk dat wij ook wel die kant opkomen,zal eens even met de rest overleggen.
zit er ook een camping in de buurt?

remio

Registered User
gezellie weer!! zijn zeker aanwezig, net als vorig jaar, lekker bier trouwens hahaha. terugreis weinig van meegekregen:laugh:

eerst maar fallas en dan gezellig de BBQ, tot dan:bigsmile:

scania

Registered User
Ik had hier al op gehoopt ,en mijn vrouw en ik gaan hier zeker naartoe, het was vorig jaar van het begin tot het eind erg gezellig!!

Dus iedereen die een gezellig feest wil meemaken................... komen!!

GMP82

Zilveren Member
Leuk dat het initiatief herhaald wordt. Echter ook ik zit dan nog in Canada (ook niet vervelend natuurlijk ;) ).

In ieder geval veel plezier voor degenen die wel gaan!

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuk, ik zal er ook bij zijn.
Ik hoop alleen dat ik met iemand mee kan fietsen naar Geel toe
Vorig jaar kon ik nog met Frits meerijden, dus ik hoop dit jaar weer.

Poziloc

FPM Hangouderen
27 juni...hmmmm ik ga proberen om er bij te zijn deze keer, dit uiteraard om jullie allen te plezieren met mijn geweldige aanwezigheid.... wie weet........

Tegen die tijd zijn er weer een aantal magazines uit...die geven we aan jou:toung::idea:

shadow13

Registered User
Zoals het er nu naar uitziet zal ik ook van de partij zijn.
Is voor mij de eerste keer,maar lijkt me erg gezellig.:nuts:

elgielo

Registered User
Net als vorig jaar ga ik mijn uiterste best weer doen er bij te zijn!

Als het net zo gezellig is het zeker weten de reis waard uit het hooge noorden :p

Ron30

Registered User
Wij (mijn vrouw en ik) vonden het vorig jaar ook zeer gezellig en zullen weer van de partij zijn. Hopelijk is het nu iets droger.

remio

Registered User
ron, zijn jullie er nu ook bij aankomende week tijdens fallas? dacht dat onze vrouwtjes die van jou daar zover hadden gekregen om mee te gaan 2009??

waar zon BBQ al niet goed voor is he?:laugh:

Tha_T

Registered User
Ik ga deze keer ook wel komen als het geregeld kan worden met het werk enzo maar dat moet op zich geen probleem zijn. Overigens ook mijn eerste keer.

Bovenaan