Freakpyromaniacs Annual BBQ 2009

Ron30

Registered User
ron, zijn jullie er nu ook bij aankomende week tijdens fallas? dacht dat onze vrouwtjes die van jou daar zover hadden gekregen om mee te gaan 2009??

waar zon BBQ al niet goed voor is he?:laugh:

Ja dat was jullie vrouwtjes helemaal gelukt maar wij zijn in blijde verwachting van ons eerste kindje:love: en dat gaat aardig in de papieren lopen kwa kosten.
Ik ga het dus nog maar een jaartje via FPM volgen en ga het volgend jaar dan eindelijk in het echt meemaken.

RoYvette

FPM Filmer
Voor zover als het er nu uitziet zijn we weer van de partij, zal wel pas later op de middag zijn waarschijnlijk ivm werk.

mmikee

Registered User
lijkt me wel wat om hierbij te zijn.
onder het genot van een hapje en een borreltjeen een filmpje
zal me baas is vragen om een vrije dag.

moet goed komen,

tot laters dan

svnJJ

Registered User
Als deze door gaat ben ik waarschijnlijk ook van de partij! Lijkt me erg gezellig..

groeten Sven

shadow13

Registered User
Als je dan weer van die lekkere sauzen maakt, dan kan de dag niet meer stuk Sven. Ik zal er ook zijn als het doorgaat.

Gr. Paul

Op naar de pyromusicale 2009

blazuhhh

Registered User
Dit was vorig jaar idd een erg gezellige aangelegenheid. Mocht dit nog door gaan hoop ik ook inderdaad weer aanwezig te kunnen zijn.

Tony

Administrator
Medewerker
Er zijn wat problemen in de kantine van Geel. We hopen binnen een week te horen of het gaat lukken of niet. Zo niet dan moet ik snel wat anders verzinnen. Dus aub nog even geduld.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik ga vandaag weer even bellen met Belgie!
Vanavond weet ik of het door kan gaan of niet.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb nog steds geen duidelijkheid wat betreft de kantine in Geel. Daarom heb ik besloten om de BBQ over te laten gaan. We zullen kijken wat we voor later in het jaar kunnen organiseren. Bedankt voor jullie geduld!

Bovenaan