Freakpyromaniacs 6.0

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ziet er perfect uit zo.
Goed te lezen, ik zat vroegar, met de rode achtergrond af en toe te staren.
Gaat zo door.:rolleyes:

En het is weer de zoveelste bevestiging..... FPM IS EEN TOP SITE!:love:

sebastiaantje

Registered User
Ik vindt het nieuwe forum er ook top uitzien. Veel strakker. Maar toch is het wel even wennen. Maarja, dat is toch met alles zo wat nieuw is? Dus in ieder geval mijn complimenten.

Gr Sebastiaantje

joosti

Registered User
Hierbij de complimenten voor de heren die het werk hebben afgeleverd.....wel even wennen hoor maar dat komt vast wel weer goed.:cool:
jongens ga zo door.

Galaxis

Registered User
wouw , echt super lay-out dit , werd ook wel een tijd he , de oude werd een beetje out-dated , maar mijn complimenten gentlemen :)

Bert

Registered User
Mooie lay-out, ziet er net en overzichtelijk uit! Stuk "frisser" dan de vorige, ga zo door!

herbie

Registered User
ziet er mooi uit:) even wennen maar dat hebt je altijd met vernieuwingen.
complimenten van deze kant!!!..
ps:het laden en versturen van een reply duurd wel iets langer..of is de server druk?
groet

Laatst bewerkt:

RNBakker

Registered User
Ziet er heel netjes uit, professioneel zelfs.

Normaal heb ik een soort 'thuis kom' gevoel. Dat is nu even weg.
Als ik straks maar geen ontwenningsverschijnselen krijg :weird:

JeKo

Registered User
Kleine opmerking, bij de links "Dutch Related Firework Websites" staat het volgende boven aan de pagina: A selection of links that are all related to the Joomla! Project.

Verder een mooie strakke en frisse layout. Nu krijg ik eindelijk geen hoofdpijn meer van het lezen en zie ik niet alles rood gloeiend op mijn scherm als ik van FPM naar een scherm met lichte kleuren ga. Een hele verbetering!

Oh. En ik mis mijn link op de linkpagina:idea: :embarrest:

Laatst bewerkt:

appiehappie

Registered User
Tjezus, dát is wennen zeg... Gisteren nog het oude vertrouwde rood en nu een gelikte FPM.
Maar het zal vanzelf wel wennen, hoewel ik het rood van de oude template véél herkenbaarder vond.

Mooi werk, want hier gaat veel tijd in zitten.

Aftershock_1

Registered User
Ik kan niet anders zeggen dan SUPER! mooi overzichtelijk goed leesbaar en de stijl vind ik ook perfect. Credits voor degenen die hier aan hebben gewerkt. :cool:

Delicious

Registered User
De nieuwe site is fris, strak, overzichtelijk en duidelijk leesbaar.
Ook tof dat de rode 'FPM kleur' behouden blijft.

Mooi werk en ga zo door! :rolleyes:

Gr.
Delicious

Snokkie

Registered User
Heel netjes gedaan mannen.

Frisse kleuren, lekker strak en overzichtelijk en toch 'herkenbaar'. Prima keuze !!

HardCorDenHaag

Registered User
Als ik heel eerlijk ben vond ik het vorige uiterlijk mooier :embarrest: maar ja ik kan dan ook slecht tegen veranderingen:laugh:

JeKo

Registered User
Ik zie nu banners tussen de posts door. Sorry maar dat vind ik wat overdreven eigenlijk. Maargoed ik ben geen admin gelukkig.

Fire-Freak

Registered User
Ziet er zeker netjes uit. Ik moet net als de rest even wennen aan de nieuwe kleuren, maar dat moet wel lukken :blink1:

KoenL

Registered User
Ik zie nu banners tussen de posts door. Sorry maar dat vind ik wat overdreven eigenlijk. Maargoed ik ben geen admin gelukkig.

Dit vind ik opzich wel goed om te zien. Als FPM zijn sponsors laat zien, betekend het (meestal!) dat ze daar wat voor krijgen. En dat zou betekenen dat de crew meer uitstapjes kan maken en voor nog meer materiaal kan zorgen, dat is alleen maar in ons voordeel! En dat alleen maar door die paar banners? Heerlijk toch:laugh:.

JeKo

Registered User
Dit vind ik opzich wel goed om te zien. Als FPM zijn sponsors laat zien, betekend het (meestal!) dat ze daar wat voor krijgen. En dat zou betekenen dat de crew meer uitstapjes kan maken en voor nog meer materiaal kan zorgen, dat is alleen maar in ons voordeel! En dat alleen maar door die paar banners? Heerlijk toch:laugh:.

Zo zie ik het helaas niet. Maargoed..

Bovenaan