Freakpyromaniacs 6.0

Tony

Administrator
Medewerker
Zo zie ik het helaas niet. Maargoed..

En zo zie ik het wel.
Zonder banners valt er niks te laten zien. We kunnen de site dan wel zo goed als opdoeken. De server kost geld en niet zomaar een bedrag wat iedereen even uit zijn zak wilt trekken. Dus ik ben blij dat we die sponsors hebben en dat mag best duidelijk emaakt worden. Trouwens de banners tussen de posts door is niks nieuws dit was al voor we gingen vernieuwen. Wat ik wel kan doen is bijvoorbeeld pas om de 15 posts de banner laten zien. Dat is nu om de 9 posts en misschien net iets teveel.

JeKo

Registered User
En zo zie ik het wel.
Zonder banners valt er niks te laten zien. We kunnen de site dan wel zo goed als opdoeken. De server kost geld en niet zomaar een bedrag wat iedereen even uit zijn zak wilt trekken. Dus ik ben blij dat we die sponsors hebben en dat mag best duidelijk emaakt worden. Trouwens de banners tussen de posts door is niks nieuws dit was al voor we gingen vernieuwen. Wat ik wel kan doen is bijvoorbeeld pas om de 15 posts de banner laten zien. Dat is nu om de 9 posts en misschien net iets teveel.

Ik begrijp je punt met betrekking tot de sponsors. En het is inderdaad ook heel mooi dat jullie die hebben. Maar inderdaad, om de 9 vind ik zelf wat veel. Het mooiste zou zijn dat je 1 banner per pagina met reactie's hebt. Maar dat is wat ik vind natuurlijk.

Herdervriend

Registered User
Eigenlijk ben ik erg vroeg om me er nog mee bezig te houden, maar elke week steken ze hier vuurwerk af dus had weer zin om te kijken. Vroeger had ik een andere naam, maar nu een nieuwe, wil namelijk nieuwe start maken. En ja met een nieuwe site gaat het perfect.

Uhm ja, ik vind de kleuren echt geweldig, informatie is goed, alles is gewoon geweldig. Deze site verdient minimaal een 10+ of de schaal van 10.

stonetjes

Registered User
De site ziet er zeer mooi uit, overzichtelijk en strakke lay-out. Het is wel even wennen, maar dat zal na een aantal bezoeken weer helemaal goed komen.

hey,

de nieuwe look ziet er fantastisch uit toppie :) zal de rode kleuren van FPM ook niet snel vergeten.

de site ziet stukken overzichtelijker uit.

de hoofd index (Joomla! systeem) is mooi systeem.

verder zeer overzichtelijker geworden :cool:

Alexy

Registered User
Wauw wauw en nog is wauw! Het ziet er geweldig uit! En inderdaad, de frontpage breng ik nu ook regelmatig een bezoekje. Om eerlijk te zijn vond ik de rode layout maar wat saai/smaakloos, maar dit is heel strak gedaan. Mijn complimenten!

Alex

Bovenaan