Freakpyromaniacs 10 jaar!

mickeyzegtboem

Registered User
Toon, Ex-Crewmembers, Mede-moderators, filmers, fotografen, schrijvers, importeurs,winkeliers, schieters en bovenal de members, allemaal heel erg bedankt voor jullie inzet om FPM te maken wat het nu is.
Zeker de laatste jaren is FPM gigantisch gegroeid tot een vuurwerkinstituut in Nederland en ver daarbuiten, en dat is alleen mogelijk als je een grote groep mensen hebt die elkaar op een positieve manier scherp weten te houden, en dat hebben we als community goed voor elkaar gebokst.

Voor mij persoonlijk is FPM altijd een heerlijk warm bad na een drukke dag werk, ik noem het wel eens gekscherend "thuiskomen", en hoe vreemd het ook is, zo voelt de wit/rode gloed van m'n computerbeeldscherm ook aan.
FPM is in mijn ogen het voorbeeld van hoe een offline en een online community naadloos in elkaar over gaan, en waar een ieder met respect en met open armen welkom is!

Nu zo nasudderend na het geweldig gezellige etentje met "onze jongens", besef ik me nog maar eens hoe blij ik ben dat ik erbij mag horen....

BEDANKT en op naar de volgende mijlpaal!

Moontan

Moderator
Medewerker
Fpm crew en leden allemaal van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal
Uitgegroeid van een hobby clubje naar de grootste website ter wereld.
FPm staat heden ten dage voor kwaliteit, professionaliteit en actualiteit.
En daar hebben in tien jaar tijd alle leden en crewleden hard voor gewerkt.
Vanavond een leuke feestavond gehad.
En daar is Tony even in het zonnetje gezet.
Want een schip kan niet zonder kapitein en een koor niet zonder dirigent
Toon verricht achter de schermen gigantisch veel bergen werk, weliswaar met plezier, maar hij doet het toch maar voor ons allemaal.
Laten we met zijn allen aan die sfeer en kwaliteit blijven werken, dan voorspel ik een oneindige toekomst voor FPM

nismo

Registered User
Heren gefeliciteerd, op naar de volgende 10 jaar en ben nu al benieuwt wat komen gaat ivm de nieuwe regels. zal er niet saaier op worden.en bedankt voor jullie inzet.

mortier18

Registered User
Ik zat vroeger op de middelbare school regelmatig op Chineserol.x1.nl te kijken tijdens computerles.
Heb er heel wat uurtjes nablijven op na gehouden maar ik heb het er graag voor over gehad.
In 2005 ben ik lid geworden van Freakpyromaniacs, ben nooit echt een poster geweest maar meer een aandachtig lezer.
Een jaartje of 5 geleden ben ik Vinnie tegengekomen, en mede door hem heb ik een aantal leuke gezellige mensen leren kennen.
Tony,Crew,ex-crew dank jullie wel voor zoals de site nu is.
Van harte met het 10-jarig jubileum en dat er nog vele mogen volgen.

Groetjes, Bjorn

elmo

FPM Moderator
Zal het kort houden deze keer.

Tony bedankt voor je onvermoeibare inzet voor en achter de schermen van FPM.
Ook iedereen die heeft meegewerkt in het onstaan en de groei van FPM bedankt.
Ook alle members bedankt die iets bijdragen aan het forum in de vorm van films,foto's en berichten,zonder dit kan het geen forum zijn.

Nu stop ik anders wordt het nog lang.

FPM4LIFE

stef

Member
Ergens pink ik toch wel een traantje weg hoor.
Mooi verhaal Toon!

Achter de schermen werk ik mij een slag in de ronde.
Waarom? Omdat ook bij mij het kruit in mijn bloed zit.
En zodra ik dan filmpjes kan maken en zit te monteren, heb ik daar 2 voordelen bij.
De kick wordt gevoed, en ik kan bij blijven in de media ontwikkelingen.
Dankzij Toon heb ik nu eelt op mijn vingers.
Dit bijt ik er net zo hard weer vanaf als er ff niks te doen is.
Dat zijn dan die momenten dat ik de ene naar de andere dvd van FPM aan het verslinden ben.
Tot in den treuren toe, en ik kan er maar niet genoeg van krijgen.
Ook daar mijn dank voor Toon.

Ik hoop dan ook uit het diepste van mijn hart dat FPM Forever live is.
Ik moet er niet aan denken dat het ooit eens afgelopen zal zijn.
Ga zo door!!! FPM For Live!

Stef

nero

Registered User
Wellicht een paar dagen te laat maar van harte gefeliciteerd! ik hoop dat het er 100 mogen worden!!
Ik ben hier een paar jaar en heb een hoop geleerd, gedeeld en genoten.

Bedankt FPM voor een prachtige website, bedankt voor het plezier, bedankt voor jullie bestaan

magnolia

Registered User
jaja 10 jaar is een aardig tijdje
ook ik ben julie erg dankbaar want door het bestaan van forums als deze heb ik meer kennis op gedaan .
van harte gefeliciteerd en ik hoop voor jullie dat dit forum lang mag blijven bestaan :hehe!:

Son-T

Registered User
Na al dit moois gelezen te hebben van iedereen en vooral het eerste stuk van onze Grootste vuurwerkjunk kan ik niets anders doen dan ook hier wat neer te zetten

Ben in 2004 Lid geworden en kwam op deze site terecht toen ik op zoek was naar Belgisch vuurwerk.
Heb Toon leren kennen bij het Chinees Nieuwjaar in Rotterdam in 2005 aan de praat geraakt en zodoende was Fallas 2005 mijn eerste keer die ik samen met mijn vrouw ging meemaken.

Heb daar verscheidene mensen leren kennen die ik nu nog spreek en regelmatig zie en die groep is alleen maar groter geworden in de loop der jaren.
Freakpyromaniacs is niet alleen een informatieve site maar ook echt een sociale community voor mijn.
Iedereen word gerespecteerd om wie die is en word ook zo gelaten. En dat waardeer ik zeer.

Heb veel te danken aan Toon maar ook aan Thomas,Donald en Vinnie die me heel veel hebben bij geleerd met het vuurwerk en het bouwen er mee voor shows. Maar ook de dagen van onze samenzijn bij een van de buitenlandse vuurwerktripjes. Onwijs lachen en altijd gezellig. BEDANKT daarvoor.

De product DB waar Toon al lang naar uitkeek is dan eindelijk tot stand gekomen door onze Super Wizz kid Vuurwerkfreakz die de opzet heeft gemaakt en voortdurend verbeterd heeft naar wat het nu is.
In de loop der jaren is het uitgegroeid tot de GROOTSTE consumentenvuurwerk database van de wereld en had voor 1 December 2011 al meer dan 5000 producten online staan!
Nu kan ik wel een veer in me reet steken voor al dat werk wat ik hier in gestoken heb, maar is niet te vergelijken met het werk wat Toon allemaal verzet voor de website.
Uiteraard had ik dit niet kunnen bewerkstelligen door in het begin ook de hulp te hebben gehad van de mede Moderators die er nu nog zijn of nu niet meer bij aanwezig zijn in de zin van actief Crewlid. Ook deze mensen bedankt!
Ik heb het dan een beetje mijn kindje gemaakt maar had dat niet gekund zonder jullie hulp in het begin!
Ik doe het met veel plezier en zal het de komende jaren ook blijven doen.
Nu hou ik op anders word het stuk groter dan Toon zijn tekst.

Op naar de volgende 10 jaar en iedereen die ik vergeten bent om te noemen ,Bedankt voor het vertrouwen en het vele lachen

Roob

Registered User
Voor de volledige crew: chapeau!!! Ik heb hier sinds dat ik me geregistreerd heb ontzettend veel info vandaan kunnen halen. Ik ben tot nu toe geen andere uitgebreidere site tegengekomen en dat is waar jullie het onderscheidt in maken.

Dus nogmaals van harte gefeliciteerd en op naar het volgende jubileum.

stonetjes

Registered User
Van harte gefeliciteerd. Ik volg de site nu sinds 2003 en nog altijd met heel veel plezier.
Ik wil Toon en natuurlijk iedereen die bij de site is betrokken bij deze bedanken voor het maken van de beste site voor de mooiste hobby VUURWERK.

Op naar het 25 jarig jubileum!!

Girandola

Registered User
Gefeliciteerd! Ik ben nog maar relatief kort actief op dit forum, dit had mede te maken met het feit dat ik al op meerdere fora zat en niet de behoefte had om op nog een forum actief te zijn. Toen kwam ik erachter dat jullie dit jaar naar Amerika gingen, naar PGI. Hiervan had ik natuurlijk al vele filmpjes op youtube gezien. Het feit dat jullie helemaal naar Amerika gaan voor ''wat'' vuurwerk zei voor mij genoeg, bij deze club moet ik me ook aanmelden!

Inmiddels bezoek ik de site erg vaak, en jullie onderscheiden je absoluut van de andere sites, zo maak ik dankbaar veel gebruik van de zeer up te date productdatabase, en zie ik prachtige films van vuurwerkfestivals waar ik voorheen niet van wist. Daarnaast is dit een leerzaam forum vanwege het feit dat er hier ook echte experts aanwezig zijn.

FPM, en Tony in het speciaal, bedankt! En ga zo door!

Bovenaan