Freakpyromaniacs 10 jaar!

Z@P

Registered User
Van harte gefiliciteerd, ik geniet elke dag weer van de mooiste films en beste info!!! echt geweldig!

DioR

Registered User
Toon,

Heb je al op twitter bedankt, maar hier nogmaals bedankt voor mijn primaire levensbehoefte FPM. En dan bedoel ik ook nog steeds de site Toon ;)
Ook wil ik de rest van de crew bedankten! Zonder jullie was de site nooit zo groot geweest!
Heel erg top die 10 jaar. En ik denk dat het voor vuurwerkland een gemis is als FPM er niet meer zou zijn. De omslag van het illegale vuurwerk naar de shows vond ik heel even wennen, maar met vooral Fallas heb ik mijn ogen weer uitgekeken op het forum!
Ook de zet om de show's op dvd te zetten vind ik gruwelijk! De fallas collectie die ik thuis heb, Cangas de Narcea wat een unieke dvd voor mij is, Best of Blanes en vooral alle FPM oud en nieuw dvd's die ik in den treuren door blijf kijken!

Toon, bedankt!

Laatst bewerkt:

scania

Registered User
Gefeliciteerd Toon met dit jubileum, ook alle crewleden en oud crewleden, filmers, moderaters en iedereen die zich voor FPM heeft ingezet bedankt.

Fpm heeft mijn priveleven wel veranderd van liefhebberij rond oud en nieuw is een hobby ontstaan waar ik het hele jaar mee bezig ben,reisjes naar Spanje,Italie,Duitsland,Belgie , meerdere BBQ,s met liefhebbers(Chris en Mats bedankt) voor mij is oud en nieuw meer een bijzaak, ik vind de trips het mooiste wat er is.

Heb door FPM ook enorm veel leuke mensen ontmoet , en met meerdere een goeie vriendschap opgebouwd.

Ik hoop dat ik er nog lang van kan genieten en nog veel leuke mensen te ontmoeten.

Laatst bewerkt:

ief

Registered User
Toon(en iedereen die eraan mee heeft gewerkt) van harte gefeliciteerd met het 10 jarig jubileum.
Mijn dank voor alle info die jullie de laatste 10 jaar hebben geplaatst op de site.
Ik kan mij niet voorstellen hoeveel tijd jullie tijd hier wel niet in hebben gestoken.
In ieder geval bedankt voor alle moeite en op naar het 25 jarig jubileum en mochten jullie ooit ergens hulp bij nodig hebben je weet mij te vinden.

Booomy

Registered User
Gefeliciteerd Tony en de crewleden met dit prachtige Jubileum.

Ik wil jullie erg bedanken voor alle tijd en energie die jullie dagelijks in deze top site stoppen. Ben nog niet zo gek lang lid maar FPM veranderd je leven. Er gaat vanaf het moment dat ik me hier heb aangemeld geen dag voorbij dat ik niet kijk. Kan me nog goed herinneren dat ik pas lid was en toen een lang weekend naar Londen ging. Zelfs daar tegen een super hoog hotel internet tarief toch nog even PFMen. En 365 dagen per jaar kan je hier terecht echt super.

En ondanks dat iedereen vanachter zijn computer hier communiceert voel je gewoon dat de sfeer op deze site top is. Ga de komende week wat vaker richting demo's dus hoop daar sommige te ontmoeten.

Nogmaals bedankt Tony en Crew. Keep up the good work!!!!

FPM 4 LIFE!!!!

gietjo

Registered User
Gefeliciteerd met het jubileum!!!!

Dit is iets om heel trots op te zijn!!!!

Succes met de aanstaande jaren!!!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Jemig zeg, 10 jaar al weer?
De eerste jaren zat ik stiekem mee te kijken op fpm als niet geregisteerd lid.
Maar het jaar daarna wel gedaan.
Toen is het met mij nooit goed gekomen....
De eerste keer naar Fallas in 2006, dank zij FPM.
Zij gaven/geven de info, maken mooie dvd's over de vele vuurwerk festivals in het buitenland.
Maar ook de eerste vuurwerk dvd's heb ik bij FPM besteld.

Ook heb een najaar voor moderator mogen spelen, omdat er zoveel noops op het forum kwamen en ik moest dat samen met Wizz, en nog iemand.
Ik geloof dat die laatste later moderator voor het echt is geworden.
Ik heb dat met veel plezier gedaan, maar feitelijk hebben wij het als gewoon lid lekker makkelijk.
Je post wat en hoeft geen post te verwijderen, luitjes te bannen die handelen, enz,enz.

Op naar de komende 10 jaar.
En hopelijk blijven we elkaar tegen komen op shows, demo's, enz.
En ik zal foto's blijven posten en misschien nu wat meer ook mijn eigen gebrouwen filmpjes.

Freakpyromainiacs still got the blues for you!

Alfred

Registered User
Dat is wel een felicitatie waard! Tony (en alle anderen), mooi om te zien hoe een hobby kan uitgroeien tot de beste vuurwerksite. Als jullie zo door weten te gaan, ben ik zeker nog lang van de partij. :smiling:

Koetje

Registered User
Van harte en nog vele jaren, groot respect voor de tijd en energie die jullie in deze site en alle festivals e.d. stoppen!

Roeland FPM

FPM Filmer
Hierbij wil ik de hele FPM Crew feliciteren met het 10-jarig bestaan van de site!

Ik heb me hier in 2007 (Ja, dat is laat hehe) geregistreerd en ben in het begin weinig actief geweest. Na het ontmoeten van Detmer en Elmar bij een show in Tiel heb ik wat meer contact gekregen waardoor ik na een tijdje hier moderator ben geworden. Wegens tijdgebrek ben ik hiermee gestopt en uiteindelijk verder gegaan als FPM Filmer wat overigens erg goed bevalt!:tounge: Hierbij ook meteen complimenten voor de gehele crew die op het moment de website onderhoud!

Zoals al eerder mensen hebben aangegeven wil ik Toon ook bedanken voor de gezellige tijd en soms ook wel steun (in privé-situatie:hehe!:). Dankzij hem en de crew ben ik naar mijn eerste festival Tarragona afgereist en kon ik met een perskaart op het schietveld en maakte kennis met een aantal vuurwerkers. Ook de bezoekjes naar verschillende demo's en shows bijv. BonFireworks (met Rocketeer), Enschede, Geel vond ik erg leuk.

Iedereen bedankt voor zijn bijdrage en ik hoop dat we nog lang van FPM mogen genieten, op naar de volgende mijlpaal!

maartenvincent

Registered User
Hartelijk gefeliciteerd met het 10 jarig jubileum!
Ik wil hier ook mijn dank uitspreken voor het harde werk dat alle moderators e.d. iedere dag weer in de site stoppen, zonder jullie waren we niet waar we nu zijn.
FPM is voor mij eigenlijk een soort instituut geworden. Al het vuurwerk wordt objectief en onafhankelijk in beeld gebracht en helpt ons als members bij onze grote hobby (kiezen aan de hand van films, en het opzetten van acties/quizzen).

Ik kan me de tijd nog herinneren dat ik thuis op een windows 95 pc met een inbelverbinding de films probeerde te bekijken van de profblokken destijds. Dat moet toch al jaren geleden zijn, waar gaat de tijd toch heen :tounge:.

Nogmaals gefeliciteerd en op naar de 12,5 jaar!

hansso90

Registered User
Gefeliciteerd met de 10 jaar,
Dit blijft en is nog steeds het Beste vuurwerk forum/site... En vindt het top hoe jullie het in al die jaren op hebben gezet!
Ik ben nu ongeveer 2 jaar lid van het forum en vindt het geweldig hier!

Op naar het volgende jubileum feestje en dat FPM voor altijd blijft bestaan!

Shenanigan

Registered User
Alle Maniacs die samen dit forum runnen wil ik heel erg feliciteren met die prestatie. Ik ben gek van vuurwerk, maar had het al jaren niet gekocht. Na O&N 2010-2011 ontdekte ik FPM en heb ik besloten om elke maand geld opzij te zetten. Door deze site had ik er vertrouwen in dat ik dat goed zou gaan besteden, en dat is meer dan gelukt!

Ik ben onder de indruk van de professionaliteit en van de simpele tegelijk briljante ideeën als de verlanglijst die gekoppeld is aan de produkt database met de link naar de produkt discussie. Echt SUPERCOOL vind ik het om daarmee bezig te zijn. Elke keer als ik iets nieuws koop is het eerste wat ik doe mijn lijstje aanpassen.

Verder vind ik de sfeer hier echt heel goed. Mensen gaan heel prettig met elkaar om. Soms lijkt het wel Facebook voor vuurwerkers. Iedereen wordt gerespecteerd, dat is heel vaak anders op forums en de crewleden geven echt een heel goed voorbeeld op dat punt.

Andere punten die ik heel positief vindt aan FPM: dat de crewmembers een foto van zichzelf als avatar hebben (schept een band), de kleurstelling rood-wit (simpel maar esthetisch), dat alles up to date is (bijv steeds nieuwe filmpjes), de onafhankelijkheid (ik heb me geen seconde afgevraagd of jullie misschien geld toegeschoven kregen), het enthousiasme (nog steeds jubelen over mooie nieuwe dingen, vooral Moontan) en het respect voor iedereen zijn mening.

Ik voel me echt thuis hier. Dat is echt niet zomaar gekomen. Knap werk.

Red Eagle

Registered User
Van harte gefeliciteerd!!
Echt een emotioneel stukje tekst met veel gevoel en passie geschreven.

10 jaar alweer en wat moet het een heerlijk gevoel geven dat de site zo is uitgegroeid en er nog elke dag meer leden bij komen.
Complimenten voor iedereen die er zoveel energie en tijd in hebben zitten.
Zoals jullie kunnen zien wordt het erg gewaardeerd!!
En nog elke dag leer ik weer nieuwe dingen op dit forum.
Mijn kennis en die van vele andere met mij is met de jaren sterk toegenomen door alle goede info.
Filmpjes hebben mij een hoop ergenis en geld bespaard door alleen dat te kopen wat ik van tevoren op mijn gemak terug kon kijken via deze site.En zo kan ik nog wel een heleboel voorbeelden noemen.

Bedankt en ga zo door!

Laatst bewerkt:

smilli

FPM Filmer
Heel mooi verhaal Toon, hartelijke felcitaties aan de gehele crew en andere helpende!
Ben zelf nog niet zo lang lid van de site maar hou het wel al heel lang in de gaten. Als klein jochie al eens terecht gekomen op de chinese rol site en daarna rond het oud en nieuw seizoen vaak gekeken, pas sinds kort lid omdat ik dacht toen genoeg kennis te hebben om eindelijke nuttige dingen te posten:hehe!: Ik dwaal af, in ieder geval helemaal top die 10 jaar!!

Michel_G

Zilveren Member
Ook van deze kant de felicitaties voor FPM, een op en top site door en voor liefhebbers. Al 10 jaar lang een site runnen met alleen maar vrijwilligers is een prestatie opzich!

Iedereen die heeft meegeholpen en/of nog steeds meehelpt om de site te maken tot wat het nu is, ontzettend bedankt. Het is lang niet altijd zichtbaar hoeveel werk iedereen van de crew in de site steekt, maar als ik af en toe de verhalen hoor, mag je er echt trots op zijn dat zoveel mensen vrijwillig veel van hun tijd in de site stoppen.

Bedankt heren!

boozebelly

Registered User
Allereerst gefeliciteerd met het jubileum!

Verder een prachtig stuk om te lezen Tony. Zo kom ik als relatief jonge member (sinds 2008) toch mooi te weten hoe het allemaal tot stand is gekomen. Erg leuk.
Ieder jaar vanaf pakweg september kom ik weer op FPM en sinds ik dat doe heb ik toch een mooie kennis voor mezelf gekregen van wat er allemaal te koop is.
Ik heb ook nog maar zelden een miskoop in mijn collecties gehad en dat allemaal mede dankzij de vele info op de site.

Grote waardering voor de inzet van de crew en dat er nog vele jaren mogen volgen!

sisser

Registered User
Nou Toon wie had dit kunnen denken toen je als klein ventje elk half uur de vuurwerkwinkel waar ik werkte binnen kwam als je weer een joetje of geeltje van je opa had gebietst. Die zelfde opa die jou een keer een karton 5k. had gegeven en waar mee je als ventje van een jaar of 12 liep te gooien alsof het astronauten waren. Opa was natuurlijk ook helemaal kruitwaus en stookte er al heel december zo op los dat hij een keer op de 31 al lang voor 12uur helemaal los was. Het is voor mij dan ook helemaal geen raadsel waar jouw verslaving vandaan komt.
Gelukkig voor ons freaks heb je je hobby een goede richting in weten te sturen met het opzetten van deze website waarmee je baanbrekend en trendsettend werk hebt verricht.
Een site die zijn gelijke niet kent in de pyrowereld, nergens vind je zoveel kruit info als op FPM en dat gaat niet van zelf, ik heb dan ook veel respect voor hetgeen je tot stand hebt weten te brengen.
Net als de andere freaks dank ik jou en de mensen die je geholpen hebben voor hetgeen dat FPM aan ons freaks biedt en ik hoop dat het jullie voor de wind zal gaan en er minstens nog 10 jaar mee doorgaan.

GEFELICITEERD ! ! !

Kobajo

FPM Filmer
Gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan van FPM ouwe kruit indiaan.
Zelf ben ik er in 2007 bijgekomen als moderator en kan net als een aantal andere mods, ex mods zeggen dat ik hier hele mooie tijden heb meegemaakt en nog steeds meemaak. En dan niet te vergeten alle deuren die voor je open zijn gegaan die anders gesloten zouden blijven.
Zonder jouw inzet, perfectionisme en eerlijkheid had de website nooit zo groot kunnen worden en daarom ook alle lof aan jouw ouwe pikkepijpert.
Je bent niet de knapste van het stel maar je kan ook niet alles hebben!!

P.S. Dat gerommel uit de kast was ik, had niet genoeg tijd om me onder het bed te verstoppen. Maar goed was niet de eerste keer en zeker niet de laatste, aangezien je het altijd druk hebt met de website. :tounge:

Bovenaan