Freakpyromaniacs 10 jaar!

blackpowder

Registered User
Gefeliciteerd ;) en ben het eens met Jie het lijkt soms alleen een website maar er zit veel meer werk achter. chapeau voor jullie inzet en ga zo door op naar het volgende jubileum.

mvg blackpowder

maja

Registered User
Gefeliciteerd Tony & crew,:lub:

Op naar de 20 jaar :happy:....Ik wens jullie een fijne avond:smiling: .Niet te dronken worden he :happy:

passion fruit

Registered User
Well said Tony. Het was vanwege één van de filmpjes van Freakpyromaniacs op youtube waardoor ik lid ben geworden van dit forum.
Echt respect voor jullie allen achter en voor de schermen. Het kost heel veel tijd om zo'n site als deze te onderhouden en verder te perfectioneren. Een website is net als een koophuis; het is nooit af.
Dank jullie wel voor deze fantastische plek want voor mij als vuurwerkliefhebber is dit mijn HOME.

bluebear

Registered User
iedereen gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan.
ook bedankt voor het mogelijk maken van de vele filmpjes en foto's.
fpm is altijd mijn favoriete forum niet zozeer omdat er nou zo gruwelijk veel gepost word maar omdat de kwaliteit van de post's zo hoog ligt. op naar de volgende 10 jaar:happy:

Poziloc

FPM Hangouderen
10 jaar alweer...de tijd vliegt voorbij!
Ik ken de site ook al vanaf de Chineserol tijd en was dan ook dagelijks online te vinden.
Een paar jaar later was ik een aantal jaar Moderator waar ik met veel plezier aan terug denk!
Voor mij persoonlijk werden er een paar deuren open getrokken, waar je eigenlijk alleen maar van kon dromen.
Zoals buitenlandse trips naar Valencia, San Trifone Naar het voor mij/ons toen onbekende San Severo, waar ik op uitnodiging van Toon mee mocht. Daar kwam nog eens bij, dat ik ineens mee kon gaan helpen met shows bouwen...wat ik nog steeds graag doe.
En dat allemaal dankzij Toon/FPM.
Alhoewel ik de meeste crew leden minder zie, toen ik zelf crew lid was, is het nog altijd ouwe jongens krentebrood als we elkaar weer tegenkomen.

Deze site heeft ook mede geholpen, dat er best een grote kennissen kring is opgebouwd in het vuurwerk liefhebbers wereldje...personen die je normaal waarschijnlijk nooit zou hebben leren kennen.

Ik zou zeggen: Op naar het 25 jarige jubileum!!!!

ruben_3

Registered User
Hartelijk gefeliciteerd!!!
Ik wil jullie ook echt super bedanken! Zonder fpm had ik heel wat shows niet gezien en hoogst waarschijnlijk ook geen mooie reisjes gemaakt naar het buitenland. Zo iso denk ik dat we een stukje van onze huidige vuurwerk kwaliteit te danken hebben aan de sociale media van tegenwoordig. Petje af heren!

Op naar de volgende 10 jaar!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Wat een goed verhaal, zelf ben ik er nog niet zo lang bij.
Ondertussen gaat er voor mij ook geen dag meer voorbij dat ik niet op FPM kijk naar het nieuws.

Ik wil jullie ook nog eens allemaal bedanken, want het is natuurlijk geweldig dat we op deze manier
de hele dag met onze hobby bezig kunnen zijn!

FPM 4 Life!

Op naar het 25 jarig jubileum!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Super leuk verhaal! Ben dan ook blij en trots al een flinke tijd deel te mogen nemen aan al dit moois.

Ik ben er dan ook van overtuigd dat de site nog veel groter gaat worden.

KNALLLUHH!

Pancake77

Registered User
Van harte met deze geweldige mijlpaal!!

Ik heb in de loop der tijd verschillende fora's versleten, maar die waren allemaal zo algemeen.
Deze is echt gespitst op 1 enkel onderwerp "VUURWERK" een hobby, een verslaving, een uitlaatklep.

Ik ben dan wel pas 2 maanden member, maar ik hoop en ga er vanuit dat hier nog jaren zal meedraaien en doe mijn best bij te dragen aan deze community.

Maar dat zou allemaal niet kunnen zonder de inzet van de FPM Crew! top gedaan & keep up the good work Freaks !!

RNBakker

Registered User
Ja 10 jaar is lang om een relatie met iemand of iets te hebben. FPM is het gelukt om veel liefhebbers en seizoensleden aan zicht te binden.

Zoals Donald zegt zijn er veel dingen veranderd sinds FPM bestaat, ook ik was waarschijnlijk nooit naar al die buitenlands vuurwerk hot spots geweest. En was anders nooit al die anderen met dezelfde ‘afwijking’ tegengekomen.

Iedereen die zich inzet of heeft ingezet voor FPM bedankt! Hopelijk kunnen we nog heel lang op deze manier met elkaar in contact blijven.

shinji

Moderator
Medewerker
Toen ik zo'n jaar of 7 geleden in een soort van midlife crisis terecht kwam, moest ik van de vrouw maar eens een hobby gaan zoeken. Op m'n zoektocht kwam ik op internet ineens Freakpyromaniacs tegen, de hobby was geboren en is nu uitgegroeid tot een deel van m'n leven ( met z'n voor- en nadelen). Bedankt he Toon en de rest van de machers.

barroci

Registered User
Heyy tony, en alle andere mensen, die hebben mee geholpen.
Om en van te maken, tot wat het nu is.
Ik volg jullie al vanaf 2005.
Ik vindt het gewoon super, dat jullie dit voor de mede freaks doen.
Op een moment, was er een bericht.
Dat jullie om bepaalde redenen gingen stoppen met de site :(
Me wereld storte in.
Echt, ik hoorde bij het toegevoegde filmpje.
Het lied van andrea borcelli, met de text ( time to say goodbay
me wereld storte echt in.
Met relatie die ik toen had liep stuk.
En beurde me toen op, door dag, en zowat nacht.
Jullie filmpjes, keer op keer te bekijken.
En dan ook jullie nog met de mededeling. Dat jullie er mee ophouden.
Ik zat letterlijk te janken tony.
Maar uiteindekihk kwam toch de mededeling, dat jullie doorgingen met de site.
Maar het illigaal gebeuren verlieten.
Da maakte mij niet uit.
Illigaal of niet.
Ik genoot van elke seconde film die jullie maakte.
En nu we 10 jaar verder zijn.
Geniet ik er nog elkekeer van als ik de site, of facebook bezoek.
Maar nu met zenne drie.
Me 2 zoontjes jordy en jesse, vinden het ook helemaal top.
Hoe jullie het brengen.

Tony ik laat het hier bij.
Nogmaals van harte gefeliciteerd met het 10jarig jubileum.
En namens mij barroci, en jordy en jesse.
Een top avond toegewenst met zen alle daar.
En hoop da wij hier nog eens 10 jaar van jullie kennen genieten :)

greets ( Stook-Team De-Kempen )

Richardus

Registered User
Gaaf. Gefeliciteerd FPM en dikke veer in de reet voor al die luitjes die energie in dit pyromonster hebben gestoken, bovenal natuurlijk geestelijk vader Tony. Hulde!

Freddy

Registered User
FPM van harte met je 10 jarige jubileum. Je hebt een mooi verhaal neergezet Tony.
Sinds 2005 geniet ik ieder moment van de site en ben ik nog lang niet van plan hiermee te gaan stoppen.
De website is in de afgelopen jaren gegroeid tot zeer informatief en vermakend, juist door jullie inzet!! Bedankt daarvoor.

Freddy

Souflakie

Registered User
Tony en de gehele FPM crew.

Heel erg bedankt voor alle inspanningen die jullie leveren om deze site in de lucht te houden. In de loop der jaren heb ik FPM ook zien veranderen tot de professionele en uitgebreide website die het is. Dat is natuurlijk een gigantisch karwei. Ik hoop van harte dat jij en alle andere mensen die zo nauw betrokken zijn bij de website het nog jaren volhouden. Inmiddels ben ik ook aardig bevangen van de kruitkoorts en begint mijn hobby wat obsessieve vormen aan te nemen. Inmiddels gaat er geen dag voorbij dat ik op de website ben te vinden en ook via mijn mobiele telefoon de site volg.

Bedankt verder voor alle prachtige films, foto's en informatie die jullie hebben gemaakt en de kritische blik die ervoor zorgt dat importeurs en fabrikanten scherp blijven om de mooist mogelijke producten te maken.

En last but not least bedankt voor het helpen aan mijn verslaving aan het meest geweldige vuurwerkspektakel dat ik ken. De Fallas in Valencia. Volgend jaar wordt alweer de 4e keer op rij en plannen voor 2013 zijn alweer in de maak. De verhalen hebben mij ertoe verleid om in 2009 voor het eerst te gaan en daar heb ik geweldige herinneringen aan over gehouden.

andre1

Registered User
als 1e gefeliciteerd. jeetje alweer 10jaar fpm wat een jaren mijn haar was toen nog zwart nu grijs...
mijn dochter is 10 dusss dat zegt genoeg voor de gene die kinderen hebben weten wat ik bedoel
maar toon en rest van de crew thnx voor 10 jaar fpm en ga cker zo door
andre

RoYvette

FPM Filmer
Gefeliciteerd FPM,Toon vanuit het Zuiden des lands.

Voor ons begon het in maart 2004 lid geworden van Freakpyromaniacs om filmpjes van produkten te kunnen zien voor en van oud en nieuw.
Onze eerste show/demo was in Viernheim (D) in 2004
Hier hebben we mensen leren kennen uit het vuurwerkwereldje en die ook lid en crew zijn van Fpm.
De passie voor vuurwerk was er al jaren maar werd door deze site nog GROTER.
In 2005 zijn we in aanraking gekomen met de politie ivm vuurwerk van ons buurland (B).
Hierna hebben we besloten om dit niet meer te doen met oud en nieuw en zijn we ons op de shows gaan richten in binnen en buitenland, we zijn toen Filmer en Fotografer geworden voor Fpm.

In 2006 zijn we naar Blanes gegaan waar elk jaar een vuurwerk festival gehouden word. Hier hebben we Vinnie (Vin) en familie leren kennen. Dit festival was nog nooit door Fpm bezocht geworden en hebben we toen een trip report van gemaakt.
Toon had voor ons perskaarten geregeld en het was voor ons een droom die uitkwam!!!!! ook dat we voor het eerst op een Spaanse schietlokatie mochten bijzijn. Zijn nog uitgenodigd geworden door Europla om allemaal samen met hun deel te nemen aan de spaanse paella.
Door Light Pyro Team hebben we onze eerste 16 inch destijds vast gehad (avator) Dit was een kick op zich :lub:.

Toon door je behulpzaamheid heb je veel van onze dromen uit laten komen. Kei bedankt hiervoor.

Na Blanes hebben we vaker contact gehouden met de Crew van Fpm. En zijn we dankzij Vinnie in contact gekomen met Azuma fireworks, Pyro Design & Event die schoten een showtje in Venlo-Blerick en daar hebben we voor het eerst meegeholpen en vooral de rest van ons vuurwerkgroepje leren kennen. Dit groepje werd groter toen we ook meerdere shows gingen bouwen.
Dankzij Fpm hebben wij vele dierbare vriendschappen opgebouwd, Bruiloften meegemaakt en de oud en nieuw feestjes. Het is niet altijd even makkelijk om helemaal uit het zuiden te moeten komen en te regelen, voor shows te bouwen en kijken ed. (Ja we zijn ook Nepfreaks :tounge:) maar we doen het met heel veel plezier.

Door de vele verhalen van Fallas van iedereen, waren wij ook nieuwsgierig geworden en zijn we in 2008 als huwelijksreis (8 weken zwanger) naar Valencia gegaan. Toon bedankt voor het regelen hiermee en iedereen die ons daar mee op sleeptouw hebben genomen! :lub: . In 1 woord GEWELDIG. wat een feest.

We zijn nog een tijdje moderator geweest, maar dit door eigen werk en komst van de dochter erg onderschat hoeveel werk het wel niet is. Iedereen petje af daarvoor, hoe jullie de website onderhouden.
Op naar de volgende jaren en ga zo door!!!!

Gr. Roy en Yvette

Bovenaan