In de meeste delen van de stad mag je niet stoken. Beste kun je bij het hotel vragen waar het wel mag.
Over klein spul wordt niet zo moeilijk gedaan (novelties) echter de cakes wel. Achja huur je even een taxi kost toch niks haha en rij je even naar een plein toe waar het wel mag.
Wat hij zegt klopt, zoals ik eerder aangaf staken we bij het hoten meteen op de hoek veel novelties af. Later op de avond liepen we verder van het hotel af waar we wel mochten stoken.
Daar kocht jij volgens mij dat Weco waaiertje met die salutes Gerwin? In de buurten verder van het hotel af staken chinezen zelf ook vuurwerk af. Hoe het daar op de dag zelf is weet ik niet. Toen zaten we in Beihai! Als het in Nanning net zo tekeer gaat als in Beihai dan komt het helemaal goed!
Ratelbanden tot je ze niet meer kan zien jongen!
In de meeste delen van de stad mag je niet stoken. Beste kun je bij het hotel vragen waar het wel mag.
Over klein spul wordt niet zo moeilijk gedaan (novelties) echter de cakes wel. Achja huur je even een taxi kost toch niks haha en rij je even naar een plein toe waar het wel mag.