FPM Crew on Tour - China Januari 2012

smilli

FPM Filmer
Vet hoor naar china met nieuwjaar, wil ik ook nog eens meemaken. Ik ben in ieder geval al benieuwd naar het komende beeldmateriaal en knalze natuurlijk:hehe!:

PyroPlop32

Registered User
Kiek ze gaaaaaaaaaaan !
Heel veel plezier daar mannen !
Ik hoop dat jullie een dagboek bijhouden en mooie beelden gaan schieten !

Chinees nieuwjaar staat ook ooit nog eens op mijn verlanglijstje om dat mee te maken in china zelf !

En de andere fora kunnen hier inderdaad niet meer aan tippen, zowel niet aan de professionaliteit als de exclusieve tripjes met zeer mooie beelden.

Laatst bewerkt:

Son-T

Registered User
Na lang overwegen en plannen is het dan eindelijk zover dat mijn droom in vervulling gaat.Knallen in het land van het vuurwerk!!!
Ik ben heel erg blij dat ik dit mag meemaken en kijk er dan ook al zeer naar uit.Beeldmateriaal zal er wel volop komen denk ik.
Dit doe je niet snel een 2e keer met je vrienden.:happy:

gerwin

Registered User
Hey lagge man tony ik ben daar ook geweest wij zaten in een hotel ernaast . (ps ik hoop dat je niet te lang bent :hehe!:)

Vuurwerk zal je er genoeg tegen komen vooral langs de grote weg staan ze veel. En bij het RedForest hotel in de garages wordt ook vuurwerk verkocht wat toevallig uit de fabrieken komt waar Marijn hun vuurwerk ook laten maken.

Let je wel erop dat je niet overal mag stoken daar ?

Laatst bewerkt:

gerwin

Registered User
In de meeste delen van de stad mag je niet stoken. Beste kun je bij het hotel vragen waar het wel mag.

Over klein spul wordt niet zo moeilijk gedaan (novelties) echter de cakes wel. Achja huur je even een taxi kost toch niks haha en rij je even naar een plein toe waar het wel mag :).

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Jemig de pemig zeg.
Een droom gaat voor jullie in vervulling.
Als ik die foto's al zie van Kobajo.
Je stapt het hotel uit en je moet gewoon vuurwerk shoppen.

Om maar twee zeer gave filmpjes te posten!

Ik wil graag een 100.000 rol.
1?
Nee doe de hele stapel maar....

Dat ljkt mij al gaaf om dat daar te doen.

Dim

Product Beheer
Medewerker
In de meeste delen van de stad mag je niet stoken. Beste kun je bij het hotel vragen waar het wel mag.

Over klein spul wordt niet zo moeilijk gedaan (novelties) echter de cakes wel. Achja huur je even een taxi kost toch niks haha en rij je even naar een plein toe waar het wel mag :).

Wat hij zegt klopt, zoals ik eerder aangaf staken we bij het hotel meteen op de hoek veel novelties af. Later op de avond liepen we verder van het hotel af waar we wel mochten stoken.

Daar kocht jij volgens mij dat Weco waaiertje met die salutes Gerwin?

In de buurten verder van het hotel af staken chinezen zelf ook vuurwerk af. Hoe het daar op de dag zelf is weet ik niet. Toen zaten we in Beihai! Als het in Nanning net zo tekeer gaat als in Beihai dan komt het helemaal goed!

Ratelbanden tot je ze niet meer kan zien jongen!

Tony

Administrator
Medewerker
Wat hij zegt klopt, zoals ik eerder aangaf staken we bij het hoten meteen op de hoek veel novelties af. Later op de avond liepen we verder van het hotel af waar we wel mochten stoken.

Daar kocht jij volgens mij dat Weco waaiertje met die salutes Gerwin? In de buurten verder van het hotel af staken chinezen zelf ook vuurwerk af. Hoe het daar op de dag zelf is weet ik niet. Toen zaten we in Beihai! Als het in Nanning net zo tekeer gaat als in Beihai dan komt het helemaal goed!

Ratelbanden tot je ze niet meer kan zien jongen!

Je mag ook pas echt op de dag van Oud en Nieuw los daar..Of vanaf de dag ervoor.
Misschien dat het daarom nog niet echt mocht.

Kobajo

FPM Filmer

Bedankt voor je reactie. Des te meer info we van te voren hebben des te beter.

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Wauw... geweldig mannen, het gaat dan eindelijk gebeuren ik weet zeker dat jullie je gaan vermaken daar in china. Ik hoop dat jullie ons net als tijdens de pgi op de hoogte kunnen houden met een mooi dagboek veel foto`s en films.

Have fun!

Dim

Product Beheer
Medewerker

Vuurwerk voor Tony:

En China met vuurwerk zoals ik deze mij ongeveer kan herrineren! KNALLEN!

Kobajo

FPM Filmer
Zo heb sinds gisteren een beetje last van kruitstress. Normaal gesproken heb ik dit alleen voor oud en nieuw en niet daarna.

Natuurlijk over 2,5 week mogen we het dunnetjes WEER over doen in China!!!

Yeahhh, kom maar op met die grote blokken en chinese rollen!!!

Tony

Administrator
Medewerker
We hebben allemaal onze Visa binnen (Thanks Conny - Vrouw van Son-t).
Ik moet alleen nog even bijkomen van afgelopen Zaterdag voor ik me echt op China kan gaan concentreren.
Maar ik vermoed dat het niet lang gaat duren voor ik last van de stress krijg.

R

Ronny Vos

Guest
音頻和其他船員有很多樂趣在煙花土地

Ronny Vos

trimbaard

Registered User
Veel Suc6 daar. Ik ga jullie blog hier wel volgen. Lijkt me ook wel eens leuk om mee te maken. Alleen financieel lukt me dat niet. Zal het met jullie verslagen moeten doen.

Bovenaan