!fireworkfreak!'s Oud&Nieuw 2011-2012 en ouder!(dagelijkse update)!

!fireworkfreak!

Registered User
*** Update 3-11-2012 ***

Het is vandaag weer lekker weekend!
Daarom voor jullie vandaag een prachtig filmpje van een zeer mooi geschoten combinatie van 2 cakes waarbij de buurt weer stond te genieten en te schreeuwen!:embarrased:

Silver cone + Panter ( Na de fontein van de silver cone werd meteen de panter aangestoken, prachtig!)

Gr,
!fireworkfreak!

!fireworkfreak!

Registered User
Overigens zal ik half/begin december een compilatie video posten met alle filmpjes uit dit topic en de benodigde foto's uiteraard onder wat mooie muziek, dit om de laatste dagen van het jaar nog ff extra goed in de stemming te komen!

!fireworkfreak!

Registered User
Avond,

Vandaag flink wat internet problemen, nog steeds niet helemaal verholpen,
maar toch uiteindelijk een filmpje kunnen uploaden

BSC italia s'avonds ( dingen geven echt een heerlijke dreun, de buurman keek toe en oordeelde...)

Gr,
!fireworkfreak!

!fireworkfreak!

Registered User
*** update 6-11-12 ***

Het internet blijkt weer in orde te zijn (maar even afkloppen)
Dus vandaag weer op tijd een filmpje voor jullie

Silver Salute (Ja inderdaad, AUW....:hehe!:)

Gr,
!fireworkfreak!

!fireworkfreak!

Registered User
lekkere films met een goede sfeer!! je hebt flink genoten zo te zien, ben benieuwd naar de rest!
thanx!

Dankje funkie x! en inderdaad was heerlijk genieten afgelope jaarwisseling, en geen dank weet zelf hoe leuk het is om iedere dag weer door wat filmpjes lekker in de stemming te komen! Dus ik blijf posten voor jullie.
Komt nog een hoop geweld en pracht aan, en vanaf volgende week begin ik met het maken van de compilatie:smiling:

!fireworkfreak!

Registered User
*** update 7-11-12 ***

Avond,
heb weer één van de knalcakes geupload voor jullie.
voor de grap moet je deze is vergelijken met de silver salute hierboven, en oordeel zelf!;)

China Thunder

Gr,
!fireworkfreak!

!fireworkfreak!

Registered User
*** Update 8-11-12 ***

Avond,
vandaag één van mijn persoonlijke toppers van afgelope jaarwisseling geupload.

Concerto Rosso

Gr,
!fireworkfreak!

Laatst bewerkt:

!fireworkfreak!

Registered User
*** update 11-11-12 ***

Vandaag leuk potje uit de star collectie, met mooie white strobe tails!
Helaas zaten er een aantal tussen die alleen tails gaven..

Golden Glory

Gr,
!fireworkfreak!

!fireworkfreak!

Registered User
*** update 12-11-12 ***

Inmiddels heb ik het probleem van het smalle beeld bij sommige filmpjes die ik moest kantelen om ze recht te krijgen nog niet kunnen oplossen.
Heb er zelf nog van alles aan geprobeerd om op een of andere manier het beeld breder te krijgen, maar mij lukt het simpel weg niet. tot die tijd blijf ik dus ze helaas posten zoals ik de afgelopen dagen heb gedaan. Mocht iemand het als nog weten hoe ik het beeld breder krijg op youtube, dan hoor ik dit graag!

Vandaag een lekker kort stukje geweld om precies 00:05!

Gr,
!fireworkfreak!

!fireworkfreak!

Registered User
*** update 13-11-2012 ***

Vandaag weer een van de persoonlijke toppers van afgelope jaarwisseling.
de multi color rockets van proline! voor 9,95 gekocht, en ik stond er werkelijk waar van te kijken wat voor een uitwerkingen en harde burst knallen van deze pijlen vandaan kwamen, heerlijk! voor dat geld zeker niet laten liggen mensen!
Hieronder alvast 3 van de pijlen in één filmpje. Heb dit filmpje niet gekanteld, omdat het bij de pijlen prima weg kijkt op deze manier.

Wanneer mensen dit echt fijner vinden kijken dan het smalle beeld, laat me dit weten dan bekijk ik per filmpje gewoon of ik het op zijn zijkant laat of weer terug kantel naar smal beeld, dit zodat ik alsnog jullie de beste kijk ervaring kan geven...

Multi Color Rockets Proline

Gr,
!fireworkfreak!

!fireworkfreak!

Registered User
*** update 14-11-12 ***

Avond,

om even de variatie er in te houden, vandaag even een assortimentje fonteinen.
Goud en Zilver vulkaantjes die het best aardig deden!

Vesuvius & Stromboli fontein

Gr,
!fireworkfreak!

Bovenaan