!fireworkfreak!'s Oud&Nieuw 2011-2012 en ouder!(dagelijkse update)!

!fireworkfreak!

Registered User
*** update 15-11-12 ***

Avond,

Vanavond één van de meest geweldige filmpjes die ik voor jullie heb.
Ook al was het compleet niet de bedoeling en was het een productie foutje,
Te**** wat een geweld!! na het eerste schot waren alle ogen meteen richting dit stukje geweld gericht:happy:
Met uiteraard het bekende schreeuwtje van de buurman!

Golden Willow (productie foutje om van te smullen!):lub:

Gr,
!fireworkfreak!

!fireworkfreak!

Registered User
*** update 17-11-12 + 18-11-12 ***

Als alle eerst, de filmpjes spelen zich automatisch af op 360p kwaliteit, echter zijn alle filmpjes gewoon in HD,
zet dus even de kwaliteit hoger tijdens het afspelen naar HD 1080p, dan heb je veel betere kijk kwaliteit en kijkt het fijner weg! Kwestie van bij ieder filmpje dus even omzetten!:embarrased:

Vandaag even de dubbele update, zo wel van gisteren als vandaag.
Gister bezig geweest met verhuizing hierdoor nog geen internet gehad!
Vandaag weer up and running, dus weer 2 filmpjes voor jullie tegoed.

Saturn Missile 300

Heavy 5 - Vuurwerk afsteken met je vriendin altijd leuk!

Gr,
!fireworkfreak!
En tot morgen weer!

Laatst bewerkt:

!fireworkfreak!

Registered User
*** update 19-11-12 ***
Goeiemorge, nu eventjes de update van afgelope maandag, vanavond komt die van vandaag!

Apocalypto (2008/2009 classic gefilmd met een Nokia N73)

Gr,
!fireworkfreak!

!fireworkfreak!

Registered User
*** Inhaal update ***

Avond
Helaas wegens vervelende prive omstandigheden niet de mogelijkheid gehad afgelope 2 dagen te posten,
daardoor vandaag even de inhaal slag met 3 top filmpjes!

Brocade Crown (vanaf de helft weer scherp)

Explosion

Super 4-16 Crackling Diamonds

Gr,
!fireworkfreak!

!fireworkfreak!

Registered User
*** update 23-11-12 ***

Avond,

Nu de geliefde 3 dagen steeds dichterbij komen en de kriebels bij iedereen weer steeds heviger worden zal ik dit weekend een sfeerfilmpje online gooien van al mijn foto's die ik heb gemaakt omtrent de 3 dagen! Hierin zullen de foto's terugkomen waarbij het vuurwerk wordt opgehaald uitgepakt, uitgestald en opgesteld wordt en op 1 januari weer wordt ingepakt en op straat gezet om met het grofvuil mee te gaan haha! Houd dus dit weekend het topic in de gaten!:smiling:

Voor nu weer eventjes een 500 grams toppertje met het inmiddels wel bekende geschreeuw en gefluit van de buurman!

Dan rest mij voor nu, een fijn weekend iedereen en tot morgen!

Gr,
!fireworkfreak!

!fireworkfreak!

Registered User
*** update 24-11-12 ***

Avond,

Iedere oud&nieuw kent zijn toppers en floppers,
en sommige floppers wekken altijd weer een lach op.
Waaronder onderstaand filmpje, kreeg ze gratis bij mijn bestelling, vriend was overtuigd dat wel leuke pijltjes waren! Lets see about that....:hehe!:

Flying Gees Rocket

Gr,
!fireworkfreak!:tounge:

P.S Houdt morgen het topic in de gaten voor de eerste compilatie van de foto's!

!fireworkfreak!

Registered User
*** Compilatie update ***

Goedemiddag,

Zoals beloofd, dit weekend de eerste compilatie.
Vandaag een compilatie filmpje van alle foto's van oud&nieuw 2010-2011.
Volgend weekend zal ik het filmpje van de foto's van oud&nieuw 2011-2012 online zetten!

Ik heb er voor gekozen om 2 versies te maken (qua muziek). Omdat ik weet dat er een boel hardstyle fans zijn heb ik voor jullie een aparte versie gemaakt;)

Enjoy! (opmerkingen/complimenten hoor ik graag)
P.s kwaliteit weer naar 1080HD zetten!

Oud&Nieuw 2010-2011 compilatie V1 HD1080 (Normale versie)

Oud&Nieuw 2010-2011 compilatie V2 HD1080 (Hardstyle versie)

Gr,
!fireworkfreak!

Laatst bewerkt:

!fireworkfreak!

Registered User
*** Mega Update ***

Goeieavond!

Na een weekje zonder internet te hebben gezeten door de aanleg van glasvezelkabels, ben ik vanaf vandaag weer online!
En heb dus weer een hoop in te halen dus dat gaan we even mooi doen, daarom hieronder even een lekkere update met een hoop filmpjes en variatie!

Have fun watching!:) (don't forget to put it on 1080HD!)

Pearl 96

Kaliber 0.8 7line7 (met leuk commentaar van het vriendinnetje:hehe!:)

Diverse Pijltjes (Light Year, Ninja 3, Rocket Boom)

Crysanthum Legend + Pearl 96

Battle

Lily Magnolia (flopper van de jaarwisseling, kleine uitwerkingen totaal geen burst...)

Crossing Blue Star

Overigens de eindejaars compilatie is al voor de helft klaar en het beloofd wat al zeg ik het zelf,
De volgende foto compilatie ga ik dit weekend er opzetten!;)

Tot Morgen

Gr,
!fireworkfreak!

!fireworkfreak!

Registered User
*** Update 5-12-2012 ***

Goeiemiddag,

En het is alweer sinterklaas, dus de geliefde laatste dagen van het jaar schieten ook alweer op, heerlijk!
Vandaag even is heel wat anders. Helaas ging er vorig jaar ook iets gruwelijk mis. Een van de brocade cakes van zena viel na enkele schoten al om en schoot richting de mensen/kinderen aan de andere kant die gelukkig nog net op tijd konden wegduiken! Gelukkig niemand iets aan over gehouden dus maar wel schrikken.

Brocade Crown Zena - Gaat mis / Valt om

Gr,
!fireworkfreak!

white thunder

Registered User
Deze kwamen niet uit de zak van sinterklaas :hehe!:.Ik heb dr weer van genoten,gelukkig kunnen we over 3 1/2 week weer los!Bedankt voor de beelden,wat een afgang he,die 7line7 :crying:

!fireworkfreak!

Registered User
Deze kwamen niet uit de zak van sinterklaas :hehe!:.Ik heb dr weer van genoten,gelukkig kunnen we over 3 1/2 week weer los!Bedankt voor de beelden,wat een afgang he,die 7line7 :crying:

Haha nee dat kwam die zeker niet white thunder, was echt schrikken! En precies, kan niet wachten gelukkig nog maar 2/3 weekjes, dit jaar ga ik het heel anders aanpakken sinds er complete 2000/3000gram blokjes in de assortimenten zitten can't wait!:lub:

En helemaal mee eens, die 7line7 was meer 1 grote vlam dan een fontein die 7x7 lijnen spoot. Haha maar goed mijn verwachtingen waren al niet heel hoog, maar dat het zo slecht was ook weer niet verwacht:hehe!:

Laatst bewerkt:

!fireworkfreak!

Registered User
*** Update 6-12-12 ***

Middag,

Zoals beloofd vandaag weer is even een 500 grammertje,
en wat voor één! De Dominator van de star collection. Deze behoort echt tot een van mijn favoriete, begint relatief rustig en barst vervolgens compleet los met verschillende salvo's en een mooie finale. De buurman laat uitteraard weer goed van zich horen bij deze topper;)

Dominator Star Collection 500 gram Topper!

Gr,
!fireworkfreak!

Bovenaan