[Films] GBV Vuurwerk Product Demo

5pyroman5

Registered User
de vuurwerkreus deed toch nog niet mee met de 500grams regel, aangezien ze niet het risico wouden lopen om met containers vol vuurwerk te blijven zitten die ze niet konden verkopen. Dus volgend jaar zouden ze meedoen, maar ze zullen wel nieuwe 200gram ed hebben lijkt me ;)

fireworkaddict

Registered User
de vuurwerkreus deed toch nog niet mee met de 500grams regel, aangezien ze niet het risico wouden lopen om met containers vol vuurwerk te blijven zitten die ze niet konden verkopen. Dus volgend jaar zouden ze meedoen, maar ze zullen wel nieuwe 200gram ed hebben lijkt me ;)

Dat zou ik niet met zekerheid durven zeggen. Ze zullen in ieder geval wel nieuwe en/of vernieuwde producten hebben.

Tony

Administrator
Medewerker

Niemand zegt toch dat er 500grammers op het filmpje staan ????

fireworkaddict

Registered User
Vuurwerkreus verkoopt trouwens wel gewoon de nieuwe potten. Kijk op hun site ook maar eens bij de Pro-Line collectie. Staan gewoon de Maximaal gevulde potten bij.

In hun eigen collectie hebben ze volgens mij geen 500grams producten zitten.

Gr. Fireworkaddict

fireworkaddict

Registered User
Citaat van De Vuurwerkreus op AVP:

Helaas moet ik je teleur stellen (of niet natuurlijk... ) maar dit jaar hebben wij nog geen 200 gram + effecten in de VWR collectie opgenomen.

De reden hiervoor is dat ten tijde van het bestellen van onze VWR collectie (begin dit jaar) er vanuit de overheid nog heeeel veeel onduidelijkheid was m.b.t. de 500 grams regeling.

Voor ons een reden om geen 200 gram + effecten te laten fabriceren, je zal begrijpen dat wij niet het risico wilde nemen dat we straks een container vuurwerk hebben staan dat (nog) niet verkocht zou mogen worden.

Voor de (grotere) importeurs is dit geen probleem, deze weten in zo'n geval wel een mogelijkheid te vinden dit aan andere landen / verkopers te verkopen.
Maar bij ons is dat helaas niet het geval......

Wat betreft de Pro-Line collectie die heeft dit jaar wel 200 gram + effecten en wel 7 stuks !!! (1x 300 gr. 1 x 400 gr. en 5 x 500 gr.)

P.S. De VWR collectie is dat jaar wel uitgebreid met 2 pijlenpakketten en een sierpakket..

Einde citaat..

Dit is dus de verklaring waarom ze geen +200grams potten in hun huidige VWR-collectie hebben zitten.

Gr. Fireworkaddict

Relex

Registered User
Ik heb de fire barell wel op film staan, de pot zag er erg goed uit en heel groots! Het is wel de duurste pot en duurt maar iets van 20 seconde ;)

Het is echt een complete finale in 1 pot. Ik zelf koop hem niet omdat ik voor 75 Euro liever 5x 200 grams cakes koop en die zelf doorlont

Patrick

Registered User

Pieter

Registered User
Fire Barrel is goed te doen moet ik zeggen. Mooie heldere ronde effecten met crackling erbij.

7 rows is nu eindelijk goed te zien. Toch ook wel de moeite waard als je het mij vraagt.

Moontan

Moderator
Medewerker
Dank je wel AFC Ajax. Lang verwacht en eindelijk gekomen.
De Fire Barrel is een hele mooie. Ja hij is duur, maar we wilden zwaarder vuurwerk en dat hebben we nu, maar het kost ook wat.

O ja het filmpje van de Mega Steps doet het bij mij niet

(win) (win)

Patrick

Registered User
Dank je wel AFC Ajax. Lang verwacht en eindelijk gekomen.
De Fire Barrel is een hele mooie. Ja hij is duur, maar we wilden zwaarder vuurwerk en dat hebben we nu, maar het kost ook wat.

O ja het filmpje van de Mega Steps doet het bij mij niet

(win) (win)

Uh dan was ie op dat moment nog net aan het uploaden waarschijnlijk (was een beetje snel met posten). Doet het nu wel.

Invader

Nieuwe Member
Goed gedaan afcajax, even de filmpjes goed bekijken. je hebt weer een primeur ^^

edit
Fire Barrel ziet er goed uit; mooie ronde effecten, goede opbouw en alweer geen goedkope effecten die weggeblazen worden door de burst.
Je krijgt van Best of seven Rows nu zeker een goed idee in hoeverre het geweld is. ziet er goed uit.
Zonde dat er bij de Rocket starter is ingezoomd. Zo krijg je nog niet een idee van hoe groot de boeketten zijn, en bij sommige zie je niet eens het volledige boeket. Alleen die met dragon eggs vond ik mooi =)

New gold star dan.
De potten vallen me ergens tegen, en ergens ook weer niet. Er is veel variatie tussen effecten, maar sommigen vind ik gewoon de (circa) 250 gram niet waard.
De romeinse kaars is klassiek; saai, langzaam, harde knallen waardoor het effect weg wordt geblazen.
de pijlen daarintegen vind ik professioneel, en goed aansluitend op de potten. Dit zijn nog de stukjes vuurwerk waarvoor ik het pakket zou willen kopen.
Kortom; het is iets beter geworden, maar dat heeft een hogere prijs als resultaat gehad.
het WAS een pakket voor de mensen met een groot budget, het IS nu nog steeds een pakket voor mensen met een groot budget, want dit koop je niet met aanvullende potten. (hoewel dat nu wel in de buurt is gekomen i.v.m variatie.)

Laatst bewerkt:

Relex

Registered User
Ik heb dus zelf alle potten eindelijk gezien en moet zeggen dat de nieuwe potten er allemaal beter uitzagen dan de voorgaande series. De kwaliteit is veel beter maar je betaalt er ook flink voor en meer dan bij andere merken. Maar ik zal komende vrijdag zien of dit ook werkelijk waar is.

De uitschieters van proline zijn voor mij:
- megasteps
- fire barell (op de film ziet hij er hier totaal anders uit dan in het echt?)
- best of 7 rows
- Golden Glory (alhoewel ik toch een vieze nasmaak heb van deze pot, ik ben van mening dat 2 200 grams potten van Dynasty een mooier effect geven voor veel minder geld.

Invader

Nieuwe Member
hmm, ik vind proline juist aan de goedkope kant..neem nou ferro daar zit alleen 500 gram boven de 60 euro bij..
nou is ferro over het algemeen een verschrikkelijk duur merk..
New spirit en royal class zijn ook wel duurder.

Pyro Mike

Registered User
Fire Barrel ziet er ernstig goed uit! Weet alleen niet of hij de 75€ waard is, maar iedereen wilde zwaarder vuurwerk en zal het prijskaartje ook opkrikken.

FireFreak_R

Registered User
Ligt het nou aan mij of zijn de knallen van de rocket starter veel zachter geworden?
Ik vond het wel een lekkere knal eerst, maar in plaats van dat zijn er nu natuurlijk wel grotere boeketten.

Bovenaan