Goed gedaan afcajax, even de filmpjes goed bekijken. je hebt weer een primeur ^^
edit
Fire Barrel ziet er goed uit; mooie ronde effecten, goede opbouw en alweer geen goedkope effecten die weggeblazen worden door de burst.
Je krijgt van Best of seven Rows nu zeker een goed idee in hoeverre het geweld is. ziet er goed uit.
Zonde dat er bij de Rocket starter is ingezoomd. Zo krijg je nog niet een idee van hoe groot de boeketten zijn, en bij sommige zie je niet eens het volledige boeket. Alleen die met dragon eggs vond ik mooi =)
New gold star dan.
De potten vallen me ergens tegen, en ergens ook weer niet. Er is veel variatie tussen effecten, maar sommigen vind ik gewoon de (circa) 250 gram niet waard.
De romeinse kaars is klassiek; saai, langzaam, harde knallen waardoor het effect weg wordt geblazen.
de pijlen daarintegen vind ik professioneel, en goed aansluitend op de potten. Dit zijn nog de stukjes vuurwerk waarvoor ik het pakket zou willen kopen.
Kortom; het is iets beter geworden, maar dat heeft een hogere prijs als resultaat gehad.
het WAS een pakket voor de mensen met een groot budget, het IS nu nog steeds een pakket voor mensen met een groot budget, want dit koop je niet met aanvullende potten. (hoewel dat nu wel in de buurt is gekomen i.v.m variatie.)