Fallas 2025 - Officieel Pyrotechnic Programma

VvanVuurwerk

Registered User
Het was zeker een beuker. Goede opbouw, snoei harde producten, echt ritmisch omdat ze zowel rasteras (ik weet niet of ik het goed schrijf) als heel dikke truenos in de opbouw hadden en een dikke terremoto. Ook strakke timing zeg.

Wederom hebben ze laten zien dat ze bij de top horen. En man man wat klapten die dikke truenos er op los.

PyroPlop32

Registered User
Het was zeker een beuker. Goede opbouw, snoei harde producten, echt ritmisch omdat ze zowel rasteras (ik weet niet of ik het goed schrijf) als heel dikke truenos in de opbouw hadden en een dikke terremoto. Ook strakke timing zeg.

Wederom hebben ze laten zien dat ze bij de top horen. En man man wat klapten die dikke truenos er op los.

deze mag je de 18de niet missen, dat is zeker
hoe was de druk bij de trueno's ? standje broekspijpen wapperen ?

TrasherIRL

Registered User
Heeft iemand goede websites voor livestream?

Goed is relatief aangezien ik nog geen web-cam heb gezien / kunnen vinden die het geluid een beetje fatsoenlijk weergeeft. Ik weet ook wel dat dat met Mascleta's sowoeiso wel "een dingetje" is.
Ik kijk normaliter via Youtube op de stream van Wolkam. Wolkam

VvanVuurwerk

Registered User
deze mag je de 18de niet missen, dat is zeker
hoe was de druk bij de trueno's ? standje broekspijpen wapperen ?

De druk van de truenos was bij de eerste groepen goed vergelijkbaar met die van Penarroja van vandaag maar verderop hingen er een paar soepblikken aan het vlindernet.
Wat de nocturna echt snoeihard maakte was voor mij met name het dikke luchtwerk (echt hard), de terremoto en dat het ook nog eens strak geschoren werd.
Maar ook vandaag was genieten :)

Plum Bloom

Registered User
In loop van vandaag wordt beslist of de mascleta van donderdag door kan gaan. Voor vrijdag ziet het er qua weersvoorspelling inmiddels rooskleurig uit.

De twee al uitgestelde mascletas gaan mogelijk naar zaterdag 22 en zondag 23 maart. Potentieel goed nieuws voor Oranje-fans ( zondag 23 maart Spanje - Nederland in Mestalla).

Plum Bloom

Registered User
In beginsel groen licht voor de vrijdag-mascleta van Reyes Marti. Het weeralarm, waardoor concentratie van mensen verboden was, vervalt vanavond.

Maar mocht het regenen, wordt de boel wellicht alsnog geannuleerd. De bijna-ongelukken vanwege de nattigheid tijdens de maandag-mascleta hebben de autoriteiten voorzichtig gemaakt.

Geldt overigens ook voor het nachtspektakel van Pibierzo op het plein.

Bron: levante-emv.com

Juul

Moderator
Medewerker
Denk dat je 13 maart bedoeld. Met Tamarit heeft Caffero al een langere tijd een samenwerking.
En het lijkt me heel sterk dat Caf de mascleta van Crespo naar een hoger plan trekt, dat zou een kansloze expeditie zijn.
Ja ik bedoel inderdaad 13 maart 😁

Poziloc

FPM Hangouderen
Denk dat je 13 maart bedoeld. Met Tamarit heeft Caffero al een langere tijd een samenwerking.
En het lijkt me heel sterk dat Caf de mascleta van Crespo naar een hoger plan trekt, dat zou een kansloze expeditie zijn.
Snap sowieso niet wat Crespo daar doet met zijn 300 shots fluitcakes

Bovenaan